Juni 2021

Hei! Tror jeg tør å melde meg inn her da det kanskje kan bli innsett på meg før sommerstengt klinikk ❤️ var tynn hinne på ultralyd i går og follikel på bare 10 mm så syklusen er nok litt treg etter MA i mai. Anslår eggløsning ca 23 juni med innsett 28 juni :smiley-angelic001

Høsteple - barn 1 - 8 innsett tredje forsøk, prednisolon, letrozol, albyl e, klexane
Høsteple ❤ Jeg er så imponert over deg, virkelig! Og hurra for at dere kan rekke nytt innsett før sommeren! Som jeg håper for deg ❤

Eventyret er over her også. Testdato i dag fikk nettopp ikke gravid på digital test :sad010det var siste jeg hadde på frys :(:(

Det var trist sunny :Heartpink:Heartpink krysser fingrene for at gullegget er med i den neste gjengen

Hei! Tror jeg tør å melde meg inn her da det kanskje kan bli innsett på meg før sommerstengt klinikk ❤️ var tynn hinne på ultralyd i går og follikel på bare 10 mm så syklusen er nok litt treg etter MA i mai. Anslår eggløsning ca 23 juni med innsett 28 juni :smiley-angelic001

Høsteple - barn 1 - 8 innsett tredje forsøk, prednisolon, letrozol, albyl e, klexane

:Heartpink:Heartpink sykt spennende, måtte medisinen fungere denne gangen!!

Jeg kan settes på avbrutt :(
Det var ingenting å sette inn i går.
Fikk heldigvis god støtte av sykehuset, og klar for nytt forsøk rett etter at de åpner igjen i august :Heartred
Inn med nytt mot!
:wav
Lykke til videre til alle!
Er spennende å følge med dere!!:D
Jeg heier på dere alle ! :happy093.

:Heartbigred

Det var så leit, har tenkt mye på deg. Måtte neste runde bli annerledes :Heartpink:Heartpink:Heartpink Inn med nytt mot er nok den beste holdningen å ha :)

Vet du - jeg tror jeg stakk 5 ganger med samme nål første gang jeg satte Fyremadel:D Turte ikke legge nok press på så den gikk aldri igjennom og jeg feiga ut hver gang :cool: Men det gikk bra uansett :happy: Heldigvis går det bare bedre og bedre etterhvert. Og så godt for deg å være i gang :love2

UFF stakkars! Jeg skalv bare av å lese dette :nailbiting: sprøytene går fint så lenge jeg ikke bruker for mye tid, da begynner jeg å tenke for mye og mister motet ;)

Åh nei, fine du ❤ kan jeg spørre hva den var? Krysser virkelig fingrene for at det ikke er exu ❤
Så fryktelig sliten og lei, men sånn er livet:sorry:
Den var visst på 13:dead: krysser alt for det, har vært igjennom det en gang før og syns ikke det var så festlig at det gjorde noe :p

Så fryktelig sliten og lei, men sånn er livet:sorry:
Den var visst på 13:dead: krysser alt for det, har vært igjennom det en gang før og syns ikke det var så festlig at det gjorde noe :p
Nei, håper virkelig du slipper det - leit å høre at du har vært gjennom det før ❤ Hvis det først ikke skal bli noen baby, vil man helst bare at testene skal bli blanke og mensen kan komme, litt sånn ukomplisert.

