Tusen takkMasse lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkMasse lykke til
Velkommen Litapi Og masse lykke til med en god klem tilbake!Sniker meg inn her i gruppa di Litjmora (og sender deg en stor klem!)
Litapi - B2 - UNN - 1 - Albyl-E, Prednisolon, Utrogestan - innsett forhåpentligvis rundt 20/6-22.
Husk at forrige gang ble det avbrutt. Så ingen vits i å håpe på samme resultat på størrelsene som da. Eller? Selv om foliklene bruker lenger tid nå så trenger ikke det å være negativt. Alle sykluser er forskjellig og vi respondere ulikt på forskjellige medisiner. Vi kan til og med ha samme medisin 2 runder, men ha ulikt resultat. Så denne runden trenger du vel litt lenger tid på å modne eggene. Ikke unormalt i det hele tattFerdig hos gynekologen. De var langt i fra store nok. Kjenner jeg mister håpet med en gang forrige gang var den største forlikkelen på 18, og nå har jeg seks egg under 10mm og tre egg som ligger mellom 10-11 mm. Tenk om hele forsøket går i vasken?? Jeg går jo til og med på fler hormoner nå enn sist. Jeg orker Jeg er livredd for avbrutt forsøk! Gått på sprøyter i en uke i dag! Noen som har noe positivt å komme med? Er det "vanlig" at foliklene er sååå små etter å ha gått på hormoner i en uke? Jeg kjenner at jeg veldig lett tenker negativt etter forrige forsøk nå og trenger noen gode ord..
Sender deg en god klem, skjønner godt du blir stressa med tanke på hva som skjedde sist <3Ferdig hos gynekologen. De var langt i fra store nok. Kjenner jeg mister håpet med en gang forrige gang var den største forlikkelen på 18, og nå har jeg seks egg under 10mm og tre egg som ligger mellom 10-11 mm. Tenk om hele forsøket går i vasken?? Jeg går jo til og med på fler hormoner nå enn sist. Jeg orker Jeg er livredd for avbrutt forsøk! Gått på sprøyter i en uke i dag! Noen som har noe positivt å komme med? Er det "vanlig" at foliklene er sååå små etter å ha gått på hormoner i en uke? Jeg kjenner at jeg veldig lett tenker negativt etter forrige forsøk nå og trenger noen gode ord..
Takk kjære du . Selv om jeg helst ikke vil se deg derNyt sommeren som best du kan og så skal jeg heie etter sommeren Kanskje vi sees i august-gruppa
Velkommen hit og masse lykke tilKaffekoppen - 30 - B2 - St. Olav - Forsøk nr 1 - Bemfola og fyremadel - Oppstart i uke 24, uttak uke 26
Jaaaa og det tok lang tid etter jeg sluttet med sprøytene også!! Haha de var skikkelig "tunge" og ømmeFlere enn meg som føler puppene blir større/tyngre av stimulering?
Etter 7 dager var mine også småFerdig hos gynekologen. De var langt i fra store nok. Kjenner jeg mister håpet med en gang forrige gang var den største forlikkelen på 18, og nå har jeg seks egg under 10mm og tre egg som ligger mellom 10-11 mm. Tenk om hele forsøket går i vasken?? Jeg går jo til og med på fler hormoner nå enn sist. Jeg orker Jeg er livredd for avbrutt forsøk! Gått på sprøyter i en uke i dag! Noen som har noe positivt å komme med? Er det "vanlig" at foliklene er sååå små etter å ha gått på hormoner i en uke? Jeg kjenner at jeg veldig lett tenker negativt etter forrige forsøk nå og trenger noen gode ord..
Jeg hadde også bare små follikler på mandag, en uke etter sprøytestart. Har ny ultralyd på fredag, håååper det begynner å ta seg opp. Masse mensmurringer nå hvertfall, så det bøøør jo ha blitt litt bedreFerdig hos gynekologen. De var langt i fra store nok. Kjenner jeg mister håpet med en gang forrige gang var den største forlikkelen på 18, og nå har jeg seks egg under 10mm og tre egg som ligger mellom 10-11 mm. Tenk om hele forsøket går i vasken?? Jeg går jo til og med på fler hormoner nå enn sist. Jeg orker Jeg er livredd for avbrutt forsøk! Gått på sprøyter i en uke i dag! Noen som har noe positivt å komme med? Er det "vanlig" at foliklene er sååå små etter å ha gått på hormoner i en uke? Jeg kjenner at jeg veldig lett tenker negativt etter forrige forsøk nå og trenger noen gode ord..
