Juleskravle.

Vi skal til Tjøme til svigermor. Og deretter til Arendal og svigerfar :) dems tur til besøk i jula nå!
Det blir litt av en runde :)

Nyt tida på hvert sted og kos dere masse :D

Det blir litt av en runde :)

Nyt tida på hvert sted og kos dere masse :D
Ja Hehe. Men vi gleder oss, selvom det kunne vært hyggelig å bli litt lenger på hvert sted. Samtidig så er det deilig å komme seg hjem og nyte tida litt her og :)

God morgen :-)
Stille og rolig morgen her.
Vi har spist frokost, og nå koser vi oss med litt tegnefilm på tv :-)
Mulig vi reiser til pappa i morgen, men i alle fall i morgen :-)

Hvordan har natten deres vært? :-)

Ting barna har laget til oss ♡

Vedlegg

• 1419323114743.jpg
    1419323114743.jpg
    55,7 KB · Visninger: 7
  • 1419323130646.jpg
    1419323130646.jpg
    37,3 KB · Visninger: 7
  • 1419323145417.jpg
    1419323145417.jpg
    29,7 KB · Visninger: 7
  • 1419323159693.jpg
    1419323159693.jpg
    56,8 KB · Visninger: 7
  • 1419323180530.jpg
    1419323180530.jpg
    41,9 KB · Visninger: 7
God morgen :-)
Stille og rolig morgen her.
Vi har spist frokost, og nå koser vi oss med litt tegnefilm på tv :-)
Mulig vi reiser til pappa i morgen, men i alle fall i morgen :-)

Hvordan har natten deres vært? :-)
Morn! Så koselig morgen dere har. Skal dere feire hos pappaen din? :)

Jen våkna 06.30, og etter en time med makking i storsenga stod vi opp. Etter kort tid var jentungen dritsur og ville legge seg igjen, så hun sovna kl.09.:p
Kroppen verker, så jeg er ikke helt i form. Slapper av på sofaen med tv og kaffe. Skal levere de siste gavene i dag OG jeg skal prøve å lage karamellpudding for første gang..

God morgen! LILLE JULAFTEN jo!:eek::D

Lennypenny: er så godt med sånne morgener:D kos dere på pappa-tur om det blir idag :) så fin julepynt barna dine har laget :D det har så mye sjarm med sånn pynt;)

Lilla-87: haha luringen Jenny! :D sørger for å få alle opp før hun legger seg igjen:P god bedring til deg! <3

Her sto jeg opp kl 7 med Leoh.. men han vekte meg 5:20 først, og jeg fikk ikke sove etter det.. også la jeg meg altfor seint igår, så kjenner meg trøtt i trynet :P
Idag må det storhandles, vaskes og jeg må levere gaver rundt! Men nå må jeg drikke en kaffe først ;) så må jeg dusje Emira! Liana er jeg ferdig med..så da slipper jeg dem to imårra :D

Ønsker dere en god dag og en fin lille julaften <3

Lille julaften ja :-)
Herlig!!

God bedring Ingrid!

Så fine ting Lene, kos dere hos pappaen din!

Vi er på veien nå. Endelig.
Jeg venter på den skikkelige julestemningen, regner med den kommer lett hos svigermor :)
Ha en super julefeiring alle sammen! Titter nok innom, men da har jeg hvertfall sagt det.

God morgen! LILLE JULAFTEN jo!:eek::D

Lennypenny: er så godt med sånne morgener:D kos dere på pappa-tur om det blir idag :) så fin julepynt barna dine har laget :D det har så mye sjarm med sånn pynt;)

Lilla-87: haha luringen Jenny! :D sørger for å få alle opp før hun legger seg igjen:P god bedring til deg! <3

Her sto jeg opp kl 7 med Leoh.. men han vekte meg 5:20 først, og jeg fikk ikke sove etter det.. også la jeg meg altfor seint igår, så kjenner meg trøtt i trynet :P
Idag må det storhandles, vaskes og jeg må levere gaver rundt! Men nå må jeg drikke en kaffe først ;) så må jeg dusje Emira! Liana er jeg ferdig med..så da slipper jeg dem to imårra :D

Ønsker dere en god dag og en fin lille julaften <3
Ha en fin dag dere og :)
Deilig med kaffe før rush :)

Anita : Ja, koselig med slik pynt :-)
Ja, blir pappa i dag. Koselig. Så blir det grevinnen og hovmesteren :-)

Tea : Koselig :-) Vi skal kose oss masse.
Dere også :-)
Har heller ingen julestemning :-(

Har fått ryddet vekk haugevis med klær, vasket masse klær (skulle trodde vi hadde 8 unger!) , vasket opp og nå lager mannen lunsj.
Så drar vi om en stund :-)

God jul! :-D

Lille julaften ja :-)
Herlig!!