UFF stakkars! Jeg skalv bare av å lese dette :nailbiting: sprøytene går fint så lenge jeg ikke bruker for mye tid, da begynner jeg å tenke for mye og mister motet ;)
Jeg er livredd alt som heter sprøyter, så er helt utrolig at dette går :hungover: så redd at det var to vaksiner jeg ikke turte ta på barneskolen som jeg senere fikk en gang jeg lå i narkose :nailbiting: Så det er ganske vanvittig at jeg tør stikke meg selv :eek: Fyremadel har vært den verste. Og den blodfortynnende jeg får nå, Fragmin. De er så vanskelige å få inn, og jeg tør ikle gjøre det kjapt:meh:

Det er bare koselig ❤️ du har vært i min øyekrok, også :angel8 Synes du gir så fine og støttende svar. Veldig godt du fikk en på frys, altså!
Takk ❤️
Takk for fine ord :love7 Kjente hvor godt det var med støttende ord første IVF-runden min - har følt meg så utrolig alene med alle tanker og bekymringer, og ble så overrasket over hvor mange kloke og gode damer det er her inne og bestemte meg at sånn vil jeg også prøve å være :love2

Så må jeg bare si at jeg har brukt deg som - tjaaa hva skal vi kalle det.. - motivasjon kanskje?
Så mye du har vært igjennom og så reiser du deg og går på med nytt mot gang etter gang. DET står det respekt av det. :love017

Takk for fine ord :love7 Kjente hvor godt det var med støttende ord første IVF-runden min - har følt meg så utrolig alene med alle tanker og bekymringer, og ble så overrasket over hvor mange kloke og gode damer det er her inne og bestemte meg at sånn vil jeg også prøve å være :love2

Så må jeg bare si at jeg har brukt deg som - tjaaa hva skal vi kalle det.. - motivasjon kanskje?
Så mye du har vært igjennom og så reiser du deg og går på med nytt mot gang etter gang. DET står det respekt av det. :love017
Det er så godt å være inne her med alle dere gode damer ❤️ veldig godt og støttende samhold!

Blir glad for det du skriver ❤️ samtidig er vi fortsatt barnløse, er ikke sikker på at det blir en lykkelig slutt i form av barn, men vi lever i håpet enn så lenge :)

Hvordan går det med deg, Appelsin12? Har du startet stimulering? ❤
Har hatt en liten pause fra forumet, når jeg først starter blir jeg helt opphengt :p
Hadde uttak i dag. Det ble 5 egg ut. Ikke heilt fornøyd, har ligget på 10-12 de andre gangene. Men er jo kun 1 som skal til så må bare ha troa❤️ Planlagt innsett er tirsdag, men tror de ringer på mandag om det er noen som klarer seg. Har aldri kommet til blasto før. Så veldig spennende dager! :)

Hvordan går det me deg? Leser du endelig fikk innsett❤️ Håper sånn det går veien for deg! Ny test i morgen?

Så gøy å se deg også her i juni gruppa❤️ Krysser fingrene for innsett før sommerstengt☺️☺️

Har hatt en liten pause fra forumet, når jeg først starter blir jeg helt opphengt :p
Hadde uttak i dag. Det ble 5 egg ut. Ikke heilt fornøyd, har ligget på 10-12 de andre gangene. Men er jo kun 1 som skal til så må bare ha troa❤️ Planlagt innsett er tirsdag, men tror de ringer på mandag om det er noen som klarer seg. Har aldri kommet til blasto før. Så veldig spennende dager! :)

Hvordan går det me deg? Leser du endelig fikk innsett❤️ Håper sånn det går veien for deg! Ny test i morgen?
Det er godt med en pause til tider ❤ startet du stimulering tidligere enn planlagt? Og gratulerer med overstått uttak! Vi får satse på kvalitet fremfor kvantitet ❤ Håper det går din vei nå :love7

Ja, endelig ble det innsett her, men det ser ikke ut til å gå veien. Svake tester uten stigning, så er ikke kjempe optimistisk.. Håper bare ikke det blir en langdryg prosess. Vi er ved godt mot altså, og vurderer inseminasjon et par runder til nå i sommer om dette ikke går veien :love7

