Juni 2022

Åååå så utrolig spennende. Hold oss oppdatert! Håper virkelig at dere blir hørt og at dere slipper mer drama nå fremover :Heartred
Tusen takk:Heartred Skriver her i morgen med en oppdatering! Håper det kan komme noe godt ut av timen i morgen. Det må bli en liten forandring. Og alt dette drama og frem og tilbake gjør meg helt utmattet, men man gjør vel alt for evt et barn til slutt:love2

Tusen takk:Heartred Skriver her i morgen med en oppdatering! Håper det kan komme noe godt ut av timen i morgen. Det må bli en liten forandring. Og alt dette drama og frem og tilbake gjør meg helt utmattet, men man gjør vel alt for evt et barn til slutt:love2
08:00 var ulovlig tidlig synes jeg. Haha. Skal inn til kl 13 for innsett imorgen. Hvis jeg våkner av alarm og ikke ringetone vel å merke. Får du ha med partner på samtalen?

08:00 var ulovlig tidlig synes jeg. Haha. Skal inn til kl 13 for innsett imorgen. Hvis jeg våkner av alarm og ikke ringetone vel å merke. Får du ha med partner på samtalen?
Ja, helt sykt tidlig. Må kjøre 3 timer også o_O Nei, det får han ikke lov til. Såklart forsinket da….
Har evt innsett 12.45, hvis slimhinnen skulle blitt tykk nok…

Jeg begynner å bli litt nervøs for behandling. Har fått utskrevet både kvalmestillende og skikkelig heftige smertestillende. Er det til uttaksdagen?

Har ultralydkontroll i dag. Er så spent. Har stimulert i 16 dager. Aaner ikke hva jeg skal forvente. Håper at det begynner å bli klart, men begynner å bli litt redd for at forsøket avbrytes. Det hadde jo ikke skjedd så mye før helga. Så fikk enda en sprøyte og doseøkning. Kjenner riktignok litt mer ømhet i eggstokkene, men.. bruker å kjenne eggløsning mye heftigere enn dette, og da er det bare et egg.. nei, nå begynner jeg å bli litt negativ merker jeg :sorry:

Har ultralydkontroll i dag. Er så spent. Har stimulert i 16 dager. Aaner ikke hva jeg skal forvente. Håper at det begynner å bli klart, men begynner å bli litt redd for at forsøket avbrytes. Det hadde jo ikke skjedd så mye før helga. Så fikk enda en sprøyte og doseøkning. Kjenner riktignok litt mer ømhet i eggstokkene, men.. bruker å kjenne eggløsning mye heftigere enn dette, og da er det bare et egg.. nei, nå begynner jeg å bli litt negativ merker jeg :sorry:
Fingers crossed Når har du UL?

Da er jeg ferdig. Og forsøk er avbrutt pga slimhinne er for tynn enda. Som forventet :smiley-ashamed004
Nå bestemte legen seg for at jeg ikke skal ha fryseforsøk enda. På August menstruasjonen så skal jeg bli stimulert på nytt for å ha uttak. Og da kraftig stimulert, så jeg blir overstimulert. I håp om mange egg og total fryse alt. Og da prøve fryseforsøk i styrt syklus med østrogen. Og hvis det ikke fester seg, så skal jeg da blir henvist til evt lap før et nytt fryseforsøk. Jeg er usikker om hva jeg føler. Men det er kanskje en bra plan? Hva tenker dere? Det blir da siste uttak jeg kan ha i det offentlige:Heartred

Da er jeg ferdig. Og forsøk er avbrutt pga slimhinne er for tynn enda. Som forventet :smiley-ashamed004
Nå bestemte legen seg for at jeg ikke skal ha fryseforsøk enda. På August menstruasjonen så skal jeg bli stimulert på nytt for å ha uttak. Og da kraftig stimulert, så jeg blir overstimulert. I håp om mange egg og total fryse alt. Og da prøve fryseforsøk i styrt syklus med østrogen. Og hvis det ikke fester seg, så skal jeg da blir henvist til evt lap før et nytt fryseforsøk. Jeg er usikker om hva jeg føler. Men det er kanskje en bra plan? Hva tenker dere? Det blir da siste uttak jeg kan ha i det offentlige:Heartred
<3
Kjip beskjed å få, når man er så nære og ingenting har blitt som det skulle bli.

Foreløpig ingen telefon, og våknet ikke av alarmen heller, men 5.30 idag tidlig bare for å tvinge meg til søvn fra 6 og utover haha. Er så spent på dette innsettet, føler at stimuleringen og alt har forberedt kroppen ekstra på det som kommer. Føler at dette innsettet MÅ jo bare funke. Forrige, så hadde jeg ikke så stor tro på at det skulle funke heller. Jeg vet ikke om det bare er fordi jeg klarer ikke finne logikken i fyst til levende. Men det er vel noe i "fryst"

Jeg synes dette høres fornuftig ut. Utrolig kjedelig med avbrutt så klart, men er ikke kroppen mottakelig for egg så er det jo sånn sett til det beste. Ønsker deg masse lykke til med ny stimuleringsrunde og håper at spiren sitter som den skal når du får satt inn frys :Heartred

Oppdatering fra meg:
Var inne på ul på fredag, hadde da stimulert en uke. Slimhinne på 1cm, men trengte videre stimulering for eggene. På ny ul i dag. Det hadde utviklet seg veldig bra, flere enn hva hun så på fredag. "Nyyydelig slimhinne", første gang for det komplimentet :hilarious: Skal gi det én dag til med stimulering, for da er håpet å få hentet ut 10-12 egg.
Og så blir det uttak på fredag og innsett mandag.

Krysser fingrene og puster med magen :Heartred

Oppdatering fra meg:
Var inne på ul på fredag, hadde da stimulert en uke. Slimhinne på 1cm, men trengte videre stimulering for eggene. På ny ul i dag. Det hadde utviklet seg veldig bra, flere enn hva hun så på fredag. "Nyyydelig slimhinne", første gang for det komplimentet :hilarious: Skal gi det én dag til med stimulering, for da er håpet å få hentet ut 10-12 egg.

Åååå så spennende. Håper på mange modne fine egg som utvikler seg fint!

Skjønner det er tøft å få den beskjeden ❤️ vet av flere som har slik såkalt høstesyklus i der private og at det har fungert ❤️ kan jeg spørre hvorfor du event må ha lap? Er det pga endometriose? Ønsker deg masse lykke til ❤️❤️

Oppdatering fra meg:

Åh så spennende ❤️ krysser alt :)

Oppdatering fra meg:

Så spennede, masse lykke til :D

Back
Topp