Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! Også møkkanatt. Nå spiser frøkna skive med makrell i tomat. Søteste jenta.God morgen
Møkkanatt, godt det blir en rolig dag hjemme i dag
Usj da.God morgen
Møkkanatt, godt det blir en rolig dag hjemme i dag
Håper du får en fin dag med jenta diGod morgen! Også møkkanatt. Nå spiser frøkna skive med makrell i tomat. Søteste jenta.
Jeg driver også å prøver å stå opp, for jeg skal på jobb i morgen. Ikke nattevakter så det er greit om jeg snur døgnet litt tilbake til normalen. Vekking på 6.Hmmf, på tide å vekke samboer snart, kanskje. Jeg har bare vært oppe i 3t men skal sies at han begynner på jobb imorgen, nattevakter. Så må ha lov til å snu litt på døgnet
Oooh bursdag imorgen, spennende.God morgen
Siste feriedagen min. Og jeg er trøtt. Sovet godt i moitsetbing til dere to, men jeg la meg for sent. Hvilket er greit i dag. Men i morgen skal jeg på jobb.
Og kunne jeg enda bare dradd meg trøtt ut av senga og kommet meg på jobb så kunne jeg komme hjem og kose med flokken.
Men neida. Jeg har bursdag i morgen så ungene vil gi meg gave og kos på morgenen. De sover lenger enn jeg kan i morgen.
Eldste skal være hjemme, men han våkner jo først uansett.
Melmomste skal på Sfo, etter min mening sånn "når hun er klar", men regner med at naboen er på døra klokka 8. Da er ikke mi klar. Der vet jeg mannen har ferie med noe hjemmekontor neste uke så hun kunne vært hjemme (visste ikke det da det var påmelding) men siden hun er påmeldt vil hun gå og se hvem andre som er der.
Yngste skal i bhg og vi har blitt enige om at mannen leverer når hun er klar, og jeg henter. For etter i morgen skal jeg i alle fall ut av senga og på jobb før resten er klare. For å komme tidligere hjem.
Hun skal ha med seg et litt lass med klær i morgen, og det skal jo egentlig mellomste også. Usikker på hva som er lov på Sfo, de måtte ha med skift klær frem og tilbake før ferien. På bhg fikk det ligge.
Jeg må bake kake i dag, det er forventet at jeg har med det på jobb i morgen.
Jeg må vaske klær. Og brette klær. Og rydde stua. Og vaske badet. Og støvsuge kjelleren, bare at jeg først må finne gulvet i gangen. Vel, vi må. Ungene skal hjelpe til, de skal få rydde loftet tenker jeg. Jeg og mannen mye av det andre. Det er så utrivelig å gå igang med hverdagen når det er så kaotisk. Så vi må rydde opp. Vært så fint vært i det siste at vi ikke har vært så effektive denne uken som planen var.
Nåja. Mellomste sier hun gleder seg sånn til å gi meg gaven for den er helt fantastisk. Klassisk mannen min er den vel klær. Helt greit, og tidvis full klaff.Oooh bursdag imorgen, spennende.
KjedeligGod morgen! Også møkkanatt. Nå spiser frøkna skive med makrell i tomat. Søteste jenta.
Gjør sikkert detUsj da.
Håper du får en grei dag likevel.
Lykke til med ryddingGod morgen
Siste feriedagen min. Og jeg er trøtt. Sovet godt i moitsetbing til dere to, men jeg la meg for sent. Hvilket er greit i dag. Men i morgen skal jeg på jobb.
Og kunne jeg enda bare dradd meg trøtt ut av senga og kommet meg på jobb så kunne jeg komme hjem og kose med flokken.
Men neida. Jeg har bursdag i morgen så ungene vil gi meg gave og kos på morgenen. De sover lenger enn jeg kan i morgen.
Eldste skal være hjemme, men han våkner jo først uansett.
Melmomste skal på Sfo, etter min mening sånn "når hun er klar", men regner med at naboen er på døra klokka 8. Da er ikke mi klar. Der vet jeg mannen har ferie med noe hjemmekontor neste uke så hun kunne vært hjemme (visste ikke det da det var påmelding) men siden hun er påmeldt vil hun gå og se hvem andre som er der.
Yngste skal i bhg og vi har blitt enige om at mannen leverer når hun er klar, og jeg henter. For etter i morgen skal jeg i alle fall ut av senga og på jobb før resten er klare. For å komme tidligere hjem.
Hun skal ha med seg et litt lass med klær i morgen, og det skal jo egentlig mellomste også. Usikker på hva som er lov på Sfo, de måtte ha med skift klær frem og tilbake før ferien. På bhg fikk det ligge.
Jeg må bake kake i dag, det er forventet at jeg har med det på jobb i morgen.
Jeg må vaske klær. Og brette klær. Og rydde stua. Og vaske badet. Og støvsuge kjelleren, bare at jeg først må finne gulvet i gangen. Vel, vi må. Ungene skal hjelpe til, de skal få rydde loftet tenker jeg. Jeg og mannen mye av det andre. Det er så utrivelig å gå igang med hverdagen når det er så kaotisk. Så vi må rydde opp. Vært så fint vært i det siste at vi ikke har vært så effektive denne uken som planen var.
Jeg får fnatt av badet. Reelt skyldes det all klesvasken, får jeg bort den er det mye bedre. Må uabsett vaskes, men det er klærne som gir meg fnatt.Lykke til med rydding
Må.nok til med det her også, får fnatt av kjøkkenet hvertfall.
Spent på hvordan det blir til høstenMulig de bare trenger ute - joggesko uabsett. Dersom femteklasse fortsatt, eller altså sjette nå da, fortsatt skal ha klasserom i gymsalen siden de er en så stor klasse at det ikke går å holde avstand nok på annet vis.
MmSpent på hvordan det blir til høsten
Må kanskje det jaMm
Men vi burde pelle oss over i en ny månedstråd innså jeg akkurat....
Jeg hadde sikkert rukket å logge ut!Takk.
Hyggelig å være på samtidig som deg