Jeg husker ikke akkurat tallene, men på første forøket vårt ble eggposene ganske fort store så dagen etter første kontroll satte jeg ovitrelle. Det ble ingen baby av det forsøket. På neste forsøk fikk jeg en litt annerledes kombo av medisiner og målet deres var å få til saktere vekst av eggposene sånn at de rakk å bli skikkelig modne. Da ble det en del flere dager med stimulering, men det endte med både baby og et embryo på frys. Krysser fingrene for at dine egg også blir bedre nå som de stimuleres litt saktere enn sist!Ferdig hos gynekologen. De var langt i fra store nok. Kjenner jeg mister håpet med en gang forrige gang var den største forlikkelen på 18, og nå har jeg seks egg under 10mm og tre egg som ligger mellom 10-11 mm. Tenk om hele forsøket går i vasken?? Jeg går jo til og med på fler hormoner nå enn sist. Jeg orker Jeg er livredd for avbrutt forsøk! Gått på sprøyter i en uke i dag! Noen som har noe positivt å komme med? Er det "vanlig" at foliklene er sååå små etter å ha gått på hormoner i en uke? Jeg kjenner at jeg veldig lett tenker negativt etter forrige forsøk nå og trenger noen gode ord..
Mensen min er alltid forsinket under nedregulering. Alt fra 3 til 7 dager. Den kommer helt sikkert snartNoen som har opplevd at syklusen blir forandret av nedreguleringen? Jeg er ganske regelmessig mellom 27-29 dagers syklus. Jeg forventet mens senest i dag, men det ser ikke ut som at den kommer i det hele tatt. Jeg har gått på progynova i ca en uka og startet med bemfola i går kveld. Hva skjer hvis mensen ikke kommer? Da blir livmoren ikke klar til å ta imot det befruktede egget??? :/
Vil si det er positiv for da vet du i alle fall at eggløsningen finner sted og at kroppen begynner å produsere progrestron. Du har vel tatt ovitrelle når du skal ha uttak også? Samme greia bare at nå skal du ikke bruke egget som kommer ut, men sette inn det du har på frys. Om du har sex nå og setter inne frys så kan du potensielt få tvillingerJeg tok ovitrelle i går for å booste eggløsningen, vet ikke om det er positivt eller negativt, aldri gjort det før. Jeg fant og ut at da spiren har testdag 14 dager etter innsett så blir testdag 21 juni, altså dagen før bursdagen min jeg skal jo være i Trondheim fra innsett 7 juni også ikke reise hjem igjen før 15-16 juni, skulle ønske jeg kunne tatt blodprøve hos spiren før jeg dro sørover igjen
Ja du har rett ble bare redd i går for at jeg ikke hadde gjort det riktig pga jeg kjente ikke sprøyta hehe men som samboeren sa, den er jo tom nå og hadde du satt den feil så hadde væsken kommet ut igjenVil si det er positiv for da vet du i alle fall at eggløsningen finner sted og at kroppen begynner å produsere progrestron. Du har vel tatt ovitrelle når du skal ha uttak også? Samme greia bare at nå skal du ikke bruke egget som kommer ut, men sette inn det du har på frys. Om du har sex nå og setter inne frys så kan du potensielt få tvillinger
Husk å fokusere på en ting om gangen. Neste mål er insett. Og det positive er at kroppen din er klar for å ta imot egget. Testdagen kommer når den kommer
Takk for svar. Det er beroligende å vite at dette kan skje og ingenting er galt med meg.Mensen min er alltid forsinket under nedregulering. Alt fra 3 til 7 dager. Den kommer helt sikkert snart
Da jeg fikk tilbake mensen etter mitt første barn, var syklusen helt på en snurr. Hadde sykluslengde på 45-46 dager, og lutealfase på 6-7 dager. Det er hormonene som skal komme i balanse igjen, er visst ikke helt uvanlig. Utrolig frustrerende, da!Er det noen her som har søskenforsøk, som nylig har fått mensen tilbake? Jeg fikk mensen tilbake etter forrige fødsel for 3 månder siden - og har min andre mens nå, og den er ordentlig "rar" - kort, og lite. Og syklusen var lang.
Har noen samme erfaring?