~Julitråden~

Nei, fortsatt mor til 2 og bonus til en. Vært gravid 2 ganger etter frøkna da, men vært sa
:( :( :(
SA er beintøft. Stor klem.
Var du langt på vei?

:) ja tøft det der. Men var tøffere før O for da var det et så stort ønske. Nå var det ikke planlagt, men selvsagt velkommen. Nå har vi ingen babyplaner så får vi se hva fremtiden evt. bringer
Kjenner til det der.
Var veldig tøft når det pågikk å miste gang på gang, men etter Lille U kom så føltes ikke den delen av min historie så ille lenger.
Da hadde vi til slutt fått de vi ønsket

Kjenner til det der.
Var veldig tøft når det pågikk å miste gang på gang, men etter Lille U kom så føltes ikke den delen av min historie så ille lenger.
Ja er liksom det. Tanken om en til er der, men veldig fornøyd med de vi har. Jaggu nok å følge opp det også. MA jeg hadde før O var værst her. Ellers var det noen SA da og, men MA var grusomt. For da var vi så sykt lykkelige og det ble ikke oppdaget før en god stund etter og død på ul . Da var jeg ikke mye menneske en god stund gitt, men man blir sterkere av dette da. Og min søster har en liten gutt begravet, så det kunne jo vært verre også. Takknemlig sånnsett ❤️❤️

Ja er liksom det. Tanken om en til er der, men veldig fornøyd med de vi har. Jaggu nok å følge opp det også. MA jeg hadde før O var værst her. Ellers var det noen SA da og, men MA var grusomt. For da var vi så sykt lykkelige og det ble ikke oppdaget før en god stund etter og død på ul . Da var jeg ikke mye menneske en god stund gitt, men man blir sterkere av dette da. Og min søster har en liten gutt begravet, så det kunne jo vært verre også. Takknemlig sånnsett ❤️❤️
Hatt 4 MA og en SA, MA er ille.
Tenker litt på det en gang i blant, men elsker virkelig de barna vi har, og hadde det ikke gått slik hadde vi ikke hatt akkurat de barna vi har nå, og kan ikke tenke meg å ha noen andre.

Og apropo bilder. Har masse av meg høygravid, og mannen vil ha et i stua. Kjenner det kanskje blir litt intimt :p

Og apropo bilder. Har masse av meg høygravid, og mannen vil ha et i stua. Kjenner det kanskje blir litt intimt :p
Føler du det blir for intimt sal dere ikke ha det.
Skjønner at han syns det er vakkert, hans kjære som bærer hans barn, men det er din kropp, og ikke sikkert du har lyst til å vise den frem til alle som kommer på besøk.
Hva med å ha det på soverommet?

Føler du det blir for intimt sal dere ikke ha det.
Skjønner at han syns det er vakkert, hans kjære som bærer hans barn, men det er din kropp, og ikke sikkert du har lyst til å vise den frem til alle som kommer på besøk.
Hva med å ha det på soverommet?
Mer soverom ja. I blondeundertøy. :p

De står til etterheving nå.
Mannen og eldste sover fremdeles.
Tok eldste på fersken med mobilen kl 4 i morges, da hadde han ikke sovet enda.
Jeg kommer til å redusere skjermtiden hans i dag, ja

Ahh. Det var sent ja. Skjermene til mine slutter å virke ved leggetid, 100% styrt av oss.

Kjenner til det der.

Jeg har bare mistet en gang. Men ettersom vi fikk minstemor etter det så tenker jeg ikke så mye på det lenger. Det var den som ikke ble nr 3. Hun ble nr 3. Og da ble familien komplett. Hender jeg tenker på hvor gammel den skulle vært, men sjeldnere og sjeldnere, nettopp fordi vi fikk minstemor og familien da ble komplett likevel.

Jeg har bare mistet en gang. Men ettersom vi fikk minstemor etter det så tenker jeg ikke så mye på det lenger. Det var den som ikke ble nr 3. Hun ble nr 3. Og da ble familien komplett. Hender jeg tenker på hvor gammel den skulle vært, men sjeldnere og sjeldnere, nettopp fordi vi fikk minstemor og familien da ble komplett likevel.
Egentlig litt det som er poenget mitt også :)

Det skulle den her også, men han hadde klart å snike med seg telefonen opp på rommet sitt.
Den skal sove på kjøkkenet på natten

De har dem hvor de vil for vår del, ofte hører de lydbok på senga, men via foreldrekontroll har vi tid for når de ikke har skjermtid.

Rundstykker i ovnen. Kjøttkaker til middag i dag. Så kommer svigers innom med sommerpenger til ungene om litt. Ispenger sier O :p:D

Back
Topp