Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk turen tålelig greit?Deilig å være hjemme. Soleklart at frøkna foretrekker senga si overfor en reiseseng.
Ja, det gikk greit. Heldigvis har vi en tålmodig frøken stort sett!Gikk turen tålelig greit?
Godt å være kommet hjem.
He he det får hun velTror ungene er gira på ferie.
4 åringen har begynt å pakke. Armringer, i tilfelle vi får bade.
Definitivt planlagt det ja.He he det får hun vel
Herregud for noen gretne unger. Gråter og sutrer for alt. Full sutring ved påkledning for å gå ut. Sutring ved hopping i sølepytter. Sutring når vi sjekker etter jordbær. Sutring ved besøk hos hønene. Det er veldig tydelig at eldste sov dårlig inatt og er i møkkahumør ikke ville de på lekeplassen, ingenting. Eldste "klarer ikke" å kle på seg, "klarer ikke" å kle av seg osv alt det hun pleier å klare mente hun selv at hun ikke fikk til og virkelig sutret (ja, ikke gråt, men sutret).
Måtte telle til 10 før jeg svarte noen ganger, konstant sutring går meg på nervene
Medfølelse.Herregud for noen gretne unger. Gråter og sutrer for alt. Full sutring ved påkledning for å gå ut. Sutring ved hopping i sølepytter. Sutring når vi sjekker etter jordbær. Sutring ved besøk hos hønene. Det er veldig tydelig at eldste sov dårlig inatt og er i møkkahumør ikke ville de på lekeplassen, ingenting. Eldste "klarer ikke" å kle på seg, "klarer ikke" å kle av seg osv alt det hun pleier å klare mente hun selv at hun ikke fikk til og virkelig sutret (ja, ikke gråt, men sutret).
Måtte telle til 10 før jeg svarte noen ganger, konstant sutring går meg på nervene
Minsten pleier å spise lunsj og legge seg snart, eldste får ta seg en liten powernap. Ellers blir det en laaaang dagPutt dei i seng Neida.. Men det er til og bli gal av
Det er så tungtMedfølelse.
Ja. Der tror jeg på.Det er så tungt
Minsten pleier å spise lunsj og legge seg snart, eldste får ta seg en liten powernap. Ellers blir det en laaaang dag
God plan det.Minsten pleier å spise lunsj og legge seg snart, eldste får ta seg en liten powernap. Ellers blir det en laaaang dag
mageli er jo veldig fin camping da men muligens fulltDefinitivt planlagt det ja.
Det står jo 2-3 sett badetøy på planen. Svigermor pleier ha basseng i hagen, om det er fint vær. Vi pleier oppsøke en strand. Vi skal etter planen på camping, og tanken min er en plass med bademuligheter, men jeg vet ikke hvor vi skal
Muligens ender vi i Lillehammer-traktene likevel, på vei hjem. Mageli, rustaberg, hunderfossen? Mannen avviser ikke sveastranda heller, men det er 20 min fra svigerfar og derved bittelitt nært... Men jeg har øynene åpne for andre muligheter også. Ikke bestemt oss, det er fra en gang runsdt 20. Juli eller noe sånn så vi kan lete etter perler lenge