Juleskravle.

En tråd i 'September 2012' startet av Marian87, 21 Des 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Hehe, morsomme Mina! :)

Er det privatskole du går på eller?

Her er semesteravgiften på Universitetet på 500kr :p

2. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Ja, det er det. Men er jo bare Videregående nivå. Så det er på de forskjellige videregående prisen har økt. Sykt. Må høre med faglæreren på mandag. Trengte ikke det nå :-(

Alt bra? :)

Ja, 2-3 åringer er morsomme haha.

3. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Det var synd ja, men får du ikke storstipend på i januar? Da får du jo de ekstra pengene som trengs til skoleavgift og bøker. Økonomisk er det jo en investering i fremtiden som sikrer bedre lønn og arbeid om et par år ;)

4. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Haha så morsom Mina er da :D
    Idag slo Liana i bordet og sa "faen asså".. hahaha.. og det har hun ikke lært av meg! ;)

Helt sykt mye å gå opp i pris med da?!!!:eek:

5. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Jo, men når jeg ikke har jobb, så har jeg brukt å spare litt/betale regninger/skolen/husleie osv. Nå blir det 2400 kr jeg ikke hadde regnet med :-( Og hvis jeg er uheldig å stryker på de jeg hadde i november (får vite det til uken), så har det økt fra 800 til 2000 kr for å forbedre karakteren.
    Dritt regjeringen! :p
    Kun fordi mange ikke møter opp leste jeg nå, men hadde vært bedre om man betalte et depositum, og ikke fikk igjen om man ikke møtte opp.

Ja, gleder meg til å bli ferdig :-D :-D håper jeg klarer det.
    Funnet jobb eller? :)

6. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Hehe, uff. Fra pappaen eller?
    Wael har begynt å si : Hællskåtan og Shit. Det er dessverre etter meg ... haha.

Ja, kjipt de økte det. Ble bestemt i desember. Men fikk ikke vite det før nå av en venninne :-(

7. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Haha ja.. han er fælt til å gjøre akkurat det når han blir sur.. haha og er såååå vanskelig å holde seg alvorlig når man skal si at det ikke er lov til å si sånt..haha :p

Det er ganske dårlig at dere ikke har blitt informert på forhånd da!

8. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Fort gjort :-D
    Ikke lett hvis man slår seg ol, men prøver å ikke rope det ut slik som før :) Ja, vanskelig å holde seg seriøs da :)

9. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Hehe ja det er når man er sur eller slår seg sånt kommer.. men sambo bruker order "faen" og "jævla" altfor mye! Noe han fikk bevis på idag :p

10. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Jeg søker jobb nå. Så får vi se om det blir noe av de. Men begge hadde tiltredelse 1.februar, så får melde meg som vikar et sted i mellomtiden tenker jeg.

11. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Lykke til :) Håper du får en av de :)

12. lennypenny Forumet er livet September 2012 VIP

Jeg og. Ikke bra :)
    Man må passe seg litt :)

13. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Her har vi aldri bannet noe, så det er ikke noe problem :p

Men svigerfar har alltid hatt et fryktelig språk, men jeg gjorde det klinkende klart at mitt barn skal IKKE lære å banne som en bryggesjauer av han. Og siden har han passa på ordvalgene sine :p

• Liker Liker x 1
  14. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Jeg å hae skjerper meg veldig etter at vi fikk barn.. men er verre med han andre :p spesielt når han er sur eller taper i spill (sykt dårlig taper:p ) hehe..

15. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Ja det er veldig dyrt her og, desverre!!
    Så moro at hun likte det da :)
    Spent på Lillebror i morgen!

16. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Ikke mye banning her heller, men T har begynt å plukke opp mye fra skolen :( et par uker etter skolestart ropte han f***e fordi en lommelykt var tom for batteri... Men han sluttet å si det da jeg forklarte hva det stod for! Han ble litt flau, for å si det slik.
    Han er veldig rask på å rette oss opp om vi f.eks sier "dritbra!", og sier at vi må slutte å banne. Jeg håper det varer en stund og at han ikke plukker opp og bruker for mye slike ord!Ønsker virkelig ikke at banneord skal bli noen av de få ordene Lillebror sier!

• Liker Liker x 1
  17. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Det kjekke med eldre barn er jo at man kan forklare hvorfor vi ikke bruker slike ord i daglig tale. Verre med de små som sier nøyaktig hva de føler for ;) :p

18. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Ja. Og så er det så moro for dem når de voksne ler, så da skjønner jeg at det blir attraktivt å si det om igjen.

19. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Det eneste "stygge" Hermine har sagt er herregud, og det slutta hun kjapt med når vi ikke ga noen som helst respons på det ;)

• Liker Liker x 1
  20. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Nettopp :)

Del denne siden