Juleskravle.

God morgen :)

Var ikke i seng før 01.30, og Hermine våkna 07 og var LYS våken så jeg er litt trøtt idag :p

Men fikk snorka litt på sofaen mens hun så barne-tv i 2 timer :rolleyes:

Nå bygger hun Duplo med pappaen og jeg er på andre kopp med kaffe.

Er utrolig isete ute, men tror vi skal ta skiene til H med opp i skogen og se om det går an å gå på ski der! :)

Hva skal dere idag?
 
Så herlig da :D

Da er det bare å unne seg noe godt og varmt som er praktisk i bruk :D

...en god termodress koster ikke mer enn 5-600kr på Felleskjøpet eller Europris ;) Så da kan du få mye for pengene dersom du behøver en jakke i tillegg :)

Ja jeg har hørt mye bra om de dressene.. er jo sånne dem i barnehagen også bruker :) jakka mi er veldig varm, så er mest til underkroppen jeg trenger noe.. men må se litt :) fikk jo disse gavekorta fordi jeg ønsket meg noe vinterklær og varme sko ;) :D
 
God morgen :)

Var ikke i seng før 01.30, og Hermine våkna 07 og var LYS våken så jeg er litt trøtt idag :p

Men fikk snorka litt på sofaen mens hun så barne-tv i 2 timer :rolleyes:

Nå bygger hun Duplo med pappaen og jeg er på andre kopp med kaffe.

Er utrolig isete ute, men tror vi skal ta skiene til H med opp i skogen og se om det går an å gå på ski der! :)

Hva skal dere idag?

God morgen :)
Lite søvn da ja, så var nok godt å få sovet litt på sofan:) her har omtrent alt av is smelta! Så er ikke så mye å gjøre ute..og er +3 nå og endelig vindstille! Så ut må vi etterpå uansett :D ellers ikke noen planer :)
 
Hei hei :)
Og så var det fredag igjen! Syns det bare er fredag, lørdag og søndag om og om igjen nå:p kansje en mandag iblandt.. haha bare surr når det er ferie!;)

Ikke noen planer her idag :) jeg fikk sove lenge idag og våkna nesten 10:30:D var etterlengtet siden jeg sto opp igår med altfor lite søvn :p
Nå drikker jeg kaffe mest Emira tegner, og Liana og Leoh leker med kosekluten hans:)
 
Æsj. Det ble skikkelig mildt og smeltet masse her i går kveld og i natt :(
Foreløpig har vi bare vært inne, jeg sov faktisk til over 11 :-o
Gutta har lekt med Plastelina i 1,5 time - jeg er overrasket over utholdenheten til minstemann!!
Det er mulig det blir jobbing på meg i helgen, men jeg har ikke fått det avklart enda.
Nå har jeg lyst på en gåtur og prøver å overtale resten til å hå til byen for å handle, istedet for å ta bilen.
 
God morgen :)

Var ikke i seng før 01.30, og Hermine våkna 07 og var LYS våken så jeg er litt trøtt idag :p

Men fikk snorka litt på sofaen mens hun så barne-tv i 2 timer :rolleyes:

Nå bygger hun Duplo med pappaen og jeg er på andre kopp med kaffe.

Er utrolig isete ute, men tror vi skal ta skiene til H med opp i skogen og se om det går an å gå på ski der! :)

Hva skal dere idag?
Kort natt på deg ja! Men det tåler man heldigvis innimellom :)
Håper dere får gått litt på ski da!
 
Hei hei :)
Og så var det fredag igjen! Syns det bare er fredag, lørdag og søndag om og om igjen nå:p kansje en mandag iblandt.. haha bare surr når det er ferie!;)

Ikke noen planer her idag :) jeg fikk sove lenge idag og våkna nesten 10:30:D var etterlengtet siden jeg sto opp igår med altfor lite søvn :p
Nå drikker jeg kaffe mest Emira tegner, og Liana og Leoh leker med kosekluten hans:)
Godt å sove ut litt ja :) det ble litt for lenge for min del :p blir litt daff!
 
Kort natt på deg ja! Men det tåler man heldigvis innimellom :)
Håper dere får gått litt på ski da!
Det har vært altfor mange korte netter hele jula :p men klager ikke, det er jo selvforskyldt ;) Hermine sover veldig godt :D

Det ble fjæretur i stedet :)
 
Æsj. Det ble skikkelig mildt og smeltet masse her i går kveld og i natt :(
Foreløpig har vi bare vært inne, jeg sov faktisk til over 11 :-o
Gutta har lekt med Plastelina i 1,5 time - jeg er overrasket over utholdenheten til minstemann!!
Det er mulig det blir jobbing på meg i helgen, men jeg har ikke fått det avklart enda.
Nå har jeg lyst på en gåtur og prøver å overtale resten til å hå til byen for å handle, istedet for å ta bilen.

Bare fått vært inne her å :( blåste opp igjen sammen med masse snø..og det slår seg av og på heletiden!.. hadde tenkt til å ta med jentene på gåtur til byen for å se litt. Men får prøve imårra ;)
 
Godt å sove ut litt ja :) det ble litt for lenge for min del :p blir litt daff!

