Hos meg har det gått helt fint, men har plassert meg ett sted mellom ytterpunktene, så har jeg kun endret med en halvtime frem eller tilbake alt ettersom kunder, jobbslutt, andre avtaler. Tør ikke sjonglere for mye med tidsforandring egentlig.
Men 13 egg ut, 5 har blitt befruktet normalt, så nå er jeg kjempespent på hvor mange som overlever til tirsdag. Og de neste dagene etter eventuelt innsett. Har heldigvis lange behandlinger på jobb når jeg er tilbake, men så at listene mine var nær sagt fulle, men lange behandlinger og noen korte som jeg kommer til å dra ut så jeg kan få meg en liten pause om jeg trenger det.
Sist så var jeg kjempetrøtt og kroppen var bare helt daff og zombie. Så denne gangen skal ikke koffein være redningen for å overleve, men heller få nok søvn
I mitt hode, så var det en faktor til MA. Selv om de sier at man ikke kan si noe for sikkert. Men koffein snevrer jo inn blodårene og tenker at det ga dårlig blodtilførsel til å etablere morkake og hjelpe til nok på veksten av fosteret.