Juni 2021

Dipsy

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Sommerfuglene
Nå nærmer vi oss juni, og det er sikkert flere enn meg som er spente på hva den første sommermåneden kan bringe. Velkommen inn hit til alle dere som skal gjennom forsøk i juni ❤

Skriv dere gjerne opp i første innlegg, så legger jeg dere inn i oversikten nedenfor :)

Skriv deg opp slik:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - Oppstart/innsett


RUGER

Lille Luringen-37-B4-medicus-forsøk 4- Letrozol og cyclogest, innsett 17/6.


GRAVID
Blåbæra☆- 33år - Barn nr. 2 - Rikshospitalet - 3 søskenforsøk - FER- - Progynova og Lutinus. Innsett 31.05 - Testdato 09.06

Snøblomst - 31 år - B2 - Spiren Trondheim - Fryseforsøk#1 (4. forsøk totalt) - usikker på medisinering - innsett uke 22/23?


Minitrille - 33 år - barn # 2 - Rikshospitalet - 1.fryseforsøk - Progynova og Crinone - innsett av to embryo uke 23 - testdato 24.06 = gravid :Heartred

Mammama1 - 32 - Barn #1 (2) - Hausken - Fryseforsøk #1 - Metformin, Progynova, Cyclogest - Oppstart progynova slutten av mai (ca.)

Appelsin12 - 33 år - Barn 2 - 3 ICSI - Progynova, Cyglogest, Fyremadel, Menopur, Klexane og AlbylE - Sprøytestart 12 juni og innsett uke 25

stjerneskudd - 33 år - B1 - Medicus - Fryseforsøk#1 (kjemisk forrige syklus - som var ferskforsøk) - usikker på medisinering - innsett uke 26

Yasmin92 - 28 - B1 - Riksen - Forsøk nr 2 (1 fersk og et frys bak meg) - Gonal f, kort protokoll - Uttak tentativt uke 25

FørstegangsIVF94 - 26 år - riksen - gonal f, fyremadel og Ovitrelle

TOTALFRYS

Lotta91 - 30 år - Hausken - Barn #1- IVF#2 - Metformin, Menopur 125 I.E., Fyremadel, Ovitrelle, Gonapeptyl, Cyclogest - oppstart uke 21

Lasorah - 32 år - Barn nr.1 - Klinikk Spiren i Trondheim - Forsøk #1 - Bemfola, Fyremadel, Cyclogest, Ovitrelle (ev. Gonapeptyl) - Oppstart ca. slutten av uke 23 og forhåpentligvis innsett uke 25

Inna - 33 - Barn 1 - IVF 1 - Medicus - Fyremadel, Bemfola, Gonapeptyl - Egguttak mandag 14.juni, deretter totalfrys.

Mavo91 - 30 - #førsteforsøk - ivf
menopur, fyremadel til å begynne med (kort protokoll) så får vi se hva det blir til videre. #sprøytestart 2.juni.
Tilhører St.Olavs

Timi90 - 30 år - Barn 1 - ICSI #2 - Medicus - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle+Gonapeptyl, Duphaston - Uttak uke 25/26

AVBRUTT
cyberkeley - 28 år - Barn #1 - St Olavs - IVF/ICSI/TESA #2- Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Lutinus - forventet uttak uke 22

Nannamor - 33 år - Barn #1 - IVF#2 - Rikshospitalet - Synarela, Gonal-F, Ovitrelle og Crinone - Planlagt uttak i uke 22

Heisann! - 31 - Barn#1 - IVF #1 - Menopur/Fyremadel/Cyclogest, + primolut - Planlagt uttak uke 22, begynner med sprøyter denne uka

ingz94 - 26 år - barn 1 - Medicus - Fryseforsøk nr 1 fra ICSI 1 - naturlig syklus(?) usikker på medisiner - innsett ca uke 22/23

Høsteple - barn 1 - 8 innsett tredje forsøk, prednisolon, letrozol, albyl e, klexane

Lysi - 41 år - barn #2 - Spiren Trondheim - 1.FER (3 ivf/icsi til sammen) - innsett ca uke 24 - medisiner: XX

HappyMom86 - 35 - nr 3, men første IVF - Hausken - Forsøk nr 1 - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle og Cyclogest - Innsett uke 26 forhåpentligvis

IKKE GRAVID/KJEMISK
stjerneskudd - 33 år - B1 - Medicus - Fryseforsøk#1 (kjemisk forrige syklus - som var ferskforsøk) - usikker på medisinering - innsett uke 21/22

Sunny_8 - 32 år - Barn #1 - St. Olav - Fryseforsøk nr 4 fra IVF nr 1 - Progynova og Cyclogest - Håper på innsett i uke 22

Riskornet88 - 33 - nr1 - Riksen - forsøk nr 3 - Menopur og fyremadel + crinone og fragmin etter insett - Insett foreløpig forventet uke 22

Dipsy - 38 år - Barn 2 - Stork - Fryseforsøk nr 1 fra IVF nr 1 - Cyclogest, Ovitrelle, Albyl-e - innsett 11.06

Sofia87 - 35 år - Barn 1 - Porsgrunn - IVF/ICSI#2 (1 avbrutt IVF og 3 IUI) - Synarela, Gonal F,Ovitrelle og Lutinus - oppstart synarela uke 19, Planlagt uttak uke 23

Blomsterfia - 33 - nr 3 - fertilitetssenteret- Forsøk nr 2 - menopur, fyremadel, ovitrelle, cyclogest - oppstart 3.juni, innsett 16.juni.

