~Julitråden~

Herlig når det er sånn, minstemor her eier ikke noe rydde-gen. Det må også sies at hun har blitt gitt elendig opplæring i i praksis har mest erfaring med å leve med rot i hele huset.
Mellomste er den ryddigste av oss alle fem.
Hehe jaja. Sånn er det. Vi er vel kanskje en mellomting . Men besteforeldre på begge sider støv på hjernen og ikke en figur står feil

Fant 2020 tråden og dyttet den opp.

Antar det er den du mener? Har vel muligens skrevet noe om renovering av vår håpløse hage også men den er ca like håpløs enda.

Fant 2020 tråden og dyttet den opp.

Antar det er den du mener? Har vel muligens skrevet noe om renovering av vår håpløse hage også men den er ca like håpløs enda.
Tusen takk.
Har svart på den, og følger tråden :)

God natt.

Litt stressende å få et ekstra punkt inn på to do listen.

Hentet eldstemann fra speider. Brilleløs. De ligger på havets dyp. Vel. Like ved land, under flytebrygga på øya, men for dypt og grumsete vann til at de klarte å få dem opp igjen.

Sånn få dager før vi drar på ferie håper jeg inderlig at de ikke har sommerstengt hos øyelegen. For der kan vi få nye briller på dagen. Om de er åpent. Ellers må vi oppsøke en optiker. Brilleland har ledig time i august. Specsavers har i morgen, evt tirsdag om de blir opptatt før jeg har fått avklart med øyelegen. Men der tar det jo 1-2 uker å få brillene så da håper jeg de kan leveres på Gjøvik... Men han synes de gamle brillene var mer plagsomt enn å gå uten, så dette kan bli en slitsom sommer. Dersom de har tatt ferie. Jeg håper de har den ferie i år!

God morgen, det er mandag

Huset sover, alle unntatt meg.
Yngste kom hit for et par timer siden, men sovnet. Mora derimot...

Mannen har vekking på 8, han er sånn delvis på jobb i ferien. Øyelegen åpner 9 dersom de ikke har ferie. Jeg skal ringe og sjekke.
Obs ser ut til å være utsolgt for de sovepose-putene jeg skulle ha, så der får jeg et problem, får se hva for noe lurt jeg finner på.
Posten kommer i dag, trolig nest siste sjanse til å få Kina-pakkene mine før vi drar på ferie

Været er rett guffent.

Planen for dagen avhenger helt av det med øyelegen. Biblioteket? Handlerunde? Bilvask? Synskontroll på specsavers dersom de kan levere ut brillene på Gjøvik? Vi får se hva som skjer.

Hell i uhell. Øyelegen har ikke ferie. De lager nye briller, samme som han hadde.

Kjipt at nye regler gjør at ingenting dekkes, for han er over 10 år. Og i slutten av oktober skal han på kontroll. Det betyr normalt sett ny styrke.

Jaja, briller må han ha.

God morgen.
Sovnet kl 5 i natt, opp kl 9

I går lagde "Hr. JegKlarerDaIkkeLageNoePåKjøkkenet" noen fantastiske amerikanske pannekaker til frokost, og vi spøkte med at i dag var det min tur til å finne på noe.
Har satt deig til rundstykker, og i dag blir det rundstykker med innbakt egg.

Spent på hva han finner på i morgen :P

God morgen.
Sovnet kl 5 i natt, opp kl 9

I går lagde "Hr. JegKlarerDaIkkeLageNoePåKjøkkenet" noen fantastiske amerikanske pannekaker til frokost, og vi spøkte med at i dag var det min tur til å finne på noe.
Har satt deig til rundstykker, og i dag blir det rundstykker med innbakt egg.

Spent på hva han finner på i morgen :p

Så herlig!
Her var det stekt egg og spekeskinke (i stedet for bacon. Veldig godt) til frokost i dag.

Familien samlet igjen.

Så herlig!
Her var det stekt egg og spekeskinke (i stedet for bacon. Veldig godt) til frokost i dag.

Familien samlet igjen.
De står til etterheving nå.
Mannen og eldste sover fremdeles.
Tok eldste på fersken med mobilen kl 4 i morges, da hadde han ikke sovet enda.
Jeg kommer til å redusere skjermtiden hans i dag, ja

Oi nå har jeg en oppgave foran meg her. Ungene har sett på babybilder. Og jeg klarer faktisk ikke sortere tilbake. Dønn lik

Back
Topp