Du signerer noen andre her, men jeg svarer likevel jeg :bag: håper du tiligr meg!
Jeg bruker prednisolon som er en immundempende medisin, det er altså ikke så kult å bruke når vi har en pandemi for eksempel. Der skriver de ut i hytt og pine. Jeg ga til og med beskjed om at jeg hadde nok, likevel ble det skrevet ny resept på medisinen. Den enkle grunn at det står i papirene at jeg skal bruke X, X og X ved forsøk så da skriver de alltid ut ny resept på alt.
Kun en gang har de seponert respekter hos meg, det var etter siste uttak offentlig (altså de tok vekk resept på resterende sprøytemedisin).
Veldig kjekt at du tar deg tid til å svare :Heartred jeg setter pris på all informasjon :)
Men ja det er vel kanskje litt vanskelig å holde styr på disse reseptene og vi har liggende så da er det vel lettest å skrive ut nye hver gang. Kan hende jeg spør de når jeg skal ringe og melde fra om mens. Vil jo ikke gjøre noe gale og risikere å få kjeft ;)

Våkent i natt og var skikkelig skikkelig kvalm. Veeet jo jeg ofte blir det på Lutinus men man får jo et liiiite håp:nailbiting: Men testen var så blenda som den kunne vært :p Fortsatt tidlig da, er jo bare 9dpo og 4 dager etter innsett av blasto, så gir ikke opp håpet helt enda :)

Jeg var på kontroll i går, dag 8 med stimulering. Ganske ujevn vekst, alt fra 6-13 mm. 10 på hver eggstokk (ikke overraskende antall med tanke på polycystiske ovarier). Skal på kontroll igjen på søndag. Regner med uttak mot midten av neste uke :) også var det jo livet oppi det hele.. er forlover i utdrikningslag på neste lørdag og krysser bare fingre og tær over at jeg er fit for fight da :rolleyes:

Jeg var på kontroll i går, dag 8 med stimulering. Ganske ujevn vekst, alt fra 6-13 mm. 10 på hver eggstokk (ikke overraskende antall med tanke på polycystiske ovarier). Skal på kontroll igjen på søndag. Regner med uttak mot midten av neste uke :) også var det jo livet oppi det hele.. er forlover i utdrikningslag på neste lørdag og krysser bare fingre og tær over at jeg er fit for fight da :rolleyes:

Ja det med livet gjør alt med prøverørs så mye vanskeligere :p høres ut som en god del follikler! Nevnte de noe om overstimulering/totalfrys eller fersk innsett? Eggløsningssprøyten man får i tilfelle totalfrys gjør at man kommer seg i bedre form raskere dersom man er overstimulert. Krysser fingrene for at det går bra neste helg :Heartred:Heartred (og før selvfølgelig!! ;))

Ja det med livet gjør alt med prøverørs så mye vanskeligere :p høres ut som en god del follikler! Nevnte de noe om overstimulering/totalfrys eller fersk innsett? Eggløsningssprøyten man får i tilfelle totalfrys gjør at man kommer seg i bedre form raskere dersom man er overstimulert. Krysser fingrene for at det går bra neste helg :Heartred:Heartred (og før selvfølgelig!! ;))
Ser for meg å måtte dra i ørska rett fra uttak til party og seiltur :wacky: prøverør er virkelig en fulltidsjobb. Jeg kvier meg veldig for å ta fri fra jobb også, fordi jeg har et vikariat som går ut 1.september som jeg er avhengig av å få forlenget. Bytter til meg nattevakter for å få fri på dagen og kjenner det begynner å tære på nå :shy: hun nevnte at jeg lå ørlite gran høyt på blodprøven, men sikter fremdeles på ferskforsøk enn så lenge! Lot være å øke dosen og smører oss heller med litt tålmodighet. Kjenner totalfrys hadde blitt skikkelig nedtur nå. Er også redd for at antallet follikler går på bekostning av kvaliteten. Fikk ut 13 egg sist, men kun en halvgod blastocyst på frys. Skulle gjerne ønsket meg heller 4-5 knallgode.. ooook nok klaging fra min side ;);)

Back
Topp