Juleskravle.

Det ble en koselig dag med masse besøk for oss! :)

Hermine er IKKE vandt til å ha barn på besøk, så hun ble stående å se på at vennen hennes lekte med alle lekene hennes og når han dro sa hun "nå er han dratt, NÅ kan jeg leke" :P ...synd vi ikke kjenner flere med barn slik at hun får besøk oftere!

Når mamma og de var her kosa hun seg masse og lekte med mommo på gulvet. Hun leker best med voksne :P ;)

God morgen.
Hvordan går det med dere? Vært en supernatt deilig. Har besøk av lillesøsteren min på 13 år. Tror hun skal hjem i dag.

Utrolig kaldt nå. Fryser bare jeg ser ut. Hehe.

Mulig min bestevenninne og jenta hennes på 9 mnd blir med oss til Syden. Det hadde vært koselig :-D :-D

Planene deres i dag da? :-)

God morgen.
Hvordan går det med dere? Vært en supernatt deilig. Har besøk av lillesøsteren min på 13 år. Tror hun skal hjem i dag.

Utrolig kaldt nå. Fryser bare jeg ser ut. Hehe.

Mulig min bestevenninne og jenta hennes på 9 mnd blir med oss til Syden. Det hadde vært koselig :-D :-D

Planene deres i dag da? :-)
Når skal dere på tur? :)

Vi skal rydde i dag :/

T og jeg sov til 8.30 :-D
Han ser tv med fetterne sine nå. Mamma sa at jeg godt kunne legge meg igjen, men vi skal av gårde for å levere ungene hos lillesøster slik at vi kan rydde huset litt i fred i dag :)

Det ble en koselig dag med masse besøk for oss! :)

Hermine er IKKE vandt til å ha barn på besøk, så hun ble stående å se på at vennen hennes lekte med alle lekene hennes og når han dro sa hun "nå er han dratt, NÅ kan jeg leke" :P ...synd vi ikke kjenner flere med barn slik at hun får besøk oftere!

Når mamma og de var her kosa hun seg masse og lekte med mommo på gulvet. Hun leker best med voksne :P ;)
Det er ikke så lett å dele leker eller å leke sammen med andre barn på hjemmebane nei, det har vi merket med begge to her.de leker da, men blir fort sure fordi besøket "tar" lekene dems :-p

Marian87: hehe ikke lett å vite hva man skal gjøre for disse små ;) før var ungene her veeeldig til å passe på lekene sine! Først nå i det siste så godtar Emira og Liana å dele lekene med seg og leker fint sammen med fetteren :)

Lennypenny: så koselig med søsterbesøk da:) minste søstra mi er 14 :) misunner dere som skal til varmen;)

Fru H: å så deilig å sove såpass lenge :D greit å rydde uten unger til stedet ja!;) hehe...

God morgen :)
Opp kl 6:30 for å gjøre meg klar til jobb :) blir idag og imårra, så det er bra :) litt ekstra penger også maser ikke nav såå mye når man har fått jobbet litt :P
Barna er hjemme med papsen :)
Ha en fin dag <3

Han ser tv med fetterne sine nå. Mamma sa at jeg godt kunne legge meg igjen, men vi skal av gårde for å levere ungene hos lillesøster slik at vi kan rydde huset litt i fred i dag :)
Ryker julepynten ut idag eller? :P

Idag sov Hermine til 08.15 :D

Men hun er blitt fryktelig forkjøla :( Kan ikke skjønne hvor hun har henta smitten for vi har jo bare vært hos familie i jula og ingen er forkjøla eller syke :confused: Ikke har hun vært på noen butikk på over ei uke heller.

I formiddag får vi besøk av ei venninne av meg som Hermine er veldig glad i :)

Og i kveld skal jeg på romjulsmiddag sammen med venninnene mine, det blir koselig :)

Så deilig å sove lenge.
Lykke til med rydding :-)

Marian87: hehe ikke lett å vite hva man skal gjøre for disse små ;) før var ungene her veeeldig til å passe på lekene sine! Først nå i det siste så godtar Emira og Liana å dele lekene med seg og leker fint sammen med fetteren :)

Lennypenny: så koselig med søsterbesøk da:) minste søstra mi er 14 :) misunner dere som skal til varmen;)

Fru H: å så deilig å sove såpass lenge :D greit å rydde uten unger til stedet ja!;) hehe...

Opp kl 6:30 for å gjøre meg klar til jobb :) blir idag og imårra, så det er bra :) litt ekstra penger også maser ikke nav såå mye når man har fått jobbet litt :P
Barna er hjemme med papsen :)
Ha en fin dag <3
Ja, hyggelig å være med de yngre søskene også :-)
Gikk det greit på jobb eller? :-)
Greit å slippe å bli mast på :P

Men hun er blitt fryktelig forkjøla :( Kan ikke skjønne hvor hun har henta smitten for vi har jo bare vært hos familie i jula og ingen er forkjøla eller syke :confused: Ikke har hun vært på noen butikk på over ei uke heller.

Og i kveld skal jeg på romjulsmiddag sammen med venninnene mine, det blir koselig :)
Kjipt med sykdom.
Her hoster de også begge og har feber på 38,5 :-( kjipt :-(

God bedring til H og kos dere med besøk :-D

Ja, hyggelig å være med de yngre søskene også :-)
Gikk det greit på jobb eller? :-)
Greit å slippe å bli mast på :P

Jada går helt fint her :) veldig behagelig jobb egentlig..selvom det er renhold;)

God bedring til Hermine da!! Og kos dere med besøk!
Man kan sikkert bli litt forkjøla uten å vite hvor smitten er fra?

Ja :) pauser annenhver time å:P haha..

Jeg er ferdig nå, så skal bare bortom butikken å handle før jeg går til mamma får å se om noen kan kjøre meg og varene hjem ;) de bor 3 min unna her (gåvei) :)

Back
Topp