~Julitråden~

Endelig

Kaosbod er blitt campingbod.

Telt og soveposer og liggeunderlag og annet har en plass å være. Da trenger de ikke stappes inn på alle soverom, og teltet slipper ligge under trappa og støve nede. (plassen under trappa kan muligens utnyttes på et vis, men det er åpen trapp og av alle ting under der varmepumpa kommet inn i huset med luft, så det støver noe enormt. Hunden hadde plass der, hun likte varmen, men vi har jo ikke harr hund på et par år. (ja, vi hadde en hund som la seg i solen, ikke i skyggen. Som kastet pledd over seg, og likte seg under varmepumpa)

Våknet først av alle jeg også. Men skyller likevel på minstemor. Hun sov. Men på beina mine, når jeg trakk dem vekk fulgte hun etter.

Tror jeg kanskje fikk sove en halvtime. Så nå venter jeg på at frøkna skal våkne for frokost.

Det er grusomt lite, jeg har heldigvis sovet mange timer jeg. En time for lite kanskje, men mange timer. Jeg sliter heldigvis ikke sånn som deg og enkelte andre. Jeg synes ikke jeg sover optimalt, men store problemer har jeg ikke.

Det er grusomt lite, jeg har heldigvis sovet mange timer jeg. En time for lite kanskje, men mange timer. Jeg sliter heldigvis ikke sånn som deg og enkelte andre. Jeg synes ikke jeg sover optimalt, men store problemer har jeg ikke.
Skal få til en utredning etter rettssaken. Noe må gjøres, jeg er zombie. Og det er ikke frøkna sin skyld.

Skal få til en utredning etter rettssaken. Noe må gjøres, jeg er zombie. Og det er ikke frøkna sin skyld.
Teller omtrent timer til den saken din altså!

Noe må gjøres ja, og det er ikke sikkert det må være så vanskelig engang. Kan du ikke ta noe som helst før den saken? Reseptfritt og de trenger ikke vite du har prøvd? Melantonin?

Teller omtrent timer til den saken din altså!

Noe må gjøres ja, og det er ikke sikkert det må være så vanskelig engang. Kan du ikke ta noe som helst før den saken? Reseptfritt og de trenger ikke vite du har prøvd? Melantonin?
Melatonin går jeg allerede på. 3 mg eller noe sånt. Hjelper ikke en døyt.
Jeg teller også ned. Litt i redsel og litt i spenning.

Melatonin går jeg allerede på. 3 mg eller noe sånt. Hjelper ikke en døyt.
Jeg teller også ned. Litt i redsel og litt i spenning.

Du trenger nok mer hjelp. Og ikke utenkelig, å få legge denne saken bak deg.

Må få bedre orden på hvordan vi styrer hus og husarbeid. Det glir ut i skippertak gang på gang. Det er så slitsomt. Ikke minst fordi det plager oss å ha det så rotete som det stadig er.

Så jeg sparker borti flylady tråden igjen.

Jeg har aldri klart å fakrisk drive med det systemet over tid. Men de periodene da jeg gjør det har vi det bedre enn ellers, så jeg lå bare prøve

God dag
Lite søvn, noe skjedde med foten i går så nå er den verre enn da jeg skadet den. Fantastisk!
Fastlegen er fortsatt på ferie, så da får vi se om det heller blir legevakt i løpet av helgen. Forhåpentligvis tar de da ny røntgen

Back
Topp