Juleskravle.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen!

Nå er vi så sløve på skravlinga at jeg lager en skravletråd for jula, så kan man stikke innom her når man har tid å oppdater hva man holder på med. :)
 
...i går vasket mannen resten av huset, soverom og bad var hans jobb.

Jeg pakket julegaver og Hermine var hos besteforeldrene sine på besøk. :)

Idag skal vi gå ut å leke og kose oss, for nå er vi ferdig med alt til jul :D

Så skal vi på middag hos svigers, og kusina til mannen og hennes familie kommer også.

I kveld skal jeg og mannen på julekonsert i Ishavskaterdralen, DET gleder jeg meg til. :rolleyes: vi går på den samme konserten hvert år!

Hva gjør dere idag?
 
Så deilig å være ferdig da :D jeg har noen få gaver igjen, men de fleste er ferdig kjøpt og pakket inn :) tenkte å gjøre det i ettermiddag;)

Kos dere masse hos svigers :D jeg og sambo ville egentlig til asker idag eller imårra, men mamma og søsteren min har hatt omgangssyke, så vet ikke om jeg tørr å la ungene være der! :p

Ellers blir det nok noe utelek, innelek og tenkte at jentene skulle få lage litt julegaver :)
 
Så deilig å være ferdig da :D jeg har noen få gaver igjen, men de fleste er ferdig kjøpt og pakket inn :) tenkte å gjøre det i ettermiddag;)

Kos dere masse hos svigers :D jeg og sambo ville egentlig til asker idag eller imårra, men mamma og søsteren min har hatt omgangssyke, så vet ikke om jeg tørr å la ungene være der! :p

Ellers blir det nok noe utelek, innelek og tenkte at jentene skulle få lage litt julegaver :)
Ville ikke riska det nei, iallfall ikke før de har vært frisk i mange dager :p

Omgangssyke er en kjip julegjest å få på besøk ;)

Blir nok både inne og utelek her idag også ja. Hermine fant en liten gave under juletreet idag, inni var det Playdoh så nå leker hun med det. Det er jo SÅ mye enklere enn plastelina, som er litt hardt å få til.
 
Lurt med juleskravle :)
Jeg ligger enda - etter jentejulebord i går/natt! Hadde det supert!!
Mannen har tatt med ungene ut og jeg tenker meg en kaffekopp i senga før jeg drar meg opp.
Vi er ikke ferdige til jul desverre. Ryddig og litt handling igjen.
:)
 
Ville ikke riska det nei, iallfall ikke før de har vært frisk i mange dager :p

Omgangssyke er en kjip julegjest å få på besøk ;)

Blir nok både inne og utelek her idag også ja. Hermine fant en liten gave under juletreet idag, inni var det Playdoh så nå leker hun med det. Det er jo SÅ mye enklere enn plastelina, som er litt hardt å få til.

Jeg tror ikke dem er smittsomme lenger.. men er så redd for at stefaren min eller andre søsteren allerede er smitta og at det skal bryte ut mens dem er der..hehe.. så tror jeg skal drøye det til julaften om ingen fler der har blitt syke ;)

Ja det er mye bedre enn plastelina :) jeg har lyst å prøve den pakka som heter "sands alive".. den skal visst være god å leke og forme med :) har du prøvd den?
 
Lurt med juleskravle :)
Jeg ligger enda - etter jentejulebord i går/natt! Hadde det supert!!
Mannen har tatt med ungene ut og jeg tenker meg en kaffekopp i senga før jeg drar meg opp.
Vi er ikke ferdige til jul desverre. Ryddig og litt handling igjen.
:)

Så bra du koste deg :D og enda bedre at du får tatt en rolig morgen da :) ikke ferdig til jul jeg heller ;)
 
Vært på Nordens Ark. Ungene er ute igjen med K, så jeg slapper av. Er litt kald etter jeg gikk der med litt lite klær, selvom det var 6 g. Men var surt og regna på slutten..

Hva gjør dere? :)
 

Vedlegg

  • 1419170314009.jpg
    1419170314009.jpg
    64,1 KB · Visninger: 13
  • 1419170712455.jpg
    1419170712455.jpg
    55 KB · Visninger: 12
  • 1419170740001.jpg
    1419170740001.jpg
    59,7 KB · Visninger: 12
  • 1419170769970.jpg
    1419170769970.jpg
    74,2 KB · Visninger: 12
Artige bilder lennypenny :) koselig med sånne dager! :D
 
Vært på Nordens Ark. Ungene er ute igjen med K, så jeg slapper av. Er litt kald etter jeg gikk der med litt lite klær, selvom det var 6 g. Men var surt og regna på slutten..