God bedring Ingrid!

Så fine ting Lene, kos dere hos pappaen din!

Vi er på veien nå. Endelig.
Jeg venter på den skikkelige julestemningen, regner med den kommer lett hos svigermor :)
Ha en super julefeiring alle sammen! Titter nok innom, men da har jeg hvertfall sagt det.

Kos dere masse!!:D får lissom ikke skikkelig julestemning før julaften jeg :P også må du og dine ha en riktig god jul :)

Gooood jul alle sammen!!!

Nå bare koser vi oss i sofaen og gleder oss til julemorran. 2-åringene er jammen meg morsomme, nå når de såvidt begynner å forstå hva jul er :rolleyes:

ImageUploadedByBV Forum1419373150.799120.jpg

ImageUploadedByBV Forum1419373168.310987.jpg

God julemorgen!!:)
Vi stod opp 07.30 og forflytta oss ned til stua og tv'en. Nå har vi spist frokost, funnet fram litt kongerøkelse og skal snart begynne å pakke/ordne oss til avreise. Vi drar til mamma og pappa og skal være der i noen dager. Det er -3º og snø ute, så it's beginning to look a lot like Christmas. ;)
Ønsker dere alle ei riktig god jul!

God jul :)

Her ble det strømpegodt til frokost:P Heldigvis hadde nissen kommet med en smoothie også så den tok hun før snopet ;)

Nå er det Askepott før vi ordner oss og reiser til kirken :)

Masse god mat, flotte (og mange!) gaver og vi er på tur til neste destinasjon. Hos svigerfar venter enda flere gaver og deilig mat!
Ungene har vært i hundre, men i godt humør. De ble lagt i "rett tid" i går og fikk pakke opp resten av gavene i formiddag. Det er hyggelig med jul sammen med ivrige unger, men også godt med litt rolig tid til egne gaver senere på kvelden :-D
Håper alle koser seg masse!

God jul alle sammen :-)

Her har det vært to rolige dager, vi er alene frem til i morgen. Det er i grunn kjempegodt. Egentlig skulle svigermor komme i går, men hun ble *plutselig* syk ;-) Håper dere koser dere, og at det ble stas for barna i går :-)

Hallo og god jul :)

Julaften ble kjempe suksess hos oss :D

Vi starta kl 18 med gavene og åpna alle sammen i går kveld. Hermine åpna alle sine og delte ut til de andre. Kl 20 var vi ferdig og da måtte hun få leke med de nye lekene sine, prøve skiene (inne) og se litt barne-tv før hun kunne legge seg.

Vi orka ikke å være så nøye på leggetida, hun er så grei å ha oppe utover kvelden så fant ut at det ikke gjorde noe denne ene kvelden. Hun sov kl 21.30 :P ;)

Vi overnattet hos svigers til idag. Og nå blir det familieselskap hos mamma i kveld, så Hermine skal få sove her til i morgen :P :)

Kom hjem fra pappa i dag. Sliten :-)
Mina fikk sååå masse fint :-) Lekekjøkken i tre, en tovet veske, masse ulltøy fra Janus og Stormberg, lite piano (eller hva jeg skal kalle det), Brio vogn til dukken sin, masse klær, trille, sydentur, sandaler og masse små ting :-)

Wael fikk masse. Spesielt av pappa. Helikopter og bil med kontroll, fly av oss med kontroll og masse tog og mere biler hehe pluss ullklær etc :-)

Alle la seg 19 30, og jeg skal sove snart. Helt dø. Hehe.

Hvordan går det med dere? :-)
Niesen min har slitt med diaré og vært på do 100 gsnger i dag pluss kastet opp noen gsnger. Æsj. Håper vi ikke blir slik :-(

Hvordan gikk det hos dere i går, trivelig? :-D
vi spiste kalkun. Nam nam :-)

Uff, Mina hoster så myr :-(

Back
Topp