De var usikker på det på legekonyoret så må ringe til legen når han er tilbake fra ferieJepp, det har jeg akkurat gjort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De var usikker på det på legekonyoret så må ringe til legen når han er tilbake fra ferieJepp, det har jeg akkurat gjort
Å jada , når vi bare fikk byttet rom så ordney det seg, for der var det gardinerSå kjedelig, men fikk de undersøkt det de skulle?
Vurderer å gå å legge meg igjen jegNei. Man skulle jo stå opp.
Har ikke lyst.
Å æsjOg der kastet Lille U opp hele frokosten sin
Lang fergetur?Oida, dette kommer til å bli en heftig tur med ferja... Dårlig vær, så vi måtte dukke opp kl 10 isteden 11.15. Samboer har en kraftig skallebank som han har hatt siden igår, så blir lite hjelp for meg med ungene på ferja. Lekerom er stengt, så må få underholdt dem på et vis. Det er pøsregn her vi står på havna, så frister ikke å gå ut av bilen for å la dem få ut energi. Dermed er de kranglete.
Så hvis det blir mye sjø og jeg blir sjøsyk, da ligger vi dårlig ann
3t og 15min, det blir en laaaang turLang fergetur?
Ooof lykke til3t og 15min, det blir en laaaang tur
Nevermind, de har satt opp turen til å vare 3t og 45 min. Måtte møte kl 10, avgang 11.45Ooof lykke til
Ohh. Ja. Da er der lang tur i dårlig vær.3t og 15min, det blir en laaaang tur
Lykke tilNevermind, de har satt opp turen til å vare 3t og 45 min. Måtte møte kl 10, avgang 11.45
Vi har hatt en uke i hirtshals i feriehuset til svigers vært en flott uke, men lurer av og til på om det er verd ferjeturenOhh. Ja. Da er der lang tur i dårlig vær.
Hvor er dere?
Det går jo fortVi har hatt en uke i hirtshals i feriehuset til svigers vært en flott uke, men lurer av og til på om det er verd ferjeturen
HuffParacet onntatt, han har tydeligvis undersøkt godt i dag..
Da er vi snart i land. Virker nesten som color line har økt antall passasjerer tillatt, for bildekk og alle border der vi var var fullt av folkDet går jo fort
Godt dere er ferdigeDa er vi snart i land. Virker nesten som color line har økt antall passasjerer tillatt, for bildekk og alle border der vi var var fullt av folk
Det var ganske forferdelig. Følte for å gjøre som samboer og legge meg flatt på gulvet ved de verste bølgene, men kunne jo ikke det. I tillegg var jeg alene med ungene, takk og pris for nettbrett. Holdt dem opptatt noen minutter av ganga
Hjem, kjære hjemGodt dere er ferdige
Men glad de undersøkdr godt daHuff