Juni 2021

Jeg klør meg fælt i hue, strimmeltestene i dag er definitivt svakere siden i går, men CB digital viser 2-3 uker (?!), og CB+ viser et sterkt kryss, eller?

Jeg stoler på strimlene altså, de har alltid vist indikasjoner på kjemisk - og har aldri tatt feil. Blir spennende å se hvordan den ser ut i morgen :)Vis vedlegget 360704

Spent på testene dine i dag!!! Vil bare si at jeg fikk 1-2 på digital 13 dpo, og fikk ikke 2-3 før 19 dpo. Så dette syns jeg lover veldig bra ❤

Vis vedlegget 360731 Vis vedlegget 360733 Jeg også angster litt nå :nailbiting: synes ikke strekene har økt særlig i styrke, tok derfor en rfsu (drittesten over alle drittester :dead:) og streken synes knapt. I dag er jeg 13dpo. Lurer på om dette bare er en kjemisk også.. Hva sier ekspertene? Den andre testen er en 25-sensitivitetstest som de bruker i helsevesenet :shy:

Æsj, skjønner at angsten melder seg når man plutselig får så svak strek på en annen test :hungover:. Jeg har ikke erfaring med RFSU strimmel, men legger ved bilde av min RFSU stav fra 13 dpo med datteren min (fryseforsøk med blasto). See så svak den er :hilarious: Og de andre dine viser god stigning, synes jeg! :Heartred Så jeg ville på ingen måte gitt opp helt ennå, altså :happy:

Vedlegg

• F73ED3E5-C564-4F74-B009-F6AD0CD66E36.png
    F73ED3E5-C564-4F74-B009-F6AD0CD66E36.png
    3,3 MB · Visninger: 113
  • 26B6AB18-4E1A-458D-B128-CD42248120E0.png
    26B6AB18-4E1A-458D-B128-CD42248120E0.png
    5,6 MB · Visninger: 109
Æsj, skjønner at angsten melder seg når man plutselig får så svak strek på en annen test :hungover:. Jeg har ikke erfaring med RFSU strimmel, men legger ved bilde av min RFSU stav fra 13 dpo med datteren min (fryseforsøk med blasto). See så svak den er :hilarious: Og de andre dine viser god stigning, synes jeg! :Heartred Så jeg ville på ingen måte gitt opp helt ennå, altså :happy:
Oi, er dette fra 13 dpo?! Hadde jeg ikke tippa :P

Oi, er dette fra 13 dpo?! Hadde jeg ikke tippa :p

Nei, ikke rart jeg var overbevist om en ny kjemisk :wacky: Babyplan hadde nok vært mye sterkere, da. Hadde hcg på 388 bare tre dager senere.

Oi, den var faktisk ganske lik som min! Så oppløftende :oops: Kanskje vi bare skal konkludere en gang for alle at rfsu er dritt da :wacky: både strimmel og stav!

Oi, den var faktisk ganske lik som min! Så oppløftende :oops: Kanskje vi bare skal konkludere en gang for alle at rfsu er dritt da :wacky: både strimmel og stav!

Jeg vil si min var ganske mye svakere enn din, jeg :joyful: La oss konkludere med det, ja :p

Back
Topp