Ja bøe lettet selvGodt å høre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja bøe lettet selvGodt å høre.
Det er bra.Hjemme igjen nå, var heldigvid ikke slader på lunger eller milt eller brudd som de mistenkte,må innrømme jeg er ekstremt lettet.
Var kun kraftig muskelstrekk
Så godt at det ikke var verreHjemme igjen nå, var heldigvid ikke slader på lunger eller milt eller brudd som de mistenkte,må innrømme jeg er ekstremt lettet.
Var kun kraftig muskelstrekk
Da har du sovet lenge.Når det ikke er min dag å stå opp men jeg allikevel våkner halv 9..
Ja ble veldig glad for detSå godt at det ikke var verre
Nyt siste ukenGod morgen.
Mandag, siste ferieuka mi.
Jeg kom aldri egentlig igang med å rydde den boden i går, døren sperres av en ovn jeg ikke vet om er ødelagt så jeg gikk for å spørre mannen, og så gikk jeg igang med andre ting og dagen gikk. Får prøve igjen i dag for den er liksom starten på en spiral den boden der. I tankene mine i alle fall.
Skal prøve på detNyt siste uken
Oi, denne ferien gikk så alt for fort
Er tilbake på jobb i dag, jegJa, min og, så jeg skal nyyyyyyyyyte denne siste uken. Den flyr nok altfor fort
Onsdag herEr tilbake på jobb i dag, jeg
Jeg timet det elegant til å ha første arbeidsdag på bursdagen minEr tilbake på jobb i dag, jeg
Smart, må jo passe på at dine kolleger får anledning til å feire degJeg timet det elegant til å ha første arbeidsdag på bursdagen min
Ingen fare for at de glemmer det. Det er ca "påbudt" å ha med kake når man har bursdag.Smart, må jo passe på at dine kolleger får anledning til å feire deg
Jupp, blir alltid nervøs når de snakker om indre skaderDet er bra.
Hehe, for meg så er det lite da jeg sliter med å sove hele natten og kun sovner på morgenkvistenDa har du sovet lenge.
Sånn med unntak muligens av 1. Januar men egenelig ikke da heller, kan jeg ikke egentlig huske å ha sovet så lenge på.... Aner ikke. I teltet våknet gjengen rundt 8, og selv jeg sove et par dager til over 7. I dag sov jeg helt til kvart på åtte, og det var faktisk minstemor som vekket meg. Av meg selv pleier jeg å våkne mellom 6 og 7. Ikke nødvendigvis uthvilt, men uten å klare å sovne igjen.
Litt misunnelig på mannen som sover.
Her er det ingen som må stå opp med barna, det fikser de selv. Mannen har også vært våken. Men kan sovne igjen uten vansker.