Per person over 90 cm, samme pris for voksen og barn. Men ungene fikk sitt kort i julegave av mamma og pappa, så kjøpte vi til oss selv før fristen gikk ut
Så bra gave der er det jo litt av hvert å finne på å da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Per person over 90 cm, samme pris for voksen og barn. Men ungene fikk sitt kort i julegave av mamma og pappa, så kjøpte vi til oss selv før fristen gikk ut
Ja, for såpass med penger må man vite at man blir å bruke det mye!Jeg vet! koster 4600kr for årskort for familie.. men det har blitt sykt dyrt der! Jeg har lyst på årskort for å kunne dra dit å trene og svømme gjevnlig og ta med barna nå og da! Men har ikke 2900kr å legge ut alt på engang
Ja veldig braSå bra gave der er det jo litt av hvert å finne på å da
Ja, for såpass med penger må man vite at man blir å bruke det mye!
Håper det går bra med tannen, det gjør det helt sikkert =)God morgen.
God natt her. Ungene skal i bhg kl 9, men W skal til tannlegen kl 9.10, og ta bilde av tanna etter at han falt. Tannen har blitt litt grå, så håper alt går bra.
Jeg er skikkelig trøtt, selvom natten var super.
Hva skal dere i dag?
Gratulerer med 10 årGod formiddag
Barnehage her også! Og var så godt å slippe å snøre nister nå har kommunen tatt over barnehagen, og dem ville at barna skal slippe nister, men heller ha med bleier
Når jeg kom hjem igjen så begynte jeg å ta ned julepynten i år var det litt sånn at jeg ikke hadde så lyst..spesielt juletreet men godt å være ferdig å!
Jeg og sambo har 10års jubileum idag kan ikke fatte at det har gått 10 ÅR!! <3
Gratulerer med 10 år
TakkGod formiddag
Barnehage her også! Og var så godt å slippe å snøre nister nå har kommunen tatt over barnehagen, og dem ville at barna skal slippe nister, men heller ha med bleier
Når jeg kom hjem igjen så begynte jeg å ta ned julepynten i år var det litt sånn at jeg ikke hadde så lyst..spesielt juletreet men godt å være ferdig å!
Gratulere så mye med 10 år!God formiddag
Takk
Gratulerer med 10 år!!! Wow :-D
Har dere gjort noe hyggelig? ♡♡
Gratulere så mye med 10 år!
Vi har 10-årsdag og 5 års bryllupsdag til sommeren