Mia83-37- fertilitetssenteret- Søskenforsøk icsi nr 3. Menopur 300 i 15 dager , ovitrelle, cyclogest og kanskje fragmin og albyl E. Uttak idag med 12 egg ut. Får tlf imorgen om befruktning, planlagt innsett på onsdag hvis det lar seg gjøre :)

Chipotle - 30 år - Barn nr. 2 - Medicus Oslo - 4. søskenforsøk (andre ferskforsøk/uttak) - Gonal F 112,5 I.E(?), Fyremadel og Ovitrelle - oppstart ca. uke 23, uttak og innsett uke 25 :happy:

Litjmora - 40 år - Barn #2 - Medicus - IVF #5(ICSI #3 )- Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston. Uttak uke 25

cashewnuddå- 36år - ivf/icsi nr 3 - b3 - Haugesund - Progynova/klexane/prednisolon/pergoveris/fyremadel/ovitrelle/lutinus - uttak/innsett uke 25

Fiol - 37 - Barn 1 - Hausken - Synarela, Fostimon, Cyclogest. Oppstart stimulering uke 23.
 
Last edited:
Jeg håper du får innsett nå @Dipsy :love7 det hadde vært så vel undt før sommerferien!
 
Jeg håper du får innsett nå @Dipsy :love7 det hadde vært så vel undt før sommerferien!
Takk gode deg ❤ Ingenting slutter å overraske meg i dette gamet, men denne gangen har jeg såpass troa på innsett at jeg tar sjansen på å opprette tråd ❤
 
Jeg blir med her, får mer info fra klinikken tirsdag angående medisiner eller ikke :happy: krysser fingrene for oss i juni :Heartred

ingz94 - 26 år - barn 1 - Medicus - Fryseforsøk nr 1 fra ICSI 1 - naturlig syklus(?) usikker på medisiner - innsett ca uke 22/23
 
Jeg blir med her, får mer info fra klinikken tirsdag angående medisiner eller ikke :happy: krysser fingrene for oss i juni :Heartred

ingz94 - 26 år - barn 1 - Medicus - Fryseforsøk nr 1 fra ICSI 1 - naturlig syklus(?) usikker på medisiner - innsett ca uke 22/23
Velkommen ❤ Vi krysser fingrene for at juni blir måneden ❤
 
Skriver meg inn her (fyller 41 i juni):

Lysi - 41 år - barn #2 - Spiren Trondheim - 1.FER (3 ivf/icsi til sammen) - innsett ca uke 24 - medisiner: XX

Alt med forbehold. Fikk beskjed fra klinikken om at innsett kun mulig hvis alt ser fint ut på UL noen dager før EL i juni. Det er pga stims/uttak i mai. Det vanlige er nok å hoppe over en syklus. Dem skal ta vurdering fortløpende.
 
Gøy med juni-gruppe! Håper på mange gode nyheter her etterhvert :love7

Sofia87 - 35 år - Barn 1 - Porsgrunn - IVF/ICSI#2 (1 avbrutt IVF og 3 IUI) - Synarela, Gonal F,Ovitrelle og Lutinus - oppstart synarela uke 19, Planlagt uttak uke 23

Jeg startet med Synarela 11. Mai så jeg er allerede igang med nedregulering. Planlagt start på Gonal-F er 30. Mai :love2
 
Snøblomst - 31 år - B2 - Spiren Trondheim - Fryseforsøk#1 (4. forsøk totalt) - usikker på medisinering - innsett uke 22/23?

Med det fjerde skal det skje? Hatt 3 uttak og ferskforsøk, og totalt 4 blasto på frys fra de tre forsøkene. Bestemt oss for å prøve fryseegg for første gang og håper det er vinneroppskriften :)
 
Skriver meg inn her (fyller 41 i juni):

Lysi - 41 år - barn #2 - Spiren Trondheim - 1.FER (3 ivf/icsi til sammen) - innsett ca uke 24 - medisiner: XX

Alt med forbehold. Fikk beskjed fra klinikken om at innsett kun mulig hvis alt ser fint ut på UL noen dager før EL i juni. Det er pga stims/uttak i mai. Det vanlige er nok å hoppe over en syklus. Dem skal ta vurdering fortløpende.
Herlig! Krysser fingrene for at alt ser fint ut på UL, og at det blir innsett bursdagsmåneden din ❤
 
Gøy med juni-gruppe! Håper på mange gode nyheter her etterhvert :love7

Sofia87 - 35 år - Barn 1 - Porsgrunn - IVF/ICSI#2 (1 avbrutt IVF og 3 IUI) - Synarela, Gonal F,Ovitrelle og Lutinus - oppstart synarela uke 19, Planlagt uttak uke 23

Jeg startet med Synarela 11. Mai så jeg er allerede igang med nedregulering. Planlagt start på Gonal-F er 30. Mai :love2
Enig ❤ Måtte det bli mange gode nyheter i junigruppa :love7 Så spennende at du allerede er i gang med nedregulering!
 