Hehe ja kan fort bli for mye når man er vandt med å stå opp tidlig;) men idag var det visst akkurat passe for meg, så jeg trengte det :)
 
Det ble gåtur på meg når minsten skulle sove, da trillet vi til byen og videre til senteret for å bytte en gave.
Mannen og T kom etter med bilen slik at vi fikk handlet.
I kveld har jeg ryddet klesskapet mitt og har begynt på skapet med syner og sengetøy. Kjenner at det er greit å bli ferdig med rydding snart :p
 
Det ble gåtur på meg når minsten skulle sove, da trillet vi til byen og videre til senteret for å bytte en gave.
Mannen og T kom etter med bilen slik at vi fikk handlet.
I kveld har jeg ryddet klesskapet mitt og har begynt på skapet med syner og sengetøy. Kjenner at det er greit å bli ferdig med rydding snart :p
Mye rydding på dere om dagen :p

Vi ruslet langs med fjæra idag, Hermine gikk ganske langt og så fant vi reiret til Kråkeklubben :) Det ble magebæring tilbake til bilen ;)
 
Mye rydding på dere om dagen :p

Vi ruslet langs med fjæra idag, Hermine gikk ganske langt og så fant vi reiret til Kråkeklubben :) Det ble magebæring tilbake til bilen ;)
Ja, det tar sin tid å få tatt hele huset :p
Og så vil vil ha litt "fri" innimellom, siden det tross alt er ferie, så resten tar vi litt når det passer!
Men jeg fikk ryddet ut store mengder klær som ikke er i bruk! DIGG!

Så koselig med bæring :)
 
Riktig god morgen!
Det ble ingen jobbing på meg. det var snakk om en helg i Valdres, men litt for kort varsel til at jeg fikk det til nå rett før skole og barnehage igjen :)
Gutta ser barne-tv og vi vet ikke helt hva vi skal i dag. Kanskje dra for å bade :)
 
God morgen :)

Koselig å bade da:) tenkte å få tatt med jentene til badeland når jeg får pengene fra der jeg jobbet:)

Idag sto jeg opp med barna. Fikk badet Leoh og stelt jentene før frokost :) må prøve å få tatt med Emira og Liana til byen idag da! Virker som om været er mer stabilt idag :p kom ny snø her igår å:D
 
Det ble ikke bading, vi fikk hyggelig besøk istedet :D
En gutt Lillebror lekte masse med på Barnetreffen, mammaen og broren hans.
T fikk da en stor gutt å leke med i noen timer og 2-åringene lekte kjempeflott sammen!
Tror vi blir hjemme resten av dagen, det blir fort lit tmye på agendaen om vi skal rekke alt :D
 
Det ble bading på oss idag :D

Mamma nevnte forleden dag at vi skulle tatt Hermine med i bassenget "en dag". Hermine vet imidlertid ikke forskjellen på "en dag" og "idag" så hun ble først helt i hundre og sto å hoppa opp og ned på gulvet "hurra æ skal i bassenget" og så SÅ lei seg da vi ikke skulle den dagen. Så idag når bassenget endelig åpna etter jula så måtte bare mommo bli med å bade :p

I ettermiddag har vi hatt kaffebesøk av svigers, og nå skal mannen på kino med søsteren sin så da skal jeg steke meg en pizza og se på film. Skal bli godt å være alene en stund :p :)
 
Det ble bading på oss idag :D

Mamma nevnte forleden dag at vi skulle tatt Hermine med i bassenget "en dag". Hermine vet imidlertid ikke forskjellen på "en dag" og "idag" så hun ble først helt i hundre og sto å hoppa opp og ned på gulvet "hurra æ skal i bassenget" og så SÅ lei seg da vi ikke skulle den dagen. Så idag når bassenget endelig åpna etter jula så måtte bare mommo bli med å bade :p

I ettermiddag har vi hatt kaffebesøk av svigers, og nå skal mannen på kino med søsteren sin så da skal jeg steke meg en pizza og se på film. Skal bli godt å være alene en stund :p :)
Godt med litt alenetid :)
Vi har avtalt bading med niesen min på 12 i morgen. Vi fant åpningstidene i et blad som hockeyavisen hadde sendt ut :p
ImageUploadedByBV Forum1420312321.826190.jpg
Vi har knapt brukt klippekortene vi fikk for den jobben! Men nå må vi jo betale for lillebror som var for "liten" da jobben ble gjort.

Synes Hermine bading var moro?
 
Godt med litt alenetid :)
Vi har avtalt bading med niesen min på 12 i morgen. Vi fant åpningstidene i et blad som hockeyavisen hadde sendt ut :p
Vis vedlegget 97266
Vi har knapt brukt klippekortene vi fikk for den jobben! Men nå må vi jo betale for lillebror som var for "liten" da jobben ble gjort.

Synes Hermine bading var moro?
Haha, så morro da :D

Hun var litt skeptisk i starten, ikke like trygg som tidligere i høst. Men hun ble fort varm i trøya og hoppa fra kanten som bare det :D Kjekt å ta med mommo, for da slapp vi å betale selv :p Det er ganske dyrt, 140kr for voksen og 75kr for barn under 3 år.
 
Hei jenter.
Sliten i dag... Blir tidlig kveld. Ungene er i fin form pp dagen, men hoster sykt på natta. Så blir ikke mange gode netter for tiden.

Her en dag dusja jeg Mina, og hun syntes vannet var litt varmt(liker kun lunkent). Så sier hun : Au, det bjenner (brenner), ring bjannmann Sam! Haha...

Hva gjør derr i kveld?
Skal melde meg opp til 4 eksamener når stipendet kommer. Kostet 1600 kr i oktober, og har økt til 4000 kr nå.
Er det seriøst lov ? Uten å få et varsel om økning etc? Utrolig mye ekstra :-( æsj!
 
Back
Topp