Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frøkna spiser frokost, får skive nå. Så lager jeg meg ristet brød med ost. Av en eller annen grunn så er det så mye bedre enn baconposteien hu har fått på skiva si, så da blir det masing til hu får smake
Jaja
AwwwDet var eit par år barna stakk av med min mat ja Verst var det når eg hadde fått nr 2 og eldste var 2 år, da hadde eg vert ekstremt kvalm i svangerskapet og laget meg mat som eg orka, klarte ikkje lage meir om hun tok maten min.
Awww
HeiheiGod dag.
Oooh hva slags kake??Kake i ovnen frøkna har invitert på teselskap
Ja det skjønner jeg.Vært i banken og signert lånepapirene! Har nå lån på nesten 1,8mill selv, eier da 50% av der vi bor nå og 1/3 av det nye (foreløpig). Skal kjøpe meg inn opp til 50% etterhvert, men må få litt kontroll først
Skummelt med så mye lån
Snart ferie da!Åhh. Jeg vil ha ferie, jeg vil ha ferie. Jeg vil. Jeg vil ha ferie.
Halvannen dag igjen.
En kanskje. Slik det ser ut nå kan jeg gi meg tidlig i morgen. Det er ikke vanlig før ferie, men der sånn ut. Digg!
SjokoladekakeOooh hva slags kake??
Kommer en tur jegSjokoladekake
Ja gjør det. Langpanne så mer enn nokKommer en tur jeg
Ja, snart. Snart.Snart ferie da!
Håper han koser seg max!Ja, snart. Snart.
Og nå er eldstemann levert til speidertur av mine foreldre. 3 dager og 4 timer og 11 minutter til han skal hentes.
Varer det så lenge som til 22 før han ringer og vil hjem? Eller til 15?
Jeg håper han får det kjekt.
Nei det syns jeg er innafor.Dersom man er ute og spiser på et sted som jakter på Michelen stjerne, alt er helt fortreffelig, men det er en liten detalj som kanskje ikke er like bra, er det da veldig feil å sende dem en tilbakemelding som forteller dem hvor fornøyd man var med besøket, og også fortelle dem om den lille detaljen?