Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har syntes Metode sine testere har vært fine og ikke så stive i pris apotek1 sitt merke. Og hvis du bestiller på nett idag, så er det rabatt på testerne. 7 el.testere for 160kr. Se om tilgjengelig for klikk og hent på din apotek 1Hvilke tester anbefaler dere som viser 2 streker? Ikke strimler, og rekker ikke bestille fra babyplan
Var graviditetstester jeg mente får ikke kjøpt i morgen for jeg drar så tidlig. Jeg reiser til Trøndelag, skal bo hos foreldra mine til den 16 juni og dem skal bort en tur lørdag og jeg er litt redd jeg ryker på en test da men samboeren min sa jeg måtte vente til testdagJeg har syntes Metode sine testere har vært fine og ikke så stive i pris apotek1 sitt merke. Og hvis du bestiller på nett idag, så er det rabatt på testerne. 7 el.testere for 160kr. Se om tilgjengelig for klikk og hent på din apotek 1
Åjaaa, men g-testene til Metode er også fineVar graviditetstester jeg mente får ikke kjøpt i morgen for jeg drar så tidlig. Jeg reiser til Trøndelag, skal bo hos foreldra mine til den 16 juni og dem skal bort en tur lørdag og jeg er litt redd jeg ryker på en test da men samboeren min sa jeg måtte vente til testdag
Ja noe må du nok ta for å stoppe eggløsning. Men får du tak i klinikken?
De ringte meg igjen kl 18.Håper du har fått høre fra klinikken, og at du ev. kan få et annet medikament!
Utrooolig flott å høre at det ordna seg Lykke til videre med stimuleringa!De ringte meg igjen kl 18.
Nå har jeg fått resept på Cetrotide (og fått tak i det allerede). Dette skal jeg bruke fremover istedet for Fyremadel.
Jeg ble så glad jeg kan fortsette med behandlingen!!
Sikkert lurt å vente til testdag, selv om det er enklere sagt enn gjort. Da slipper du å få en falsk negativ.Var graviditetstester jeg mente får ikke kjøpt i morgen for jeg drar så tidlig. Jeg reiser til Trøndelag, skal bo hos foreldra mine til den 16 juni og dem skal bort en tur lørdag og jeg er litt redd jeg ryker på en test da men samboeren min sa jeg måtte vente til testdag
Sikkert lurt å vente til testdag, selv om det er enklere sagt enn gjort. Da slipper du å få en falsk negativ.
Med førstemann testet jeg ikke positiv før over tre uker (!!!) etter eggløsningen. (Og jeg er ganske sikker på når el var, ettersom mannen var på utlandet og vi bare hadde samleie den ene gangen).
Det som er verst er at jeg har bursdag dagen etter testdag så kjenner litt på det, her i gården så feires bursdager skikkelig og jeg gleder meg hvert år, men nå gruer jeg megSikkert lurt å vente til testdag, selv om det er enklere sagt enn gjort. Da slipper du å få en falsk negativ.
Med førstemann testet jeg ikke positiv før over tre uker (!!!) etter eggløsningen. (Og jeg er ganske sikker på når el var, ettersom mannen var på utlandet og vi bare hadde samleie den ene gangen).
Jeg har testet som en idiot i over fire år nå, ingenting slår Make Sure vanlig tester. De viser aldri skygge (hos meg i allefall) og slår tidlig ut.Hvilke tester anbefaler dere som viser 2 streker? Ikke strimler, og rekker ikke bestille fra babyplan
Tenker du strimler eller stav? Bruker bare stav jegJeg har testet som en idiot i over fire år nå, ingenting slår Make Sure vanlig tester. De viser aldri skygge (hos meg i allefall) og slår tidlig ut.
Ønsker deg masse lykke til i dette forsøket, håper sånn at spiren sitter og at testingen går fint
Hurra så fintDe ringte meg igjen kl 18.
Nå har jeg fått resept på Cetrotide (og fått tak i det allerede). Dette skal jeg bruke fremover istedet for Fyremadel.
Kjempebra at det ordnet segDe ringte meg igjen kl 18.
Jeg har bare kjøpt strimler, men det går vel for det samme? Strimmel inni staven?Tenker du strimler eller stav? Bruker bare stav jeg
Så flott!!!De ringte meg igjen kl 18.
Takk for svar! Ble beroliget av dette. Bestemte meg faktisk for å ta av plasteret igjen dag 1 fordi mensen ikke kom skikkelig igang (noe som kan ha vært tilfeldig) og starte opp på nytt dag 2. Har blødd som vanlig mens etter det, blir interessant å se hvordan det utvikler seg videre. Opplevde du stor forskjell i bivirkninger på progynova og estradot? Hitill føler jeg bare litt mer mensensmerte enn vanlig, sammenlignet med å bli skikkelig medstemt på progynova.Jeg har hatt plaster to ganger nå og progynova to ganger før det, har opplevd at mensen blir mye lettere og mindre etter oppstart av begge deler. Jeg har da startet på dag to, vet ikke om det er det som er vanlig
Svarte visst uten å høre til her
Fikk ikke svart tidligere men det var beroligende å høre at andre har det likt. Jeg endte opp med å ta av plasteret og starte opp igjen dag 2 siden jeg ser at det også er vanlig og det føltes rart at mensen ikke kom igang.Det kan godt ha vært tilfeldig da, men nå blør jeg som normalt. Høres uansett ut som at blodet finner veien ut etter hvert Hvordan har du det med bivirkninger?Samme skjedde med meg. Begynte med plaster første dag, før jeg hadde fått den kraftige blødningen jeg pleier ha dag 2-4. Gikk tre dager med mindre blødning, før det plutselig kom en rød foss på kvelden dag 4
For en kjip situasjon, og så stress at det måtte skje en langhelg! Har ingen gode råd, men håper du får tak i klinikken og at de finner en plan B.Takk. Håper virkelig de gir meg en løsning snart. Passer så dårlig med helg/helligdag akkurat nå!
Så lenge har jeg bare fått beskjed om å IKKE bruke fyremadel igjen. Men jeg er jo midt i stimuleringen med bemfola. Det er en risiko for spontan eggløsning om jeg ikke tar noe som nedregulerer i tillegg, såvidt jeg har skjønt...