Ja, men smerter er teit.Men glad de undersøkdr godt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men smerter er teit.Men glad de undersøkdr godt da
Det er jeg enig iJa, men smerter er teit.
Tror jeg kanskje fikk sove en halvtime. Så nå venter jeg på at frøkna skal våkne for frokost.Våknet først av alle jeg også. Men skyller likevel på minstemor. Hun sov. Men på beina mine, når jeg trakk dem vekk fulgte hun etter.
Tror jeg kanskje fikk sove en halvtime. Så nå venter jeg på at frøkna skal våkne for frokost.
Skal få til en utredning etter rettssaken. Noe må gjøres, jeg er zombie. Og det er ikke frøkna sin skyld.Det er grusomt lite, jeg har heldigvis sovet mange timer jeg. En time for lite kanskje, men mange timer. Jeg sliter heldigvis ikke sånn som deg og enkelte andre. Jeg synes ikke jeg sover optimalt, men store problemer har jeg ikke.
Teller omtrent timer til den saken din altså!Skal få til en utredning etter rettssaken. Noe må gjøres, jeg er zombie. Og det er ikke frøkna sin skyld.
Melatonin går jeg allerede på. 3 mg eller noe sånt. Hjelper ikke en døyt.Teller omtrent timer til den saken din altså!
Noe må gjøres ja, og det er ikke sikkert det må være så vanskelig engang. Kan du ikke ta noe som helst før den saken? Reseptfritt og de trenger ikke vite du har prøvd? Melantonin?
God morgen til deg også, alt bra?God morgen
Melatonin går jeg allerede på. 3 mg eller noe sånt. Hjelper ikke en døyt.
Jeg teller også ned. Litt i redsel og litt i spenning.
Ja, det skal bli deilig. Er som en stor skygge over alt.Du trenger nok mer hjelp. Og ikke utenkelig, å få legge denne saken bak deg.
Det forstår jeg godtJa, det skal bli deilig. Er som en stor skygge over alt.
DiggEndelig, etter 3 uker med latskap fikk jeg tatt meg en ordentlig løpetur igjen.
Det var deilig