~Julitråden~

Prøver å pakke ferdig, håper den hodepinen letter snart og svimmelheten forsvinner, så skipper jeg pauser hele tiden
 
Litt rart å ikke ha eldstemann hjemme. Ikke før søndag kveld skal han hentes.

Men været har heldigvis vært mye bedre enn det var meldt og jeg håper han koser seg. Så skal jeg stå på her hjemme. Vaske klær og brette klær og rydde stua og vaske kjøkkenet

Vi skal på biblioteket og vi skal handle en del og det skal pakkes og fylles bil. Jeg vet ikke hvilken dag vi drar, vi får se
 
Litt rart å ikke ha eldstemann hjemme. Ikke før søndag kveld skal han hentes.

Men været har heldigvis vært mye bedre enn det var meldt og jeg håper han koser seg. Så skal jeg stå på her hjemme. Vaske klær og brette klær og rydde stua og vaske kjøkkenet

Vi skal på biblioteket og vi skal handle en del og det skal pakkes og fylles bil. Jeg vet ikke hvilken dag vi drar, vi får se
 
Det regner å regner, skikkelig koselig kjørevær.
Har stoppet å spist litt på Gjøvik.
 
Føler jeg har vært litt effektiv idag. Luket i ALLE bed i kjøkkenhagen (fire binger med jordbær, to med sukkererter, en med rabarbra, to med gulrøtter og en med purre), prøvde meg på å klippe en busk som var litt ute av kontroll og den ble faktisk ganske fin, syns jeg :p
Så vasket to vasker med klær, inn i og ut av oppvaskmaskin. Så kvalitetstid med ungene da de kom hjem, så fullførte jeg nedvask av kjøleskap nettopp:happy:
 
Da har vi bestilt hunderfossen

En dyr opplevelse er det jo. Men ungene stortrives, alle fem (våre tre og mannens halvsøsken) så vi er der en gang hver sommer. Det begynner å bli lite biletter igjen så der var greit å bare velge en dag og bestille. Det er to uker til vi skal. Så værmelding er litt langt opp og frem enda men det blir sikkert kjekt.

Håper vi kommer oss avsted før neste helg, mye avhenger av hvor mye mannen må jobbe.
 
Når jeg kom til bhg for å hente ble akkurat alle ungene skysset inn, det begynte å regne og de hadde ikke på regntøy. Deretter gikk de ansatte og hentet stabler med nettopp regntøy og noe fleece, som de hadde hatt på seg da de gikk ut, men det kom sol og ble så varmt at det måtte av.

Det kan ikke være helt lett å kle dem sånne dager.
 
God morgen

Det er lørdag, det er ferie. Det er merkbart at a menneske ungen vår er på speidertur, derved er minstemor alene oppe.

I dag er her fint vær, så jeg tenker kanskje gjøre litt ute, jeg har noen tomatplanter som må få større potte, det er kjekkere å gjøre når det ikke regner som det skal gjøre resten av uka.

Ellers er det klesvask, bretting, få det på plass, og ellers rydding, vet ikke om jeg skal begynne ved inngangsdøra og jobbe meg innover og oppover eller motsatt. Trolig litt frem og tilbake her og der ;)
 
God morgen

Det er lørdag, det er ferie. Det er merkbart at a menneske ungen vår er på speidertur, derved er minstemor alene oppe.

I dag er her fint vær, så jeg tenker kanskje gjøre litt ute, jeg har noen tomatplanter som må få større potte, det er kjekkere å gjøre når det ikke regner som det skal gjøre resten av uka.

Ellers er det klesvask, bretting, få det på plass, og ellers rydding, vet ikke om jeg skal begynne ved inngangsdøra og jobbe meg innover og oppover eller motsatt. Trolig litt frem og tilbake her og der ;)
Dårlig vær her og er alene med ungene. Vet ikke helt hva vi skal finne på :p
 
Dårlig vær her og er alene med ungene. Vet ikke helt hva vi skal finne på :p
Dette er den ene fine dagen som har lyst på langtidsvarselet, her kom den. Ingen varme, men sol.
Vi får lage frokost og vekke mellomste etterhvert. Hun har ikke egentlig sovet såååååå lenge, men når søstra våkna 5.30 så... Er det tid for frokost. Ja, og alt vi skal gjøre. Så vi blir klare til ferie
 
Back
Topp