Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ferirJeg venter bare på beskjed fra min mann om at han har startet, så henter han meg (siden min bil altså er på verksted) også er det ferie!
God ferir
Jepp. Men det går nå på en eller annen måte.Slitsomt.
TakkGod tur
Ja. Det gjør det jo.Jepp. Men det går nå på en eller annen måte.
Alltid godt å komme hjem og få "landet" littPå bussen på vei hjem! Må vente litt på den som skal til oss på Åsane men snaaart hjemme så kan frøkna få grøt og sove!!
Jepp.Alltid godt å komme hjem og få "landet" litt
3 - 4 årstider på en dag. Vestland-sjarm....Snart på hytta
Vi har hatt øspøsregn, sludd, haggel og sol
Dårlig vær her og er alene med ungene. Vet ikke helt hva vi skal finne påGod morgen
Det er lørdag, det er ferie. Det er merkbart at a menneske ungen vår er på speidertur, derved er minstemor alene oppe.
I dag er her fint vær, så jeg tenker kanskje gjøre litt ute, jeg har noen tomatplanter som må få større potte, det er kjekkere å gjøre når det ikke regner som det skal gjøre resten av uka.
Ellers er det klesvask, bretting, få det på plass, og ellers rydding, vet ikke om jeg skal begynne ved inngangsdøra og jobbe meg innover og oppover eller motsatt. Trolig litt frem og tilbake her og der
Dette er den ene fine dagen som har lyst på langtidsvarselet, her kom den. Ingen varme, men sol.Dårlig vær her og er alene med ungene. Vet ikke helt hva vi skal finne på