I ti minutter fikk jeg kost meg med paprika kjeks fra tuc og smøreost. Så våkna frøkna, hu så jeg smørte på, så kom hu og stjal den ene. Da var det over!
Det holdt mi på med og, 2år gammel og forsatte med det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I ti minutter fikk jeg kost meg med paprika kjeks fra tuc og smøreost. Så våkna frøkna, hu så jeg smørte på, så kom hu og stjal den ene. Da var det over!
Ja hu er 13 mnd hu her. Så lærte tidlig å stjele det hu vil haDet holdt mi på med og, 2år gammel og forsatte med det.
Kos dereIkkje så langt, hytta til mamma ut i havgapet
Ny drapssak med barn involvert
Denne gang i Lørenskog.
Er det bare det inntrykket jeg har, eller er det fryktelig mange drap her i landet denne sommeren?
Jeg så det, mest sannsynlig mord og selvmord, mor og sønnI Bergen og. Ikkje barn involvert men. Er mykje. Men er jo vanskelig situasjon for mange, med corona situasjonen. Mange sliter av isolering.
Jeg så det, mest sannsynlig mord og selvmord, mor og sønn
Skjønner ikke hvorfor noen absolutt skal ta med seg noen dersom de tar sitt eget liv
ForferdeligJeg så det, mest sannsynlig mord og selvmord, mor og sønn
Skjønner ikke hvorfor noen absolutt skal ta med seg noen dersom de tar sitt eget liv
Eller det at de har funnet to barn døde i lørenskog (?), tror jeg at jeg lesteJeg så det, mest sannsynlig mord og selvmord, mor og sønn
Og mor er på Ullevål.Eller det at de har funnet to barn døde i lørenskog (?), tror jeg at jeg leste
For mye tragisk som skjer om dagenOg mor er på Ullevål.
Far ble pågrepet før i dag, har status som siktet, men siktelsen er svekket og han er løslatt.
Bare nyt detMannen og ungene drar til svigermor i morgen tidlig, og kommer hjem torsdag kveld.
Tirsdagen skal jeg bruke til å ta en del husarbeid, lurer på hva jeg skal bruke de neste dagene til
Jeg trodde jeg hadde fornærma noen noe så enormtGodt å komme seg på bv igjen.
Her går etterhvert første del av ferien mot slutten. Vi drar nok på onsdag morgen. 11,5 døgn.
Ca 8 døgn viste seg å være grensen, før jeg fikk litt nok her en kveld. Det får greit. For jeg har et mål i sikte. Selv om det blir en dag senere enn tenkt, mye pga ryggen til min mann som skar seg her en dag og derfor trenger tid for å bli god nok til campingferie.