~Julitråden~

Jeg holder på en måte pusten.

Nedtellingen til ferien ble ikke så viktig lenger. Nedtelling til når vi skal hente ham. Eller opptelling fra hvor lenge han har vært der. Snart 3,5 time siden han ble levert. 3 dager og 31 minutter til henting. Enda har han ikke ringt og klaget og bedt om å bli hentet. Men jeg antar de er ganske opptatt frem til i kveld en gang. Og holder pusten mens jeg venter på den telefonen og stålsetter meg for å overtale ham til å bli der. Sterkeste argumentet er kompisen, som bare ville dra om min dro. Og å gjennomføre. De er på ei lita øy. De må med båt dit. Det er ikke bare å dra hjem. Dessuten skal de gjøre mye gøy!

Om det stenger på samme måte er jeg usikker på. Trolig mer målrettet, lokalt

Men at det kommer en ny smittetopp, ja det tror jeg. Folk er i økende grad uforsiktige.

Ja dei er det. Stenger nok ikkje helt ned igjen. Men folk må skjerpe seg.

Er vel ofte sånn ja
I tillegg en anelse usikkert "hvor fri" min mann har, som jo påvirker hvor fort vi blir ferdig med det vi skulle gjort før vi drar

Jeg holder på en måte pusten.

Nedtellingen til ferien ble ikke så viktig lenger. Nedtelling til når vi skal hente ham. Eller opptelling fra hvor lenge han har vært der. Snart 3,5 time siden han ble levert. 3 dager og 31 minutter til henting. Enda har han ikke ringt og klaget og bedt om å bli hentet. Men jeg antar de er ganske opptatt frem til i kveld en gang. Og holder pusten mens jeg venter på den telefonen og stålsetter meg for å overtale ham til å bli der. Sterkeste argumentet er kompisen, som bare ville dra om min dro. Og å gjennomføre. De er på ei lita øy. De må med båt dit. Det er ikke bare å dra hjem. Dessuten skal de gjøre mye gøy!
Håper han koser seg:)

Dame som gikk rett på meg nå på lagunen og jeg stod i ro og så på ting. Måtte ha mer truser til frøkna

Eg ber dei holde avstand. Når eg ber folk om det blir dei sur. Tok Fløibanen og det var ein som ville sitte atmed meg, eg sa nei. Han ble paff og så påpekte han at vogna nedfor var full av ungdommer. Og så? Eg er ikkje inne i den vogna og hadde dei komt hit, hadde dei fått samme beskjed. Han diskutere lenge og vel, tydelig han ikkje likte det. Min helse, så da har eg rett til å bestemme.

Eg ber dei holde avstand. Når eg ber folk om det blir dei sur. Tok Fløibanen og det var ein som ville sitte atmed meg, eg sa nei. Han ble paff og så påpekte han at vogna nedfor var full av ungdommer. Og så? Eg er ikkje inne i den vogna og hadde dei komt hit, hadde dei fått samme beskjed. Han diskutere lenge og vel, tydelig han ikkje likte det. Min helse, så da har eg rett til å bestemme.
Ja det blir man jo oppfordret til også, og gi beskjed. Hun her sa ikke noe.

Håper han koser seg:)
Det håper jeg også. Men det har vel bare vært en gang han har vært på tur med speideren og ikke ringt for å bli hentet. Han har aldri faktisk blitt hentet hjem, og flinke ledere har fått til mye bra. Så jeg satser sterkt på at det går denne gangen også.

Men en telefon eller tre er jeg forberedt på. Venter liksom bare på det. Men håper han bare koser seg.

De er vel opptatt enda, det er mye som skjer. Timene går. En etter en.

Ja det blir man jo oppfordret til også, og gi beskjed. Hun her sa ikke noe.

Ja, man oppfordres til å be folk holde avstand. Jeg er veldig glad det er ferie snart, for på jobb er det jeg sliter mest med at folk ikke holder avstand og fnyser av oss som gjør det

Jeg ber også folk holde avstand..

Vært på besøk hos storesøster og sønnen hennes. Han er 8 mnd eldre enn frøkna. Det var koselig det. Gleder meg til vi får flytta over og de blir bedre kjent.
Så kjekt

Back
Topp