Snøblomst - 31 år - B2 - Spiren Trondheim - Fryseforsøk#1 (4. forsøk totalt) - usikker på medisinering - innsett uke 22/23?

Med det fjerde skal det skje? Hatt 3 uttak og ferskforsøk, og totalt 4 blasto på frys fra de tre forsøkene. Bestemt oss for å prøve fryseegg for første gang og håper det er vinneroppskriften :)
Ja, nå skal det skje :love7 Håper det er vinneroppskriften! 4 blasto på frys er jo helt topp ❤
 
Hei!

Har skrevet veeeldig lite her inne før, men hiver meg med. Får se hvor aktiv jeg rekker å være:p

Lasorah - 32 år - Barn nr.1 - Klinikk Spiren i Trondheim - Forsøk #1 - Bemfola, Fyremadel, Cyclogest, Ovitrelle (ev. Gonapeptyl) - Oppstart ca. slutten av uke 23 og forhåpentligvis innsett uke 25

Er enslig, så blir forsøk med donor:cool:
 
Last edited:
Hei!

Har skrevet veeeldig lite her inne før, men hiver meg med. Får se hvor aktiv jeg rekker å være:p

Lasorah - 32 år - Barn nr.1 - Klinikk Spiren i Trondheim - Forsøk #1 - Bemfola, Fyremadel, Cyclogest, Ovitrelle (ev. Gonapeptyl) - Oppstart ca. slutten av uke 23 og forhåpentligvis innsett uke 25

Er enslig, så blir forsøk med donor:cool:
Så hyggelig at du vil være med! Velkommen ❤
Blir spennende med første forsøk :love7
 
Hei!

Har skrevet veeeldig lite her inne før, men hiver meg med. Får se hvor aktiv jeg rekker å være:p

Lasorah - 32 år - Barn nr.1 - Klinikk Spiren i Trondheim - Forsøk #1 - Bemfola, Fyremadel, Cyclogest, Ovitrelle (ev. Gonapeptyl) - Oppstart ca. slutten av uke 23 og forhåpentligvis innsett uke 25

Er enslig, så blir forsøk med donor:cool:
Sååå spennende med første forsøk :)
Har heller ikke vært altfor aktiv her, men de siste mnd har jeg fulgt litt mer med og blitt litt mer aktiv og det er altså så mange skjønne folk her :Heartred Som vet akkurat hvordan alle opp- og nedturene man går gjennom kan være og er gode å spørre om råd hva enn det måtte være :happy:
 
Sååå spennende med første forsøk :)
Har heller ikke vært altfor aktiv her, men de siste mnd har jeg fulgt litt mer med og blitt litt mer aktiv og det er altså så mange skjønne folk her :Heartred Som vet akkurat hvordan alle opp- og nedturene man går gjennom kan være og er gode å spørre om råd hva enn det måtte være :happy:
Ja, tror ikke jeg vet helt hva jeg går til.. Men har også sett litt rundt her på forumet, virker som noen herlige damer med MASSE erfaring :Heartred Blir spennende å følge deg og de andre juni-prøverne fremover, kjenner det kribler i magen:love017
 
Ja, tror ikke jeg vet helt hva jeg går til.. Men har også sett litt rundt her på forumet, virker som noen herlige damer med MASSE erfaring :Heartred Blir spennende å følge deg og de andre juni-prøverne fremover, kjenner det kribler i magen:love017

Ja, enig i at det er så mye erfaring her. Jeg er også fersk innen denne IVF-verden og lærte fort at det er kort vei mellom himmel og helvete på den første runden vår :smiley-angelic008
Gleder meg også til å følge alle sammen utover mnd :love7
 
Hurra for juni-gruppe :D optimismen er ikke helt på topp kjenner jeg, men klar for å gi juni en sjangs!

Yasmin92 - 28 - B1 - Riksen - Forsøk nr 2 (1 fersk og et frys bak meg) - Gonal f, kort protokoll - Uttak tentativt uke 25
 
Hurra for juni-gruppe :D optimismen er ikke helt på topp kjenner jeg, men klar for å gi juni en sjangs!

Yasmin92 - 28 - B1 - Riksen - Forsøk nr 2 (1 fersk og et frys bak meg) - Gonal f, kort protokoll - Uttak tentativt uke 25
Herlig, velkommen ❤ Ja, juni kan bli bra tror jeg ❤
 
Melder meg her og, siden jeg regner med å falle inn i to måneder :D

Heisann! - 31 - Barn#1 - IVF #1 - Menopur/Fyremadel/Cyclogest, + primolut - Planlagt uttak uke 22, begynner med sprøyter denne uka

Gleder meg til å følge alle sammen!
SÅ mye støtte og erfaring å hente ved å følge med her :D
 
Last edited:
Back
Topp