~Julitråden~

God morgen.

Mandag, siste ferieuka mi.

Jeg kom aldri egentlig igang med å rydde den boden i går, døren sperres av en ovn jeg ikke vet om er ødelagt så jeg gikk for å spørre mannen, og så gikk jeg igang med andre ting og dagen gikk. Får prøve igjen i dag for den er liksom starten på en spiral den boden der. I tankene mine i alle fall.

Når det ikke er min dag å stå opp men jeg allikevel våkner halv 9..
Da har du sovet lenge. ;)

Sånn med unntak muligens av 1. Januar men egenelig ikke da heller, kan jeg ikke egentlig huske å ha sovet så lenge på.... Aner ikke. I teltet våknet gjengen rundt 8, og selv jeg sove et par dager til over 7. I dag sov jeg helt til kvart på åtte, og det var faktisk minstemor som vekket meg. Av meg selv pleier jeg å våkne mellom 6 og 7. Ikke nødvendigvis uthvilt, men uten å klare å sovne igjen.

Litt misunnelig på mannen som sover.

Her er det ingen som må stå opp med barna, det fikser de selv. Mannen har også vært våken. Men kan sovne igjen uten vansker.

God morgen.

Mandag, siste ferieuka mi.

Jeg kom aldri egentlig igang med å rydde den boden i går, døren sperres av en ovn jeg ikke vet om er ødelagt så jeg gikk for å spørre mannen, og så gikk jeg igang med andre ting og dagen gikk. Får prøve igjen i dag for den er liksom starten på en spiral den boden der. I tankene mine i alle fall.
Nyt siste uken

Nyt siste uken
Skal prøve på det

Den famøse campingboden. Og derved få tømt takboksen.
Plukke rips. Men geleen fra i fjor er ikke spist opp. Koke saft i år kanskje? Og fryse noe til desserter.
En tur på shoppingsenter med ungene, klokker som har stoppet, støvler med hull i, feriepenger som brenner i lomma og har lyst å bli lego (som jeg nektet ham å handle på ferie, bilen var virkelig stappfull)
En tur på biblioteket, en unge er nivå 30 og har derfor en premie tilgode. Men kanskje avvente mot slutten av uka. Den andre er nivå 27 nå.
Vi har nå litt å ta oss til.

Også lurer jeg på om jeg skal feire bursdagen min, corona gjør meg usikker. Bare mine foreldre og min bror med familie som vi uansett treffer fra tid til annen. Bursdag om ei uke, så vaske huset burde vel uansett også inn på den lista.

Oi, denne ferien gikk så alt for fort :rolleyes:

Vi har hentet kompis av kb å skulle dra på tur, men så ser det ut til at vi har punktert så nå er set hjem å bort til nabo å få sjekket !

Da har du sovet lenge. ;)

Sånn med unntak muligens av 1. Januar men egenelig ikke da heller, kan jeg ikke egentlig huske å ha sovet så lenge på.... Aner ikke. I teltet våknet gjengen rundt 8, og selv jeg sove et par dager til over 7. I dag sov jeg helt til kvart på åtte, og det var faktisk minstemor som vekket meg. Av meg selv pleier jeg å våkne mellom 6 og 7. Ikke nødvendigvis uthvilt, men uten å klare å sovne igjen.

Litt misunnelig på mannen som sover.

Her er det ingen som må stå opp med barna, det fikser de selv. Mannen har også vært våken. Men kan sovne igjen uten vansker.
Hehe, for meg så er det lite da jeg sliter med å sove hele natten og kun sovner på morgenkvisten

Back
Topp