Ja de er det.Vi hadde deltid på vårt barn det meste av tiden i bhg,men å vente lenger hadde ikke vært til det beste for vårt barn rett og slett. Barn er forskjellige, for noen er der riktig å vente lenger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de er det.Vi hadde deltid på vårt barn det meste av tiden i bhg,men å vente lenger hadde ikke vært til det beste for vårt barn rett og slett. Barn er forskjellige, for noen er der riktig å vente lenger
Barn er forskjellige ja.Vi hadde deltid på vårt barn det meste av tiden i bhg,men å vente lenger hadde ikke vært til det beste for vårt barn rett og slett. Barn er forskjellige, for noen er der riktig å vente lenger
Ååh jeg leter etter noe jeg ikke husker navnet på. Så irriterende
Det er det dere kanJeg tror vi gjør det riktige, vi kan jo ta hu med på lekeplasser og åpen barnehage etterhvert.
Jeg gidder ikke diskutere det men jeg er uenig med deg ja.Barn er forskjellige ja.
La meg si det sånn da, for de aller fleste ettåringer er ikke barnehagen et behov for dem, men for foreldrene.
Jeg er ikke ute etter å dømme eller fordømme, og burde vel egentlig husket at jeg tror sannelig vi har støtt på ulik innfallsvinkel til denne saken her en gang eller to før.
Må.se an barna tenker jegJa de er det.
Gidder definitivt ikke forfølge denne nei, uenige kan vi godt være og la det være med det.Jeg gidder ikke diskutere det men jeg er uenig med deg ja.
Om vi har vært det før husker jeg ikke, er ikke noe jeg akkurat går rundt å husker på
Kos dereGod morgen
I dag reiser vi på hytta
Oohh... Lykke tilDa blir det hjem idag! Med migrene og alt det flotte. 7 timers togtur.
Det var lite jaNår man våkner og egentlig bare har lyst å kappe av seg hodet.. Hadde håpet å sove litt mer men etter 3.5 t med å prøve å sove gir jeg opp
Takk. Så langt er toget 15 minutter for sen og frøkna skrek seg til søvn. Makan!Oohh... Lykke til
Takk. Så langt er toget 15 minutter for sen og frøkna skrek seg til søvn. Makan!
Jaja vi overlever.
God turDa blir det hjem idag! Med migrene og alt det flotte. 7 timers togtur.