Juleskravle.

God jul!!:D

Igår våkna vi kl 8! Og fant ut at det må være et julemkrakel:P haha.. deilig! Så var vi hjemme å kosa oss til kl 15:30/16:00. Da dro vi til mamma og den gjengen der;) spiste GOD mat og litt etter middag så kom nissen! Skeptiske barn, men ikke redde på litt av stand :P vi åpnet noen få gaver rundt 18:30 også dro jeg, sambo, Liana og Leoh hjem litt etter kl 19 for å legge to trøtte og slitne småtroll ;) jeg dro så tilbake til de andre for å åpne resten av gavene..og vi var vel ferdige rundt kl 22! Mange folk = MANGE gaver!!

Emira ville ikke sove hos dem (som jeg tenkte meg når hun ble trøtt), så vi var hjemme ca kl 22:30!

Idag har vi hatt besøk av sambo sin mamma og søster m/mann og 2 barn :) serverte dem kalkun å greier:P og nå koser jeg meg med en liten del av all snopet jeg/vi fikk igår:eek::D

God 2.juledag :)

Vi overnattet hos mamma og de fra i går til i dag etter gårsdagens juleselskap. Det blåste opp til snøstorm så vi orka ikke å kjøre hjem i går kveld.

I morges hadde det kommet 30cm nysnø iløpet av natten :eek: Måtte måke frem bilen :p

Hermine var veldig fornøyd med snøen siden hun har fått både ski og akebrett ;)

Nå er vi hjemme litt og koser oss med alle julegavene. Hermine leker og leker med all lekematen hun fikk og den nye Duploen sin. :)

Seinere skal vi til svigers igjen å spise kveite til middag :D

Oi, mye snø! Fortsatt ingenting her.
Kos dere med fisk og svigers :-)

Gøy med ski og aking kan jeg tenke meg :-D

Vi har vært på en pizzarestaurant og kost oss.
Har menssmerter herfra til helvete :'(

Ungene koser seg med alle lekene frs julaften. Mina lager mat til babyen som ligger i den nye vognen og Wael kjører den fjernstyrte bilen :-D

Jeg ligger på sofaen og syntes synd på meg selv :-(

Hva gjør dere?

Vi er hos svigerfar og kona til i morgen.
Nå vil jeg aller mest hjem egentlig. Hyggelige folk - men det funker dårlig med ungene her desverre. Så jeg synes det blir litt mye mas og "sitte pent"-formaninger på dem stakkar...
Vi har avtalt å bli her til tidlig middag og så kjøre hjemover. Det blir sent før vi er hjemme, meb godt for ungene å rekke en tur ut før mange timer i bil :)

Vi er hos svigerfar og kona til i morgen.
Nå vil jeg aller mest hjem egentlig. Hyggelige folk - men det funker dårlig med ungene her desverre. Så jeg synes det blir litt mye mas og "sitte pent"-formaninger på dem stakkar...
Vi har avtalt å bli her til tidlig middag og så kjøre hjemover. Det blir sent før vi er hjemme, meb godt for ungene å rekke en tur ut før mange timer i bil :)
Slitsomt å være på slike plasser, hvor barn ikke kan være barn.

Slitsomt å være på slike plasser, hvor barn ikke kan være barn.
Ja det er veldig synd!
Ungene "bonder" bra med bestefaren heldigvis, men det er ikke helt avalappet for noen av oss nå. Merker jeg er sliten, tipper det gjelder ungene også!!

God morgen :-)
Hvordan går det? Nyter dere romjulen?
Khalid begynte på jobb igjen i går. Kjipt.
Helt hvitt ute her.. Så kanskje vi blir å lage snømann senere i dag :-D
Sovet godt i natt, og magesmertene er bedre. Takk og lov.

Ser på turer til Tenerife hver dag. Spennende. Gleder oss masse.

Hva skal dere i dag?

