Godt å høreJeg har aldri brukt det, men lest om flere som har fått det som støtte og blitt gravid. Om du er komfortabel med å bruke det så ville jeg ha kjørt på![]()
jeg har ikke hatt noen bivirkninger av det så da tenker jeg det er verdt et forsøk Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreJeg har aldri brukt det, men lest om flere som har fått det som støtte og blitt gravid. Om du er komfortabel med å bruke det så ville jeg ha kjørt på![]()
jeg har ikke hatt noen bivirkninger av det så da tenker jeg det er verdt et forsøk Så leit fine du! Kommer de til å justere noe neste gang? Godt å høre at du er ved godt mot ❤Jeg kan settes på avbrutt
Det var ingenting å sette inn i går.
Fikk heldigvis god støtte av sykehuset, og klar for nytt forsøk rett etter at de åpner igjen i august
Inn med nytt mot!
Lykke til videre til alle!
Er spennende å følge med dere!!
Jeg heier på dere alle !![]()
Er ikke progynova østrogen? Jeg fikk det i stimulert syklus før innsett av fryst blastocyst.. skal visst hindre egen eggløsning? Eller tar jeg feil!Kanskje et dumt spørsmål. Men nå blir det et par måneder opphold i prøvingen her pga. sommerstengt og mannen er på sjø i august. Men jeg har noe Progynova til overs. Og jeg har hørt noen som ble satt på progynova og plutselig klarte de det på egenhånd. Tror dere jeg kan gå på de i juli også selvom vi bare skal prøve selv ? Jeg har slete litt med tynn slimhinne, så tenker at det kan vel bare være bra å gå på det for å bygge den mer opp? Eller er jeg helt på villspor![]()
Jeg vet ikke helt ennå, tror ikke de var helt enige med seg selv, så må nesten vente og se når jeg får behandlingsplanen i posten.Så leit fine du! Kommer de til å justere noe neste gang? Godt å høre at du er ved godt mot ❤
Oj. Det kan godt hende. Tror jeg må sjekke ut litt først før jeg tar noe jeg ikke skal. Takk for informasjonEr ikke progynova østrogen? Jeg fikk det i stimulert syklus før innsett av fryst blastocyst.. skal visst hindre egen eggløsning? Eller tar jeg feil!
Så leit med avbrutt forsøk. Det er så vondt, så vondt. Godt å høre at klinikken er optimistiske og at det blir ny runde etter sommerstengtJeg kan settes på avbrutt
Det var ingenting å sette inn i går.
Fikk heldigvis god støtte av sykehuset, og klar for nytt forsøk rett etter at de åpner igjen i august
Inn med nytt mot!
Lykke til videre til alle!
Er spennende å følge med dere!!
Jeg heier på dere alle !![]()
Hvis det ikke går veien for oss denne mnd så skal jeg snike på deg i august/september-gruppa
Ellers så havner vi i samme gruppe igjen 
Sender deg en stor klemEventyret er over her også. Testdato i dag fikk nettopp ikke gravid på digital testdet var siste jeg hadde på frys
![]()
Så utrolig kjipt med negativ test Sender deg verdens største klemEventyret er nok over her også. Svakere test i dag, så da ble det nok en kjemisk her også![]()
Så utrolig kjipt når man så smått har begynt å få troa
Jeg var så sikker på det var din tur denne mnd 
Takk, jeg trodde det et nanosekund selv ogsåSender deg verdens største klemSå utrolig kjipt når man så smått har begynt å få troa
Jeg var så sikker på det var din tur denne mnd
![]()
men sånn ble det ikke. Nå håper jeg for deg og resten her inne ❤Er ikke progynova østrogen? Jeg fikk det i stimulert syklus før innsett av fryst blastocyst.. skal visst hindre egen eggløsning? Eller tar jeg feil!
Godt å hørejeg har ikke hatt noen bivirkninger av det så da tenker jeg det er verdt et forsøk
![]()
Progynova er østradiol, som brukes i styrt syklus for å hindre eggløsning, så det må du absolutt ikke bruke hvis di skal prøve på egenhåndKanskje et dumt spørsmål. Men nå blir det et par måneder opphold i prøvingen her pga. sommerstengt og mannen er på sjø i august. Men jeg har noe Progynova til overs. Og jeg har hørt noen som ble satt på progynova og plutselig klarte de det på egenhånd. Tror dere jeg kan gå på de i juli også selvom vi bare skal prøve selv ? Jeg har slete litt med tynn slimhinne, så tenker at det kan vel bare være bra å gå på det for å bygge den mer opp? Eller er jeg helt på villspor![]()
Helt enig med Signy herProgynova er østradiol, som brukes i styrt syklus for å hindre eggløsning, så det må du absolutt ikke bruke hvis di skal prøve på egenhånd
Det du evt kan prøve er progesteron fra eggløsning hvis du har noe igjen av det.
Progesteron er jo hormoner som kan hjelpe med å holde på en eventuell graviditet. Hva som kan bidra med tanke på for tynn slimhinne vet jeg ikke.
Masse lykke til med prøving på egenhånd![]()

