Håper folliklene blir fornøyde med litt ekstra «mat» og vokser godt over helgaLiten oppdatering fra meg:
UL på cd9 i dag, hadde ikke skjedd så alt for mye i de eggestokkene mine.. Bare 2 stk med ok størrelse (15mm). 3 stk på rundt 10mm, 3 stk på i underkant av 9 mm og flere andre små.
Var sikker på det skulle bli avbrutt etter den kontrollenJeg har 20-24 antrale follikler ellers, så potensiale skulle jo være der:/
Men, legen ringte; Hun trodde jeg bare hadde fått for lav dose (har høy AMH så de starta veldig lavt, 125-150). Så de øker fra 150 IU (Bemfola) til 225 IU fra i dag! Ny kontroll mandag. Ho virka veldig trygg på at det ble å komme frem flere, men jeg er jo rånervøs nå
Håper alt går bra med dere andre, ser det er flere som har fått forsøk som har gått litt i vasken her, føler med dere![]()
At legen har troa må være er godt tegn - jeg måtte krangle meg til åFortsette stimulering når jeg var i samme situasjon. (Og da hadde de kommet seg veldig over helga - fra 9 mm til den største på 17 mm) Krysser fingrene for deg