Hva gjør dere? :)
Så koselig :)
 
God morgen!
Det ble altfor sent før jeg sovnet i går, men nå er vi oppe alle sammen!
Fyr i ovnen, barne-tv og frokost. Minsten maser om kjeks, men kanskje greit å få spist litt mat først :p
Siste handling i dag, Legetime for Lillebror og pakking til avreise i morgen. :)
 
God morgen!
Det ble altfor sent før jeg sovnet i går, men nå er vi oppe alle sammen!
Fyr i ovnen, barne-tv og frokost. Minsten maser om kjeks, men kanskje greit å få spist litt mat først :p
Siste handling i dag, Legetime for Lillebror og pakking til avreise i morgen. :)
Hvor skal dere?:)
Kos derr med Lunsj og kjeks :-D
 
Siste dagen til ungene i dag. De ville så gjerne, også blir det fri til 5.
Søsteren min og nevøen min har fått omgangssyke. Flott. Og vi skam feire jul med de. Uff. Vet ikke om jeg tør å ta sjansen jeg... Søsteren min var dårlig, sønnen spøy en gang.
Hun satt på do i hele natt og spydde samtidig. Great!

Hva skal dere idag.
Skal prøve å pakke inn julegaver. Tiltak ;-)
 
Ville bare titte innom og ønske dere alle en riktig god jul og et godt nyttår:rendeer:santa

De to minste har sin siste dag før ferien i bhgen idag og storesnupp er hos ei venninne rett nedi veien her:thumleft Så jeg har fått støvsugd, vaska gulv, lagt inn klær i skapet og er igang med og vaske en hau med klær;)

Vi har det alle bra og ingen syke, måtte det vare ei stund:D

I morgen begynner jeg og lage noe av all julematen, vi feirer jul hos oss for fjerde året på rad;)

Vi blir 5 voksne også barna, litt forskjell fra da jeg var liten da vi var 29 mennesker til jul;):)

Juleklemmer fra meg:smiley-angelic003
 
Siste dagen til ungene i dag. De ville så gjerne, også blir det fri til 5.
Søsteren min og nevøen min har fått omgangssyke. Flott. Og vi skam feire jul med de. Uff. Vet ikke om jeg tør å ta sjansen jeg... Søsteren min var dårlig, sønnen spøy en gang.
Hun satt på do i hele natt og spydde samtidig. Great!

Hva skal dere idag.
Skal prøve å pakke inn julegaver. Tiltak ;-)

Æsj så kjedelig! Mamma og ene søsteren min har også vært gjennom det der.. så håper at ingen fler blir/har blitt syke nå.. for da drar jeg ikke dit med ungene på julaften!

Jeg angrer på at jeg ikke tenkte på å la ungene være i barnehagen 1 dag i romjula.. det blir litt lang ferie for dem, og dem digger jo bhgen :p
 
Ville bare titte innom og ønske dere alle en riktig god jul og et godt nyttår:rendeer:santa

De to minste har sin siste dag før ferien i bhgen idag og storesnupp er hos ei venninne rett nedi veien her:thumleft Så jeg har fått støvsugd, vaska gulv, lagt inn klær i skapet og er igang med og vaske en hau med klær;)

Vi har det alle bra og ingen syke, måtte det vare ei stund:D

I morgen begynner jeg og lage noe av all julematen, vi feirer jul hos oss for fjerde året på rad;)

Vi blir 5 voksne også barna, litt forskjell fra da jeg var liten da vi var 29 mennesker til jul;):)

Juleklemmer fra meg:smiley-angelic003

God jul og godt nyttår til dere!! :D

Så godt at dere er friske, og krysser alt jeg har for at det varer en stund! :)

Når vi får hus en eller annen gang i framtiden, så kommer jeg til å heller be folk til oss :) og gleder meg til det..hehe
 
God morgen!
Det ble altfor sent før jeg sovnet i går, men nå er vi oppe alle sammen!
Fyr i ovnen, barne-tv og frokost. Minsten maser om kjeks, men kanskje greit å få spist litt mat først :p
Siste handling i dag, Legetime for Lillebror og pakking til avreise i morgen. :)
Huff, ja, vi har ikke vært i seng før 01 hele helga...altfor seint!

Det er så koselig med morningene i jula da, at det gjør ikke såå mye å være litt trøtt ;)

Lykke til med siste shopping og pakking, og legetur!
 
Ville bare titte innom og ønske dere alle en riktig god jul og et godt nyttår:rendeer:santa

De to minste har sin siste dag før ferien i bhgen idag og storesnupp er hos ei venninne rett nedi veien her:thumleft Så jeg har fått støvsugd, vaska gulv, lagt inn klær i skapet og er igang med og vaske en hau med klær;)

Vi har det alle bra og ingen syke, måtte det vare ei stund:D

I morgen begynner jeg og lage noe av all julematen, vi feirer jul hos oss for fjerde året på rad;)

Vi blir 5 voksne også barna, litt forskjell fra da jeg var liten da vi var 29 mennesker til jul;):)

Juleklemmer fra meg:smiley-angelic003
SÅ bra at alle er friske!!!

Krysser fingrene for ei frisk jul hos dere ;)

Hva skal dere spise?

Synes det høres mye koseligere ut med 8stk til jul enn 29 ;) Det må ha vært mye kaos med pakker :p

Riktig god jul til dere :D
 
Back
Topp