Juleskravle.

Per person over 90 cm, samme pris for voksen og barn. Men ungene fikk sitt kort i julegave av mamma og pappa, så kjøpte vi til oss selv før fristen gikk ut :D

Så bra gave ;) der er det jo litt av hvert å finne på å da :D
 
Jeg vet!:confused: koster 4600kr for årskort for familie.. men det har blitt sykt dyrt der! Jeg har lyst på årskort for å kunne dra dit å trene og svømme gjevnlig :) og ta med barna nå og da! Men har ikke 2900kr å legge ut alt på engang :p
Ja, for såpass med penger må man vite at man blir å bruke det mye! :p
 
Ja, for såpass med penger må man vite at man blir å bruke det mye! :p

Haha ja nettopp :D men klippekort på 12 ganger koster lissom 1100kr og et halvårskort 1900..så gidder ikke kjøpe klippekort heller:p
 
God morgen.
God natt her. Ungene skal i bhg kl 9, men W skal til tannlegen kl 9.10, og ta bilde av tanna etter at han falt. Tannen har blitt litt grå, så håper alt går bra.
Jeg er skikkelig trøtt, selvom natten var super.

Hva skal dere i dag?
 
God morgen.
God natt her. Ungene skal i bhg kl 9, men W skal til tannlegen kl 9.10, og ta bilde av tanna etter at han falt. Tannen har blitt litt grå, så håper alt går bra.
Jeg er skikkelig trøtt, selvom natten var super.

Hva skal dere i dag?
Håper det går bra med tannen, det gjør det helt sikkert =)
Lillebror ville gjerne i bhg i dag, og etter å ha levert han fulgte jeg T til skolen.
Jeg har endel forberedelser å gjøre til skolestart i dag, men tar det med ro litt her hjemme før jeg tar buss til skolen for å skrive ut planer og se på hvilke bøker jeg trenger :D
 
Barnehage her også idag!

Hermine sov fra 19.30-07.30 så ble ikke frokost i bhg, vi gikk dit kl 09. :)

Hun var ikke helt overbevist om at hun ville til bhg, og litt usikker da jeg skulle gå. Håper hun blir fort varm i trøya igjen!

Jeg er veldig sliten og har hodepine så tror jeg skal slappe litt av idag og ellers gjøre husarbeid.

Ha en fin dag :)
 
Lennypenny: om tannen er skadet/død, så er det jo bare en melketann ;) mem håper alt er bra fordet :D nydelige Mina med kule klær <3


Fru H: så bra at han ville i barnehagen :D også må du ha en fin forberedelses-dag :)


Marian87: hehe akkurat som Emira hun der!;) ble bitte litt lei seg i det jeg skulle gå, så kom løpende for å få noen ekstra koser! Men så var det bra :)
God bedring med hodepinen!
 
God formiddag :)

Barnehage her også! Og var så godt å slippe å snøre nister :D nå har kommunen tatt over barnehagen, og dem ville at barna skal slippe nister, men heller ha med bleier :D

Når jeg kom hjem igjen så begynte jeg å ta ned julepynten:eek: i år var det litt sånn at jeg ikke hadde så lyst..spesielt juletreet:p men godt å være ferdig å!:)

Jeg og sambo har 10års jubileum idag:D:D:D kan ikke fatte at det har gått 10 ÅR!! <3
 
God formiddag :)

Barnehage her også! Og var så godt å slippe å snøre nister :D nå har kommunen tatt over barnehagen, og dem ville at barna skal slippe nister, men heller ha med bleier :D

Når jeg kom hjem igjen så begynte jeg å ta ned julepynten:eek: i år var det litt sånn at jeg ikke hadde så lyst..spesielt juletreet:p men godt å være ferdig å!:)

Jeg og sambo har 10års jubileum idag:D:D:D kan ikke fatte at det har gått 10 ÅR!! <3
Gratulerer med 10 år :)
 
God formiddag :)

Barnehage her også! Og var så godt å slippe å snøre nister :D nå har kommunen tatt over barnehagen, og dem ville at barna skal slippe nister, men heller ha med bleier :D

Når jeg kom hjem igjen så begynte jeg å ta ned julepynten:eek: i år var det litt sånn at jeg ikke hadde så lyst..spesielt juletreet:p men godt å være ferdig å!:)

Jeg og sambo har 10års jubileum idag:D:D:D kan ikke fatte at det har gått 10 ÅR!! <3
Takk :)
Gratulerer med 10 år!!! Wow :-D
Har dere gjort noe hyggelig? :) ♡♡
 
God formiddag :)

Barnehage her også! Og var så godt å slippe å snøre nister :D nå har kommunen tatt over barnehagen, og dem ville at barna skal slippe nister, men heller ha med bleier :D

Når jeg kom hjem igjen så begynte jeg å ta ned julepynten:eek: i år var det litt sånn at jeg ikke hadde så lyst..spesielt juletreet:p men godt å være ferdig å!:)

Jeg og sambo har 10års jubileum idag:D:D:D kan ikke fatte at det har gått 10 ÅR!! <3
Gratulere så mye med 10 år!
Vi har 10-årsdag og 5 års bryllupsdag til sommeren :)
 
Takk :)
Gratulerer med 10 år!!! Wow :-D
Har dere gjort noe hyggelig? :) ♡♡

Tusen takk :D

Hehe vi må vente på lønning :p så koste oss heller med god middag her hjemme igår :)
 
Back
Topp