Fikk tlf fra Tromsø i dag at det blir lang stimulering etter sommeren. Så satser på september/oktober når mannen er hjemme fra sjøen.Det var leit Litjmora ❤ Hva blir veien videre for dere nå?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk tlf fra Tromsø i dag at det blir lang stimulering etter sommeren. Så satser på september/oktober når mannen er hjemme fra sjøen.Det var leit Litjmora ❤ Hva blir veien videre for dere nå?

Fikk ta ny prøve hos fastlegen i dag, og HCG har økt til 125 nå. Så det har jo forsåvidt doblet seg. Men er veldig skeptisk altså. Og det er jo farlig å begynne å lese rundt på nett også. Blir jo helt surrete i hode av det, og vet jo ikke hva man skal tro.
Gratulerer ❤En liten oppdatering her.
HCG 45 - 14 DPO
HCG 125 - 17 DPO
HCG 330 - 20 DPO
Fått både 2-3 uker og nå 3+ på clearblue, så det øker fortsatt og jeg er fortsatt gravid!
Teller ned dager til tidlig ultralyd 30. Juli!![]()
Må bare oppdatere her etter mitt lille sammenbrudd pga blødning(er). Orket ikke vente mer og fikk time nå i dag etter ny liten blødning forrige uke. Rett fra ferie i skikkelig hytteklær. Og DER fikk vi se hjerteslag og en liten spire på ca 1 cm. Alt er bra!
![]()
Må bare oppdatere her etter mitt lille sammenbrudd pga blødning(er). Orket ikke vente mer og fikk time nå i dag etter ny liten blødning forrige uke. Rett fra ferie i skikkelig hytteklær. Og DER fikk vi se hjerteslag og en liten spire på ca 1 cm. Alt er bra!
![]()
Gratulerer så mye!Godt å høre ❤
Jeg visste detGratulerer så mye!