~Julitråden~

Vi hadde deltid på vårt barn det meste av tiden i bhg,men å vente lenger hadde ikke vært til det beste for vårt barn rett og slett. Barn er forskjellige, for noen er der riktig å vente lenger
Barn er forskjellige ja.

La meg si det sånn da, for de aller fleste ettåringer er ikke barnehagen et behov for dem, men for foreldrene.

Jeg er ikke ute etter å dømme eller fordømme, og burde vel egentlig husket at jeg tror sannelig vi har støtt på ulik innfallsvinkel til denne saken her en gang eller to før.
 
Trøtt. Sovna på sofaen. Trodde ikke jeg sov så tungt, har jo hørt tv'n? Mannen påstår han har snakket til meg, ropt til meg, men ga opp. Jeg våkna tvert av melding på mobilen da. Guttungen sier natta.

Ikke noe mer enn det, men håper han har ser greit.

Jeg legger meg.
 
Barn er forskjellige ja.

La meg si det sånn da, for de aller fleste ettåringer er ikke barnehagen et behov for dem, men for foreldrene.

Jeg er ikke ute etter å dømme eller fordømme, og burde vel egentlig husket at jeg tror sannelig vi har støtt på ulik innfallsvinkel til denne saken her en gang eller to før.
Jeg gidder ikke diskutere det men jeg er uenig med deg ja.
Om vi har vært det før husker jeg ikke, er ikke noe jeg akkurat går rundt å husker på
 
Jeg gidder ikke diskutere det men jeg er uenig med deg ja.
Om vi har vært det før husker jeg ikke, er ikke noe jeg akkurat går rundt å husker på
Gidder definitivt ikke forfølge denne nei, uenige kan vi godt være og la det være med det.

Ikke at jeg pleier gå å huske på det, bare fikk en følelse av det der og da. Noe med at argumentene dine føltes så kjente.
. Men jeg er trøtt og unektelig trolig høyst usakelig.
. Så saken lar jeg ligge. Sov godt

Det burde jeg gjøre....
 
Når man våkner og egentlig bare har lyst å kappe av seg hodet.. Hadde håpet å sove litt mer men etter 3.5 t med å prøve å sove gir jeg opp
 
Når man våkner og egentlig bare har lyst å kappe av seg hodet.. Hadde håpet å sove litt mer men etter 3.5 t med å prøve å sove gir jeg opp
Det var lite ja
 
Som man kan se av mine sene innlegg her. Jeg sovna først på sofaen, så fikk jeg ikke sove når jeg la meg. Så sovna jeg sent også var det blytungt å stå opp i morges, men nå, nå er det ikke lenge til ferien!

I løpet av den neste timen tenker jeg. Herlig, herlig!
 
Jeg venter bare på beskjed fra min mann om at han har startet, så henter han meg (siden min bil altså er på verksted) også er det ferie!
 
Back
Topp