Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok det lang tid?Da har vi hatt tre stk på befaring ifht kledning, tak og vinduer. En ifht drenering.
Mulig en kommer imorgen også..
Varierende, 20-30min på hver, tror jeg samboer var der med første, han brukte kortest tid. Sistemann var der vel nesten en time, men da sammen med han med dreneringen. De samarbeider om mange prosjekterTok det lang tid?
Oki. Vi skal jo etterhvert kjøpe hus vi og, kan jo hende vi må gjennom den mølla derVarierende, 20-30min på hver, tror jeg samboer var der med første, han brukte kortest tid. Sistemann var der vel nesten en time, men da sammen med han med dreneringen. De samarbeider om mange prosjekter
Blir spennende å se tilbudene, fysj som jeg gruer megOki. Vi skal jo etterhvert kjøpe hus vi og, kan jo hende vi må gjennom den mølla der
Jeg kunne ikke helt tro at jeg hadde det og gikk derfor på fb hvor jeg fant varsel om tekniske problemet.Jeg trodde jeg hadde fornærma noen noe så enormt
Herlighet den saken i Lørenskog ltså,jeg skjønner det bre ikke.Jada sikkert syk mor, men likevel
Jeg skjønte heller ikke at jeg hadde gjort det, ikke igår hvertfall. Så jeg regnet vel med teknisk feil.Jeg kunne ikke helt tro at jeg hadde det og gikk derfor på fb hvor jeg fant varsel om tekniske problemet.
Jeg var vel ikke innom bv i går før det var nede nesten, og i alle fall ikke noe kontroversielt. Vi er på ferie og er ikke på egen ip heller. Og svigermor er ikke på bvJeg skjønte heller ikke at jeg hadde gjort det, ikke igår hvertfall. Så jeg regnet vel med teknisk feil.
Hvor sjekker man det forresten?Jeg var vel ikke innom bv i går før det var nede nesten, og i alle fall ikke noe kontroversielt. Vi er på ferie og er ikke på egen ip heller. Og svigermor er ikke på bv
Men ikke minst så var ip en min også blokkert når jeg var på 4g nettet.
Gi meg et par dager. Så er jeg på camping og dersom der er et halvt fungerende WiFi deler jeg ip med en drøss, så da kunne jeg fort tenkt annerledes. Men instinktet mitt et å sjekke bv på Facebook, og evt sende en melding der for å spørre om det ikke er varslet feil der.
Hytte bestilt,ekstremt spent kjennerjeg på hvordan den ser ut
NopeSpennende. Var det ikkje bilde av den?
Nope
He he ja, var gode tilbakememdinger på nett så da tok vi sjansen. Ikke mange bra campingplasser rundt hamar har jeg funnet utLitt spenning i kvardagen må man ha
Søke opp babyverden på Facebook, de har en egen side derHvor sjekker man det forresten?
He he ja, var gode tilbakememdinger på nett så da tok vi sjansen. Ikke mange bra campingplasser rundt hamar har jeg funnet ut
Vwt ikke hva prisen der er til vanligNå er veldig mykje fullt og. Var prisen høgere enn tidligere?
Vwt ikke hva prisen der er til vanlig
Var 4-5 ledige hytter på forskjellige campingplasser men mye negative tilbakemeldinger