~Julitråden~

God dag, det er vel ikke morgen lenger.

I morgen drar vi på camping, så i dag skal vi handle et par småting, besøke svigerfar og si hade, pakke sammen alt (*) og pakke bilen.

For vi drar rett etter frokost. Så snart vi klarer i alle fall, trolig alt for sent for å komme seg tidlig fra svigermor er ca umulig.
Men vi skal prøve å komme oss til en campingplass før sånn 11-12 tiden for å fakrisk få plass. Med strøm.

(*) toalettsaker, pysj og undertøy som tas av om morgenen, samt muligens klesvasken om den ikke blir tørr, pakkes ut i bilen i morgen.

God tur:D

God dag, det er vel ikke morgen lenger.

I morgen drar vi på camping, så i dag skal vi handle et par småting, besøke svigerfar og si hade, pakke sammen alt (*) og pakke bilen.

For vi drar rett etter frokost. Så snart vi klarer i alle fall, trolig alt for sent for å komme seg tidlig fra svigermor er ca umulig.
Men vi skal prøve å komme oss til en campingplass før sånn 11-12 tiden for å fakrisk få plass. Med strøm.

(*) toalettsaker, pysj og undertøy som tas av om morgenen, samt muligens klesvasken om den ikke blir tørr, pakkes ut i bilen i morgen.
God tur videre

Ja.

Jeg kjenner at det er greit å ikke dele for mye på åpent nett disse siste dagene av svigers-ferien. Det er faktisk kjentfolk på bv også.

Ikke for det, det er kjekke folk og jeg har ikke noe mot dem. Det er nettopp derfor jeg ikke skriver for mye, for nå er vi på dag... 12 eller noe sånn. Og det er over grensen. Min lunte krymper. Det er nok like mye min feil. Så, ja.

Dessuten har vi hatt en relativt travel dag. Og i morgen reiser vi, spent på hvor vi ender.

Ja.

Jeg kjenner at det er greit å ikke dele for mye på åpent nett disse siste dagene av svigers-ferien. Det er faktisk kjentfolk på bv også.

Ikke for det, det er kjekke folk og jeg har ikke noe mot dem. Det er nettopp derfor jeg ikke skriver for mye, for nå er vi på dag... 12 eller noe sånn. Og det er over grensen. Min lunte krymper. Det er nok like mye min feil. Så, ja.

Dessuten har vi hatt en relativt travel dag. Og i morgen reiser vi, spent på hvor vi ender.
Helt motsatt av meg.
Jeg har latet meg så mye at jeg ikke engang har fått vært her :P

Det skulle mannen ha sett, han klager på at jeg ikke kan sitte stille.
Omtrent halvparten av husarbeidet jeg skulle ha gjort i dag er utsatt til i morgen, eller var det til torsdag :P

Helt motsatt av meg.
Jeg har latet meg så mye at jeg ikke engang har fått vært her :p

Omtrent halvparten av husarbeidet jeg skulle ha gjort i dag er utsatt til i morgen, eller var det til torsdag :p

Vel, travelt med å slappe av?

Besøke svigerfar siste gangen for denne sommeren, handle litt, jeg gikk lettere i veien for, og skravlet med, svigermor og svigerinne som bygger platting, mens mannen bakte pizza. Spise. Legge unger. Sløve litt. Spille sommerens siste runde setlers og catan, og nå leggetid. Opp relativt tidlig i morgen.

Vel, travelt med å slappe av?

Besøke svigerfar siste gangen for denne sommeren, handle litt, jeg gikk lettere i veien for, og skravlet med, svigermor og svigerinne som bygger platting, mens mannen bakte pizza. Spise. Legge unger. Sløve litt. Spille sommerens siste runde setlers og catan, og nå leggetid. Opp relativt tidlig i morgen.
Omtrent det ja.
Hjalp mannen og ungene med å pakke i morges, "reparerte" LilleBil slik at jeg har bil mens de er borte, fikk de avgårde, ryddet rommet til Lille U, flyttet noen lekekasser fra stuen inn på rommet hans, vasket en maskin med tøy, laget middag til meg selv, gått tur og sett på NetFlix

Helt motsatt av meg.
Jeg har latet meg så mye at jeg ikke engang har fått vært her :p

Omtrent halvparten av husarbeidet jeg skulle ha gjort i dag er utsatt til i morgen, eller var det til torsdag :p
Vært opptatt med spilling jeg ;P
Og frøkna da!

Bahh, feilaktig aktivert vekking 6.30 på telefonen når vi var enige om å sove til 7.30 eller når ungene vekket oss.

Nå ligger jeg stille for å ikke vekke ungene, kunne godt tenkt meg å komme igang og avsted, men tilpasset trøtte unger og svigermor og svigerinne, vi er jo ikke hjemme hos oss selv så da blir der ikke frokost klokka 7.

Ungene, og vi, skal på badet og kle på seg det som er lagt tilside til i dag. Pysj og brukt undertøy skal pakkes sammen med toalettsaker og det som ble vasket i går (avglemt vasket mandag og hengt til tørk i går, ikke helt tørt da jeg pakket sammen alt annet)

Så skal vi spise frokost (noe som helst seriøst tar en time. Ikke inkludert tiden svigermor bruker på å lage den mens vi er på badet.

Helst skal vi avsted før 10. Jeg ville likt 9, men godtar 10.

Og fasiten ble avreise nesten 10.30

Men jeg har ringt en campingplass som sier de mener de skal ha plass til oss når vi kommer dit litt nord for Lillehammer. Vi er der om en god halvtime så vi får se.

Og fasiten ble avreise nesten 10.30

Men jeg har ringt en campingplass som sier de mener de skal ha plass til oss når vi kommer dit litt nord for Lillehammer. Vi er der om en god halvtime så vi får se.
Er det den veien dere skal, kos dere

God dag
Må vaske klær, ellers lite planer
Kemgubarnet skal på badeland, mannen jobber

Back
Topp