Juleskravle.

Her sier vi at det ikke er lov å si, om dem kommer med noe ;) sier at det er stygt å si sånt! Og dem hører på det :) det er jo bare at dem gjentar noe dem har hørt.. så ikke verdens undergang for min del :p så lenge dem hører på oss når vi sier dem ikke skal si sånt!
 
Her sier vi at det ikke er lov å si, om dem kommer med noe ;) sier at det er stygt å si sånt! Og dem hører på det :) det er jo bare at dem gjentar noe dem har hørt.. så ikke verdens undergang for min del :p så lenge dem hører på oss når vi sier dem ikke skal si sånt!
Klart det, ingen krise :)
Men om foreldrene stadig banner synes jeg det blir litt tynt å beordre ungene til å ikke gjenta de samme ordene :p
 
Idag har vi vært på Leos Lekeland.

Hermine elsker å være der...og jeg kjenner at det holder i massevis å være innom der en gang hver 3.måned :p Naturen er en bedre lekeplass...hilsen gammel grinebiter :p ;)

Nå bare koser vi oss inne og nyter siste del av juleferien med Blåfjell og litt snop.

Til middag blir det faktisk noe så fancy som havregrøt :) :p
 
Idag har vi vært på Leos Lekeland.

Hermine elsker å være der...og jeg kjenner at det holder i massevis å være innom der en gang hver 3.måned :p Naturen er en bedre lekeplass...hilsen gammel grinebiter :p ;)

Nå bare koser vi oss inne og nyter siste del av juleferien med Blåfjell og litt snop.

Til middag blir det faktisk noe så fancy som havregrøt :) :p
Ja! Slikt er moro innimellom men ikke så ofte.
Sist vi var, for mange mnd siden, var Lillebror så skeptisk. Men i juleferien hadde vi kjørestopp på Mac-ern, og han elsket å leke der! Så vi må prøve lekeland snart :)
Men bassenget var superpoppis!! :) utrolig moro!
Og jeg var så sleip at jeg ba om klippekort til han og, siden han tross alt var med på bildene. Så da har vi alle ca 10 klipp igjen. Det er mye penger spart altså :)
 
Ja! Slikt er moro innimellom men ikke så ofte.
Sist vi var, for mange mnd siden, var Lillebror så skeptisk. Men i juleferien hadde vi kjørestopp på Mac-ern, og han elsket å leke der! Så vi må prøve lekeland snart :)
Men bassenget var superpoppis!! :) utrolig moro!
Og jeg var så sleip at jeg ba om klippekort til han og, siden han tross alt var med på bildene. Så da har vi alle ca 10 klipp igjen. Det er mye penger spart altså :)
Venneparet vi var sammen med spurte om vi ikke skulle kjøpe årskort, så kan vi dra hver helg...vi sa pent nei! :p

Så bra at han likte seg i vannet :) Jeg er så glad for at Hermine er såpass trygg i bassenget, selv om det ble bare tull med den babysvømminga :)

Så bra at han også fikk kort :) Blir fort 300kr per gang, dyrt dersom man ønsker å gå hver helg! ...som regel vil man jo kjøpe pølse eller is etterpå også, så det koster litt.
 
Venneparet vi var sammen med spurte om vi ikke skulle kjøpe årskort, så kan vi dra hver helg...vi sa pent nei! :p

Så bra at han likte seg i vannet :) Jeg er så glad for at Hermine er såpass trygg i bassenget, selv om det ble bare tull med den babysvømminga :)

Så bra at han også fikk kort :) Blir fort 300kr per gang, dyrt dersom man ønsker å gå hver helg! ...som regel vil man jo kjøpe pølse eller is etterpå også, så det koster litt.
Ja det blir mye penger. Og det er ikke alltid det passer når vi får bade gjennom jobben til mannen. Så dette skal nytes :)
Lekeland er ok i små porsjoner.
Er kan man få kombinert årskort på Lilleputthammer og lekeland. Veldig kjekk løsning. Men vi liker oss best på Hunderfossen selv om mange foretrekker Lilleputth. med de minste barna. Det er på HF alle i familien er og har årskort også :)
Dere skulle kommet hit i februar og blitt med i Vinterparken :)
 
Ja det blir mye penger. Og det er ikke alltid det passer når vi får bade gjennom jobben til mannen. Så dette skal nytes :)
Lekeland er ok i små porsjoner.
Er kan man få kombinert årskort på Lilleputthammer og lekeland. Veldig kjekk løsning. Men vi liker oss best på Hunderfossen selv om mange foretrekker Lilleputth. med de minste barna. Det er på HF alle i familien er og har årskort også :)
Dere skulle kommet hit i februar og blitt med i Vinterparken :)
Det hadde vært koselig! Spørs om det lar seg gjøre dersom jeg da har startet i ny jobb ;)
 
Klart det, ingen krise :)
Men om foreldrene stadig banner synes jeg det blir litt tynt å beordre ungene til å ikke gjenta de samme ordene :p

