Juni 2021

Fikk ta ny prøve hos fastlegen i dag, og HCG har økt til 125 nå. Så det har jo forsåvidt doblet seg. Men er veldig skeptisk altså. Og det er jo farlig å begynne å lese rundt på nett også. Blir jo helt surrete i hode av det, og vet jo ikke hva man skal tro.

En liten oppdatering her.
HCG 45 - 14 DPO
HCG 125 - 17 DPO
HCG 330 - 20 DPO

Fått både 2-3 uker og nå 3+ på clearblue, så det øker fortsatt og jeg er fortsatt gravid! :D

Teller ned dager til tidlig ultralyd 30. Juli! :)
 
Må bare oppdatere her etter mitt lille sammenbrudd pga blødning(er). Orket ikke vente mer og fikk time nå i dag etter ny liten blødning forrige uke. Rett fra ferie i skikkelig hytteklær. Og DER fikk vi se hjerteslag og en liten spire på ca 1 cm. Alt er bra!
:love7
 
Må bare oppdatere her etter mitt lille sammenbrudd pga blødning(er). Orket ikke vente mer og fikk time nå i dag etter ny liten blødning forrige uke. Rett fra ferie i skikkelig hytteklær. Og DER fikk vi se hjerteslag og en liten spire på ca 1 cm. Alt er bra!
:love7

Godt å høre ❤
 
Må bare oppdatere her etter mitt lille sammenbrudd pga blødning(er). Orket ikke vente mer og fikk time nå i dag etter ny liten blødning forrige uke. Rett fra ferie i skikkelig hytteklær. Og DER fikk vi se hjerteslag og en liten spire på ca 1 cm. Alt er bra!
:love7

Jeg visste det :love7 Gratulerer så mye!
 
Godt å høre ❤
Jeg visste det :love7 Gratulerer så mye!

Takk! Ja, det var gode nyheter :cat:
Det var noe/ en skygge der også som jordmoren lurte på om kunne være en tvilling som ikke hadde klart seg. Men de satte bare inn ett embryo, så det kan ha delt seg men ikke overlevd? Og det kan være grunnen til at jeg har blødd?
Hun sa veldig lite da, ville vel ikke spekulere for mye. :rolleyes:
 
Back
Topp