Juni 2021

Jeg har aldri brukt det, men lest om flere som har fått det som støtte og blitt gravid. Om du er komfortabel med å bruke det så ville jeg ha kjørt på :Heartred
Godt å høre :Heartred jeg har ikke hatt noen bivirkninger av det så da tenker jeg det er verdt et forsøk :)

Jeg kan settes på avbrutt :(
Det var ingenting å sette inn i går.
Fikk heldigvis god støtte av sykehuset, og klar for nytt forsøk rett etter at de åpner igjen i august :Heartred
Inn med nytt mot!
:wav
Lykke til videre til alle!
Er spennende å følge med dere!!:D
Jeg heier på dere alle ! :happy093.
Så leit fine du! Kommer de til å justere noe neste gang? Godt å høre at du er ved godt mot ❤

Kanskje et dumt spørsmål. Men nå blir det et par måneder opphold i prøvingen her pga. sommerstengt og mannen er på sjø i august. Men jeg har noe Progynova til overs. Og jeg har hørt noen som ble satt på progynova og plutselig klarte de det på egenhånd. Tror dere jeg kan gå på de i juli også selvom vi bare skal prøve selv ? Jeg har slete litt med tynn slimhinne, så tenker at det kan vel bare være bra å gå på det for å bygge den mer opp? Eller er jeg helt på villspor :sorry:
Er ikke progynova østrogen? Jeg fikk det i stimulert syklus før innsett av fryst blastocyst.. skal visst hindre egen eggløsning? Eller tar jeg feil!

Så leit fine du! Kommer de til å justere noe neste gang? Godt å høre at du er ved godt mot ❤
Jeg vet ikke helt ennå, tror ikke de var helt enige med seg selv, så må nesten vente og se når jeg får behandlingsplanen i posten.
Vet at jeg skal ta Progynova, og kontrollen i går var helt fin, så mulig de prøver med litt høyere dose fra start :p

Jeg kan settes på avbrutt :(
Det var ingenting å sette inn i går.
Fikk heldigvis god støtte av sykehuset, og klar for nytt forsøk rett etter at de åpner igjen i august :Heartred
Inn med nytt mot!
:wav
Lykke til videre til alle!
Er spennende å følge med dere!!:D
Jeg heier på dere alle ! :happy093.
Så leit med avbrutt forsøk. Det er så vondt, så vondt. Godt å høre at klinikken er optimistiske og at det blir ny runde etter sommerstengt :Heartred Hvis det ikke går veien for oss denne mnd så skal jeg snike på deg i august/september-gruppa:love2 Ellers så havner vi i samme gruppe igjen :love2

Eventyret er nok over her også. Svakere test i dag, så da ble det nok en kjemisk her også :sad010
Sender deg verdens største klem:Heartred Så utrolig kjipt når man så smått har begynt å få troa :crybaby2 Jeg var så sikker på det var din tur denne mnd :Heartred

Sender deg verdens største klem:Heartred Så utrolig kjipt når man så smått har begynt å få troa :crybaby2 Jeg var så sikker på det var din tur denne mnd :Heartred
Takk, jeg trodde det et nanosekund selv også :joyful: men sånn ble det ikke. Nå håper jeg for deg og resten her inne ❤

Kanskje et dumt spørsmål. Men nå blir det et par måneder opphold i prøvingen her pga. sommerstengt og mannen er på sjø i august. Men jeg har noe Progynova til overs. Og jeg har hørt noen som ble satt på progynova og plutselig klarte de det på egenhånd. Tror dere jeg kan gå på de i juli også selvom vi bare skal prøve selv ? Jeg har slete litt med tynn slimhinne, så tenker at det kan vel bare være bra å gå på det for å bygge den mer opp? Eller er jeg helt på villspor :sorry:
Progynova er østradiol, som brukes i styrt syklus for å hindre eggløsning, så det må du absolutt ikke bruke hvis di skal prøve på egenhånd ❤️
Det du evt kan prøve er progesteron fra eggløsning hvis du har noe igjen av det.
Progesteron er jo hormoner som kan hjelpe med å holde på en eventuell graviditet. Hva som kan bidra med tanke på for tynn slimhinne vet jeg ikke.
Masse lykke til med prøving på egenhånd ❤️

