Vi skal til Tjøme til svigermor. Og deretter til Arendal og svigerfarHvor skal dere?
Kos derr med Lunsj og kjeks :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal til Tjøme til svigermor. Og deretter til Arendal og svigerfarHvor skal dere?
Kos derr med Lunsj og kjeks :-D
Det blir litt av en rundeVi skal til Tjøme til svigermor. Og deretter til Arendal og svigerfardems tur til besøk i jula nå!
Ja Hehe. Men vi gleder oss, selvom det kunne vært hyggelig å bli litt lenger på hvert sted. Samtidig så er det deilig å komme seg hjem og nyte tida litt her ogDet blir litt av en runde![]()
Nyt tida på hvert sted og kos dere masse![]()
Morn! Så koselig morgen dere har. Skal dere feire hos pappaen din?God morgen
Stille og rolig morgen her.
Vi har spist frokost, og nå koser vi oss med litt tegnefilm på tv
Mulig vi reiser til pappa i morgen, men i alle fall i morgen![]()
Hvordan har natten deres vært?![]()
Ha en fin dag dere ogGod morgen! LILLE JULAFTEN jo!
Lennypenny: er så godt med sånne morgenerkos dere på pappa-tur om det blir idag
så fin julepynt barna dine har laget
det har så mye sjarm med sånn pynt
Lilla-87: haha luringen Jenny!sørger for å få alle opp før hun legger seg igjen
god bedring til deg! <3
Her sto jeg opp kl 7 med Leoh.. men han vekte meg 5:20 først, og jeg fikk ikke sove etter det.. også la jeg meg altfor seint igår, så kjenner meg trøtt i trynet
Idag må det storhandles, vaskes og jeg må levere gaver rundt! Men nå må jeg drikke en kaffe førstså må jeg dusje Emira! Liana er jeg ferdig med..så da slipper jeg dem to imårra
Ønsker dere en god dag og en fin lille julaften <3
Lille julaften ja
Herlig!!
God bedring Ingrid!
Så fine ting Lene, kos dere hos pappaen din!
Vi er på veien nå. Endelig.
Jeg venter på den skikkelige julestemningen, regner med den kommer lett hos svigermor
Ha en super julefeiring alle sammen! Titter nok innom, men da har jeg hvertfall sagt det.