~Julitråden~

Ny drapssak med barn involvert :(
Denne gang i Lørenskog.

Er det bare det inntrykket jeg har, eller er det fryktelig mange drap her i landet denne sommeren?

Sitter og ser på yr-varselet og vurderar om eg skal sende melding til han som skal skifte taket vårt i morgon, om han kan begynne på det til slutten av kommande veke. Været ser lovande ut!

Mannen og ungene drar til svigermor i morgen tidlig, og kommer hjem torsdag kveld.
Tirsdagen skal jeg bruke til å ta en del husarbeid, lurer på hva jeg skal bruke de neste dagene til :rolleyes:

Prøver å.finne campinghytte pp Hamar, bittelutt stressa for at vi ikke finner noe ledig

Godt å komme seg på bv igjen.

Her går etterhvert første del av ferien mot slutten. Vi drar nok på onsdag morgen. 11,5 døgn.
Ca 8 døgn viste seg å være grensen, før jeg fikk litt nok her en kveld. Det får greit. For jeg har et mål i sikte. Selv om det blir en dag senere enn tenkt, mye pga ryggen til min mann som skar seg her en dag og derfor trenger tid for å bli god nok til campingferie.

Godt å komme seg på bv igjen.

Her går etterhvert første del av ferien mot slutten. Vi drar nok på onsdag morgen. 11,5 døgn.
Ca 8 døgn viste seg å være grensen, før jeg fikk litt nok her en kveld. Det får greit. For jeg har et mål i sikte. Selv om det blir en dag senere enn tenkt, mye pga ryggen til min mann som skar seg her en dag og derfor trenger tid for å bli god nok til campingferie.
Jeg trodde jeg hadde fornærma noen noe så enormt :shy:

Back
Topp