Progynova er østradiol, som brukes i styrt syklus for å hindre eggløsning, så det må du absolutt ikke bruke hvis di skal prøve på egenhånd ❤️
Det du evt kan prøve er progesteron fra eggløsning hvis du har noe igjen av det.
Progesteron er jo hormoner som kan hjelpe med å holde på en eventuell graviditet. Hva som kan bidra med tanke på for tynn slimhinne vet jeg ikke.
Helt enig med Signy her :) kan skyte inn at hvis du sliter med tynn slimhinne har letrozol ofte en gunstig effekt på den :)

Hei! Tror jeg tør å melde meg inn her da det kanskje kan bli innsett på meg før sommerstengt klinikk ❤️ var tynn hinne på ultralyd i går og follikel på bare 10 mm så syklusen er nok litt treg etter MA i mai. Anslår eggløsning ca 23 juni med innsett 28 juni :smiley-angelic001

Høsteple - barn 1 - 8 innsett tredje forsøk, prednisolon, letrozol, albyl e, klexane

Takk for svar. Jeg har cyclogest til overs.
Jeg har hentet ut det jeg kunne på resepten min. Så jeg her vel til noen ukers bruk. Men følger klinikken med på hvor mye vi har hentet ut og brukt ? Tenker på jeg automatisk får ny resept hver gang jeg skal gjennom nytt forsøk, eller om de regner med jeg har liggende siden jeg har hentet ut alt? Hvis det var forståelig :)

Hei! Tror jeg tør å melde meg inn her da det kanskje kan bli innsett på meg før sommerstengt klinikk ❤️ var tynn hinne på ultralyd i går og follikel på bare 10 mm så syklusen er nok litt treg etter MA i mai. Anslår eggløsning ca 23 juni med innsett 28 juni :smiley-angelic001

Høsteple - barn 1 - 8 innsett tredje forsøk, prednisolon, letrozol, albyl e, klexane
Krysser fingrene for at du rekker et innsett før sommerferien :Heartred

Ååå som jeg krysser fingrene for innsett og for at spiren sitter denne gangen :Heartred Fulgt litt med på deg (høres ut som deeeeen stalkeren) og må bare si du er så utrolig tøff og sterk som fortsatt holder ut etter alt du har vært igjennom:love7 Krysser fingre og tær for deg :love2

Jeg har hentet ut det jeg kunne på resepten min. Så jeg her vel til noen ukers bruk. Men følger klinikken med på hvor mye vi har hentet ut og brukt ? Tenker på jeg automatisk får ny resept hver gang jeg skal gjennom nytt forsøk, eller om de regner med jeg har liggende siden jeg har hentet ut alt? Hvis det var forståelig :)
Du signerer noen andre her, men jeg svarer likevel jeg :bag: håper du tiligr meg!
Jeg bruker prednisolon som er en immundempende medisin, det er altså ikke så kult å bruke når vi har en pandemi for eksempel. Der skriver de ut i hytt og pine. Jeg ga til og med beskjed om at jeg hadde nok, likevel ble det skrevet ny resept på medisinen. Den enkle grunn at det står i papirene at jeg skal bruke X, X og X ved forsøk så da skriver de alltid ut ny resept på alt.
Kun en gang har de seponert respekter hos meg, det var etter siste uttak offentlig (altså de tok vekk resept på resterende sprøytemedisin).

Ååå som jeg krysser fingrene for innsett og for at spiren sitter denne gangen :Heartred Fulgt litt med på deg (høres ut som deeeeen stalkeren) og må bare si du er så utrolig tøff og sterk som fortsatt holder ut etter alt du har vært igjennom:love7 Krysser fingre og tær for deg :love2
Det er bare koselig ❤️ du har vært i min øyekrok, også :angel8 Synes du gir så fine og støttende svar. Veldig godt du fikk en på frys, altså!
Takk ❤️

Stort sett har de ikke kapasitet til å sjekke sånt vil jeg tro. De skriver bare ut ny medisin til nytt forsøk. Det de evt gjør er å seponere aktive resepter, som ligger der fra gamle forsøk. :)

Back
Topp