Deilig med en rolig dag daGod dag
Må vaske klær, ellers lite planer
Kemgubarnet skal på badeland, mannen jobber
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig med en rolig dag daGod dag
Må vaske klær, ellers lite planer
Kemgubarnet skal på badeland, mannen jobber
Vi endte med det jaEr det den veien dere skal, kos dere
Nja jeg er vel litt lei rolige dager, ser vitkrelig fram til å kunne kjøre bil selv igjenDeilig med en rolig dag da
Ferdig hos fysio, rekker ikke bussen. Må vente en time. Med mindre 30 er veldig forsinka. Galt å håpe på det??
Åja kjempediggHurra for sommerruter
Minner meg om noe som kan ha vært laget av hadeland glassverk, men vet ikke.Ååå, jeg knuste ett av vinglassene mine...
Og jeg klarer ikke å finne ut av hvor de er kjøpt.
Fikk de fra mamma for 10+ år siden. Alltid digga de glassene.
Noen som har noen som helst anelse hvor de kan ha kommet fra??
Oi, hva er deres budsjett?Oida, pristilbud fra første firma.. 1,4mill, og det er bare utsiden (da er ALT av jobber tatt med på både hus og garasjen på 2 etasjer, så noe kan vi kutte ut. I tillegg er det royalimpregnert kledning og slike ting, ikke av det rimeligste )
Kan ikke se noe stempel, men glassene er gamle og har vært vaska mye.Minner meg om noe som kan ha vært laget av hadeland glassverk, men vet ikke.
Er det noe stempel eller lignende i bunnen av de?
De fleste stemplene på glass er graverte inn, og forsvinner ikke ved vask.Kan ikke se noe stempel, men glassene er gamle og har vært vaska mye.
Kan ikke se noe hvertfall.De fleste stemplene på glass er graverte inn, og forsvinner ikke ved vask.
Som sagt, de minner meg om stilen til Hadeland glassverk, og forresten Royal Copenhagen, men begge gravere stemplet
Spørre din mor hvor de opprinnelig kom fra?Kan ikke se noe hvertfall.
Skulle gjerne fått kjøpt flere av de.
Vi skulle se hvor langt vi kom med 1,2 i første omgangOi, hva er deres budsjett?
God morgen!God morgen