Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dag, det er vel ikke morgen lenger.
I morgen drar vi på camping, så i dag skal vi handle et par småting, besøke svigerfar og si hade, pakke sammen alt (*) og pakke bilen.
For vi drar rett etter frokost. Så snart vi klarer i alle fall, trolig alt for sent for å komme seg tidlig fra svigermor er ca umulig.
Men vi skal prøve å komme oss til en campingplass før sånn 11-12 tiden for å fakrisk få plass. Med strøm.
(*) toalettsaker, pysj og undertøy som tas av om morgenen, samt muligens klesvasken om den ikke blir tørr, pakkes ut i bilen i morgen.
Skulle så inderlig ønske søvnen rettet seg opp hos meg..
Jeg vet ikke. Til dels det, og jeg klarer ikke å finne en god stilling, jeg klarer ikke å slå av hjernen, så jeg bare ligger der og prøver å fokusere på pusten...Er det smerter som gjer at du sliter?
God tur videreGod dag, det er vel ikke morgen lenger.
I morgen drar vi på camping, så i dag skal vi handle et par småting, besøke svigerfar og si hade, pakke sammen alt (*) og pakke bilen.
For vi drar rett etter frokost. Så snart vi klarer i alle fall, trolig alt for sent for å komme seg tidlig fra svigermor er ca umulig.
Men vi skal prøve å komme oss til en campingplass før sånn 11-12 tiden for å fakrisk få plass. Med strøm.
(*) toalettsaker, pysj og undertøy som tas av om morgenen, samt muligens klesvasken om den ikke blir tørr, pakkes ut i bilen i morgen.
Har lagt merke til detStille her i dag
Helt motsatt av meg.Ja.
Jeg kjenner at det er greit å ikke dele for mye på åpent nett disse siste dagene av svigers-ferien. Det er faktisk kjentfolk på bv også.
Ikke for det, det er kjekke folk og jeg har ikke noe mot dem. Det er nettopp derfor jeg ikke skriver for mye, for nå er vi på dag... 12 eller noe sånn. Og det er over grensen. Min lunte krymper. Det er nok like mye min feil. Så, ja.
Dessuten har vi hatt en relativt travel dag. Og i morgen reiser vi, spent på hvor vi ender.
Helt motsatt av meg.
Jeg har latet meg så mye at jeg ikke engang har fått vært her
Det skulle mannen ha sett, han klager på at jeg ikke kan sitte stille.
Omtrent halvparten av husarbeidet jeg skulle ha gjort i dag er utsatt til i morgen, eller var det til torsdag
Omtrent det ja.Vel, travelt med å slappe av?
Besøke svigerfar siste gangen for denne sommeren, handle litt, jeg gikk lettere i veien for, og skravlet med, svigermor og svigerinne som bygger platting, mens mannen bakte pizza. Spise. Legge unger. Sløve litt. Spille sommerens siste runde setlers og catan, og nå leggetid. Opp relativt tidlig i morgen.
Vært opptatt med spilling jeg ;PHelt motsatt av meg.
Jeg har latet meg så mye at jeg ikke engang har fått vært her
Det skulle mannen ha sett, han klager på at jeg ikke kan sitte stille.
Omtrent halvparten av husarbeidet jeg skulle ha gjort i dag er utsatt til i morgen, eller var det til torsdag
Hva spiller du?Vært opptatt med spilling jeg ;P
Og frøkna da!
Wow og litt iPad spill.Hva spiller du?
Hadde egentlig tenkt å gjøre det selv i dag, men kom ikke så langt...
Er det den veien dere skal, kos dereOg fasiten ble avreise nesten 10.30
Men jeg har ringt en campingplass som sier de mener de skal ha plass til oss når vi kommer dit litt nord for Lillehammer. Vi er der om en god halvtime så vi får se.