Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AudaUsj, minsten ble sint på meg da jeg sa nei til is siden de skulle ha kveldsmat, han dundret hodet med full kraft inn i venstre øynet mitt, og jeg har briller... Au! Mon tro om jeg får en liten blåveis nå
Usj, minsten ble sint på meg da jeg sa nei til is siden de skulle ha kveldsmat, han dundret hodet med full kraft inn i venstre øynet mitt, og jeg har briller... Au! Mon tro om jeg får en liten blåveis nå
Ja, gisder ikke kjip opplevelseJa greit å holde seg unna dei så.
Ja, gisder ikke kjip opplevelse
ÆsjAhh finner ikke alle de kontraktene fra jobben , da får jeg jo ikke søkt dagpenger heller...
Det er jo ikke på vei vekk, det kommer jo tilbake...UNICEF har laga ein rar reklame. Nå er corona virus på veg vekk men fattige i andre land har ingen beskyttelse. Det me har mot corona, er kunnskap. Men det er ikkje vekke hos oss heller. Skjønner at landa med anna infrastruktur enn oss sliter altså, ikkje misforstå meg no.
Det er jo ikke på vei vekk, det kommer jo tilbake...
jupp men ser jeg uansett må ha et brev med årsak så da må jeg bare vente..
Kjipt uansettjupp men ser jeg uansett må ha et brev med årsak så da må jeg bare vente..
Det er kanskje egoistisk, men hvis vi ikke klarer oss selv hvordan skal vi klare å hjelpe andre?Ja derfor eg reagerer. Det er ikkje mulig å sei slikt, når myndighetene prøver og få folk til å ta dette på alvor...
Jupp , får ikke drayt innom før neste onsdag heller, er strngt til mandag å vi er på tur da. Jaja får håpe de er så kjappe som de påstår på nav da, for fikk uansett ikke søke før 25 juliKjipt uansett
Det er kanskje egoistisk, men hvis vi ikke klarer oss selv hvordan skal vi klare å hjelpe andre?
Vi møter det samme...Det har jo ikkje me rett til, alle i Norge har det jo bra, god økonomi ol. Eg blir ofte stoppa av disse organisasjonene, som vil at eg skal inngå avtale med dei, eg kan jo vente eit par mnd før dei trekker meg. Ser at dei knapt trur meg, når eg seie at eg ikkje har råd..