Takk for svar. Jeg har cyclogest til overs.Progynova er østradiol, som brukes i styrt syklus for å hindre eggløsning, så det må du absolutt ikke bruke hvis di skal prøve på egenhånd
Det du evt kan prøve er progesteron fra eggløsning hvis du har noe igjen av det.
Progesteron er jo hormoner som kan hjelpe med å holde på en eventuell graviditet. Hva som kan bidra med tanke på for tynn slimhinne vet jeg ikke.
Masse lykke til med prøving på egenhånd![]()
Da skal jeg sjekke ut det. Takk for svarHelt enig med Signy herkan skyte inn at hvis du sliter med tynn slimhinne har letrozol ofte en gunstig effekt på den
![]()

Krysser fingrene for at du rekker et innsett før sommerferienHei! Tror jeg tør å melde meg inn her da det kanskje kan bli innsett på meg før sommerstengt klinikkvar tynn hinne på ultralyd i går og follikel på bare 10 mm så syklusen er nok litt treg etter MA i mai. Anslår eggløsning ca 23 juni med innsett 28 juni
Høsteple - barn 1 - 8 innsett tredje forsøk, prednisolon, letrozol, albyl e, klexane

Ååå som jeg krysser fingrene for innsett og for at spiren sitter denne gangenHei! Tror jeg tør å melde meg inn her da det kanskje kan bli innsett på meg før sommerstengt klinikkvar tynn hinne på ultralyd i går og follikel på bare 10 mm så syklusen er nok litt treg etter MA i mai. Anslår eggløsning ca 23 juni med innsett 28 juni
Høsteple - barn 1 - 8 innsett tredje forsøk, prednisolon, letrozol, albyl e, klexane
Fulgt litt med på deg (høres ut som deeeeen stalkeren) og må bare si du er så utrolig tøff og sterk som fortsatt holder ut etter alt du har vært igjennom
Krysser fingre og tær for deg 
Du signerer noen andre her, men jeg svarer likevel jegTakk for svar. Jeg har cyclogest til overs.
Jeg har hentet ut det jeg kunne på resepten min. Så jeg her vel til noen ukers bruk. Men følger klinikken med på hvor mye vi har hentet ut og brukt ? Tenker på jeg automatisk får ny resept hver gang jeg skal gjennom nytt forsøk, eller om de regner med jeg har liggende siden jeg har hentet ut alt? Hvis det var forståelig![]()
håper du tiligr meg!Det er bare koseligÅåå som jeg krysser fingrene for innsett og for at spiren sitter denne gangenFulgt litt med på deg (høres ut som deeeeen stalkeren) og må bare si du er så utrolig tøff og sterk som fortsatt holder ut etter alt du har vært igjennom
Krysser fingre og tær for deg
![]()
Synes du gir så fine og støttende svar. Veldig godt du fikk en på frys, altså!Stort sett har de ikke kapasitet til å sjekke sånt vil jeg tro. De skriver bare ut ny medisin til nytt forsøk. Det de evt gjør er å seponere aktive resepter, som ligger der fra gamle forsøk.Takk for svar. Jeg har cyclogest til overs.
Jeg har hentet ut det jeg kunne på resepten min. Så jeg her vel til noen ukers bruk. Men følger klinikken med på hvor mye vi har hentet ut og brukt ? Tenker på jeg automatisk får ny resept hver gang jeg skal gjennom nytt forsøk, eller om de regner med jeg har liggende siden jeg har hentet ut alt? Hvis det var forståelig![]()