~Julitråden~

Da har vi hatt tre stk på befaring ifht kledning, tak og vinduer. En ifht drenering.
Mulig en kommer imorgen også..

Tok det lang tid?
Varierende, 20-30min på hver, tror jeg :) samboer var der med første, han brukte kortest tid. Sistemann var der vel nesten en time, men da sammen med han med dreneringen. De samarbeider om mange prosjekter :)

Herlighet den saken i Lørenskog ltså,jeg skjønner det bre ikke.Jada sikkert syk mor, men likevel

Jeg trodde jeg hadde fornærma noen noe så enormt :shy:
Jeg kunne ikke helt tro at jeg hadde det og gikk derfor på fb hvor jeg fant varsel om tekniske problemet.

Jeg skjønte heller ikke at jeg hadde gjort det, ikke igår hvertfall. Så jeg regnet vel med teknisk feil.
Jeg var vel ikke innom bv i går før det var nede nesten, og i alle fall ikke noe kontroversielt. Vi er på ferie og er ikke på egen ip heller. Og svigermor er ikke på bv ;)
Men ikke minst så var ip en min også blokkert når jeg var på 4g nettet.
Gi meg et par dager. Så er jeg på camping og dersom der er et halvt fungerende WiFi deler jeg ip med en drøss, så da kunne jeg fort tenkt annerledes. Men instinktet mitt et å sjekke bv på Facebook, og evt sende en melding der for å spørre om det ikke er varslet feil der.

Jeg var vel ikke innom bv i går før det var nede nesten, og i alle fall ikke noe kontroversielt. Vi er på ferie og er ikke på egen ip heller. Og svigermor er ikke på bv ;)
Men ikke minst så var ip en min også blokkert når jeg var på 4g nettet.
Gi meg et par dager. Så er jeg på camping og dersom der er et halvt fungerende WiFi deler jeg ip med en drøss, så da kunne jeg fort tenkt annerledes. Men instinktet mitt et å sjekke bv på Facebook, og evt sende en melding der for å spørre om det ikke er varslet feil der.
Hvor sjekker man det forresten?

Back
Topp