Men hva om man har en mann som rett og slett ikke bryr seg når han er sur?? :( jeg vil ikke at barna mine skal banne.. og lærer dem at det er ikke greit å si sånt! Er sjeldent dem har sagt noe da.. Emira tok også ordet faen når hun var 2-3 år, men ikke noe mer enn det;) og heller ikke gjentatt det noe spesielt.. Liana forsto også godt at hun ikke får si sånt :)
 
Men hva om man har en mann som rett og slett ikke bryr seg når han er sur?? :( jeg vil ikke at barna mine skal banne.. og lærer dem at det er ikke greit å si sånt! Er sjeldent dem har sagt noe da.. Emira tok også ordet faen når hun var 2-3 år, men ikke noe mer enn det;) og heller ikke gjentatt det noe spesielt.. Liana forsto også godt at hun ikke får si sånt :)
Synes han det er greit at de banner også da? For jeg synes det er veldig rart om man nekter barna å si noe man får "lov" til å si selv...
 
Idag har vi vært på Leos Lekeland.

Hermine elsker å være der...og jeg kjenner at det holder i massevis å være innom der en gang hver 3.måned :p Naturen er en bedre lekeplass...hilsen gammel grinebiter :p ;)

Nå bare koser vi oss inne og nyter siste del av juleferien med Blåfjell og litt snop.

Til middag blir det faktisk noe så fancy som havregrøt :) :p

Skulle så ønske det var noe sånt lekeland her! :) må være moro for barna :D hvertfall om dem er flere som kjenner hverandre :)

Så kos med film og snop:)
Går en del i blåfjell film og opptak av kalenderen her å enda :p:) jentene har også sett jul i svingen i et år nå haha :D
 
Ja! Slikt er moro innimellom men ikke så ofte.
Sist vi var, for mange mnd siden, var Lillebror så skeptisk. Men i juleferien hadde vi kjørestopp på Mac-ern, og han elsket å leke der! Så vi må prøve lekeland snart :)
Men bassenget var superpoppis!! :) utrolig moro!
Og jeg var så sleip at jeg ba om klippekort til han og, siden han tross alt var med på bildene. Så da har vi alle ca 10 klipp igjen. Det er mye penger spart altså :)

Superbra deal da :D sparer mye på sånt :) har så lyst på årskort her, men koster flere tusen:confused: :(
 
Superbra deal da :D sparer mye på sånt :) har så lyst på årskort her, men koster flere tusen:confused: :(
Årskort på svømming er dyrt her også.
Men årskort på Hunderfossen koster under 500,- om man kjøper før 17. desember og da sparer man det inn etter to besøk i parken :)
 
Synes han det er greit at de banner også da? For jeg synes det er veldig rart om man nekter barna å si noe man får "lov" til å si selv...

Nei han liker det ikke, men når Liana hermet etter han, så forsto han at han må bli flinkere;) innrømmet det selv til og med :p men han er en person som ikke bryr seg så mye når han først har blitt sur ;) men det har jo som sagt vært veldig sjeldent at ungene har sagt noe da! Så tror ikke dem tenker så mye over det selv.. og det er jo ikke sånn at han bruker banneord hele tiden heller:p

Jeg syns det er verre om det er stygge ord noen sier til noen andre! Det skjer aldri her hjemme..så det har dem ikke gjort :) verste er dum :p men det har dem tatt fra barnehagen haha
 
Årskort på svømming er dyrt her også.
Men årskort på Hunderfossen koster under 500,- om man kjøper før 17. desember og da sparer man det inn etter to besøk i parken :)

Ja det er jo en veldig god pris da :) er det pr. person eller for familie?

Koster vel 2900kr for årskort på "Rjukanbadet" for én voksen..
 
Ja det er jo en veldig god pris da :) er det pr. person eller for familie?

Koster vel 2900kr for årskort på "Rjukanbadet" for én voksen..
Per person over 90 cm, samme pris for voksen og barn. Men ungene fikk sitt kort i julegave av mamma og pappa, så kjøpte vi til oss selv før fristen gikk ut :D
 
Helluuu :)

Idag fikk jeg sove til kl 11!! :D sjeldent jeg klarer så sove så lenge :)
Så har jeg, Emira og søsteren min vært på kino og sett Tingeling og drømmebeistet :p

Barna sover nå og jeg har laget med en mocca :) skal se "Kampen om tungtvannet" på nrk1 nå :) er ikke glad i krigsgreier.. Men det er spilt inn her på Rjukan, og jeg kjenner flere statister :p haha må få med meg dem! ;)
 

Jeg vet!:confused: koster 4600kr for årskort for familie.. men det har blitt sykt dyrt der! Jeg har lyst på årskort for å kunne dra dit å trene og svømme gjevnlig :) og ta med barna nå og da! Men har ikke 2900kr å legge ut alt på engang :p
 
Back
Topp