Høsteple ❤ Jeg er så imponert over deg, virkelig! Og hurra for at dere kan rekke nytt innsett før sommeren! Som jeg håper for deg ❤Hei! Tror jeg tør å melde meg inn her da det kanskje kan bli innsett på meg før sommerstengt klinikkvar tynn hinne på ultralyd i går og follikel på bare 10 mm så syklusen er nok litt treg etter MA i mai. Anslår eggløsning ca 23 juni med innsett 28 juni
Høsteple - barn 1 - 8 innsett tredje forsøk, prednisolon, letrozol, albyl e, klexane

Heldigvis går det bare bedre og bedre etterhvert. Og så godt for deg å være i gang
sprøytene går fint så lenge jeg ikke bruker for mye tid, da begynner jeg å tenke for mye og mister motet 
krysser alt for det, har vært igjennom det en gang før og syns ikke det var så festlig at det gjorde noe
så redd at det var to vaksiner jeg ikke turte ta på barneskolen som jeg senere fikk en gang jeg lå i narkose 
Synes du gir så fine og støttende svar. Veldig godt du fikk en på frys, altså!
Kjente hvor godt det var med støttende ord første IVF-runden min - har følt meg så utrolig alene med alle tanker og bekymringer, og ble så overrasket over hvor mange kloke og gode damer det er her inne og bestemte meg at sånn vil jeg også prøve å være 
håper du tiligr meg!
prøverør er virkelig en fulltidsjobb. Jeg kvier meg veldig for å ta fri fra jobb også, fordi jeg har et vikariat som går ut 1.september som jeg er avhengig av å få forlenget. Bytter til meg nattevakter for å få fri på dagen og kjenner det begynner å tære på nå
hun nevnte at jeg lå ørlite gran høyt på blodprøven, men sikter fremdeles på ferskforsøk enn så lenge! Lot være å øke dosen og smører oss heller med litt tålmodighet. Kjenner totalfrys hadde blitt skikkelig nedtur nå. Er også redd for at antallet follikler går på bekostning av kvaliteten. Fikk ut 13 egg sist, men kun en halvgod blastocyst på frys. Skulle gjerne ønsket meg heller 4-5 knallgode.. ooook nok klaging fra min side