Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dereDa var familien min kommet hjem
Mye å selge2 pakker i postkassen, siste får jeg ikke lagt oppi før jeg får en addresse..
Ytterligere 2 skal sendes i morgen
Å jeg har firtsatt ikke lagt ut treningstøy, pentøy, hettegensere.. Jaja har håp om 5000 inn så får vi se
Jupp har hopet seg opp altfor lenge dessverreMye å selge
Aner ikke hva vår eldste skal få, og det er under en måned til, så lå vel begynne å tenke jeg også.Ser på bursdagsgave til kengubarnet, har visst snart bursdag
Vi har fått ønskeliste men hva vi skal velge fra den er verre..Aner ikke hva vår eldste skal få, og det er under en måned til, så lå vel begynne å tenke jeg også.
Hun sovnet greit der inne, og våknet ikke da samboer bar henne overKjenner til det. Går ikke her
Velkommen hjemDet er noe med å legge seg i egen seng.
15 dager på ferie. 15 netter hjemmefra. Tre i telt. Herlig campingferie, men litt kaldt. 13 hos svigermor da.
Godt å være hjemme. Varm seng. Stor seng. Ikke sovepose, ikke en datter som sier hun fryser og overtar plassen i mannens armkrok. Ikke trangt som fy om minstemor kommer heller.
Joda, kjekt på ferie. Men godt å krabbe under dyna hjemme.
Natta
Takk for det.Velkommen hjem
Hva skjer?Vi skal egwntlig bort ett par dager ,kengubarnwt har gledet seg til å ha med en kompis men akkurat nå henger det i en tynn tråd.. Blæh altså
Ho-ho!Mannen virker å snakke om "neste gang" med camping. Han som ikke ville høre snakk om å diskutere det engang i starten av campingferien. Jeg tror en enkel uttalelse i går morges satte det greit i perspektiv for ham.
Ja, du trives ikke, du biter tenna sammen for oss. Men jeg beit tenna kraftig sammen de siste fire dagene av første del av ferien. Give and take, hver sin tur.
24 timer senere snakker han under utpakkingen om "dersom vi tar med den" og "kanskje vi finner en bedre løsning" som at camping helt klart skal skje flere ganger.
Det virker usannsynligOhoi, nå snakker samboer seriøst om å skulle skifte både vinduer og kledning selv. Jeg har troa på at han fint kan klare selve jobben, men...jeg frykter for at det blir altfor stort prosjekt. Sier bare "sinnasnekker'n, here we come"
Begge jobber turnus, vi har to barn OG skal få tid til både å skifte vinduer og kledning..? Jeg ser ikke på det som helt reelt