~Julitråden~

Tror ungene er gira på ferie.

4 åringen har begynt å pakke. Armringer, i tilfelle vi får bade.

He he det får hun vel
Definitivt planlagt det ja.
Det står jo 2-3 sett badetøy på planen. Svigermor pleier ha basseng i hagen, om det er fint vær. Vi pleier oppsøke en strand. Vi skal etter planen på camping, og tanken min er en plass med bademuligheter, men jeg vet ikke hvor vi skal
Muligens ender vi i Lillehammer-traktene likevel, på vei hjem. Mageli, rustaberg, hunderfossen? Mannen avviser ikke sveastranda heller, men det er 20 min fra svigerfar og derved bittelitt nært... Men jeg har øynene åpne for andre muligheter også. Ikke bestemt oss, det er fra en gang runsdt 20. Juli eller noe sånn så vi kan lete etter perler lenge

Og der var dagens andre runde i vaskemaskina ferdig. Mannen er ute, har tømt bassenger og skal klippe gresset, inkl kantklipping denne gangen..
Teppet til teltet som vi har lånt av mamma og pappa henger over huskestativet. De har vasket det, men det var ikke blitt helt tørt. Så det henger ute da i dag.

Herregud for noen gretne unger. Gråter og sutrer for alt. Full sutring ved påkledning for å gå ut. Sutring ved hopping i sølepytter. Sutring når vi sjekker etter jordbær. Sutring ved besøk hos hønene. Det er veldig tydelig at eldste sov dårlig inatt og er i møkkahumør:arghh: ikke ville de på lekeplassen, ingenting. Eldste "klarer ikke" å kle på seg, "klarer ikke" å kle av seg osv:facepalm: alt det hun pleier å klare mente hun selv at hun ikke fikk til og virkelig sutret (ja, ikke gråt, men sutret).
Måtte telle til 10 før jeg svarte noen ganger, konstant sutring går meg på nervene :shy:

Herregud for noen gretne unger. Gråter og sutrer for alt. Full sutring ved påkledning for å gå ut. Sutring ved hopping i sølepytter. Sutring når vi sjekker etter jordbær. Sutring ved besøk hos hønene. Det er veldig tydelig at eldste sov dårlig inatt og er i møkkahumør:arghh: ikke ville de på lekeplassen, ingenting. Eldste "klarer ikke" å kle på seg, "klarer ikke" å kle av seg osv:facepalm: alt det hun pleier å klare mente hun selv at hun ikke fikk til og virkelig sutret (ja, ikke gråt, men sutret).
Måtte telle til 10 før jeg svarte noen ganger, konstant sutring går meg på nervene :shy:

Putt dei i seng:hilarious: Neida.. Men det er til og bli gal av:bag:

Medfølelse.

Det er så tungt :wideyed:
Ja. Der tror jeg på.

Glad mine er i godt humør. Dvs. Eldste aner jeg ikke, men ham treffer jeg ikke før i morgen ettermiddag uabsett. Jentrne er blide. Sendt ut, fant naboen. Mulig de gikk inn der. Menmen.

Definitivt planlagt det ja.
Det står jo 2-3 sett badetøy på planen. Svigermor pleier ha basseng i hagen, om det er fint vær. Vi pleier oppsøke en strand. Vi skal etter planen på camping, og tanken min er en plass med bademuligheter, men jeg vet ikke hvor vi skal
Muligens ender vi i Lillehammer-traktene likevel, på vei hjem. Mageli, rustaberg, hunderfossen? Mannen avviser ikke sveastranda heller, men det er 20 min fra svigerfar og derved bittelitt nært... Men jeg har øynene åpne for andre muligheter også. Ikke bestemt oss, det er fra en gang runsdt 20. Juli eller noe sånn så vi kan lete etter perler lenge
mageli er jo veldig fin camping da men muligens fullt

Jeg er så ineffektiv.

Skulle tro jeg ikke ville på ferie. Det vil jeg jo, så jeg vasker klær til den store gullmedaljen.

Men jeg skulle rydde og støvsuge gangene i dag, samt vaske kjøkkenet. Vel. Jeg har ikke egentlig gjort noe av det. Jeg er en anelse usikker på hva jeg HAR gjort i dag.

Vasket mye klær, hengt opp, tatt ned, tømt oppvaskmaskina, vasket opp litt. Vannet tomatene som jeg skal ta og potte opp.

Usj, litt stresset! Kom på igår ettermiddag at jeg skulle opprette forsikring på det nye huset. Men pga det trengs såpass oppgradering så får man ikke bestilt på nett, men må ringe dem. Jeg skal på jobb på dagtid på mandag, og vi overtar på onsdag :wideyed:

Aldri sett maken til glede over 6 smågodt-ting hver. Helt i ekstase :p

Back
Topp