Kun W og meg som er oppe. M sover ennå. Godt for hun. Hun sov 1,5 time på dagen i går. Det har hun nesten aldri gjort :-(

God morgen :-)
Hvordan går det? Nyter dere romjulen?
Khalid begynte på jobb igjen i går. Kjipt.
Helt hvitt ute her.. Så kanskje vi blir å lage snømann senere i dag :-D
Sovet godt i natt, og magesmertene er bedre. Takk og lov.

Ser på turer til Tenerife hver dag. Spennende. Gleder oss masse.

Hva skal dere i dag?

Kun W og meg som er oppe. M sover ennå. Godt for hun. Hun sov 1,5 time på dagen i går. Det har hun nesten aldri gjort :-(

Så bra at smertene er bedre!:) og koselig at det kom snø til dere å!:)

Jeg har jobbet litt idag;) fra 7:30-11.. ellers har vi tatt livet med ro her hjemme ;) og småspiser på sjokolade... haha tror vi fikk et tonn med sjokolade i gaver :P

Og prøver å finne ut av hvordan vi skal få reist til asker på en dagstur uten barn eller ha med ett :P ikke lett!!

Så bra at smertene er bedre!:) og koselig at det kom snø til dere å!:)

Jeg har jobbet litt idag;) fra 7:30-11.. ellers har vi tatt livet med ro her hjemme ;) og småspiser på sjokolade... haha tror vi fikk et tonn med sjokolade i gaver :P

Og prøver å finne ut av hvordan vi skal få reist til asker på en dagstur uten barn eller ha med ett :P ikke lett!!
Takk :-)
Gikk det greit å jobbe så tidlig eller?
Så deilig med sjokolade i gaver. Fikk kun en med gode ønsker og like kun den med nøtter. Så mange som blir til overs :P

Besøke familie eller venner?
Hvis det er barn der, kan det være greit å ha med 1. Hvis ikke, blir det kanskje kjedelig hehe.... Ikke lett. Hvis dere får barnevakt, så er saken lett :-D :-D

Takk :-)
Gikk det greit å jobbe så tidlig eller?
Så deilig med sjokolade i gaver. Fikk kun en med gode ønsker og like kun den med nøtter. Så mange som blir til overs :P

Besøke familie eller venner?
Hvis det er barn der, kan det være greit å ha med 1. Hvis ikke, blir det kanskje kjedelig hehe.... Ikke lett. Hvis dere får barnevakt, så er saken lett :-D :-D

Jada gikk helt fint :) enkel jobb.. hehe.. har fått så mange konfekter!:eek: og twist og marsipan! Trenger hvertfall ikke kjøpe snop på en god stund :P

Vi vil besøke familien til sambo fordi faren er i kosovo nå ;) problemet et at ingen av ungene liker å kjøre bil! Og Leoh er livredd alle andre som løfter han:confused: til og med dem han kjenner godt! Kun jeg, sambo og dem i bhgen som kan bære han uten at han skriker hysterisk! + at han er livredd andre stelleplasser enn her hjemme og i bhgen :( og da mener jeg ordentlig redd å.. så er så vanskelig å ha han med, eller ha han hos mamma!

Jada gikk helt fint :) enkel jobb.. hehe.. har fått så mange konfekter!:eek: og twist og marsipan! Trenger hvertfall ikke kjøpe snop på en god stund :P

Vi vil besøke familien til sambo fordi faren er i kosovo nå ;) problemet et at ingen av ungene liker å kjøre bil! Og Leoh er livredd alle andre som løfter han:confused: til og med dem han kjenner godt! Kun jeg, sambo og dem i bhgen som kan bære han uten at han skriker hysterisk! + at han er livredd andre stelleplasser enn her hjemme og i bhgen :( og da mener jeg ordentlig redd å.. så er så vanskelig å ha han med, eller ha han hos mamma!
Nyt konfekten :-D
Så trist han er så redd. Hmm. Se ann litt. Ikke så greit alltid.
:-(

Han blir nok mindre redd med tiden. Vanlig i den alderen han er i :-(

Vi har vært i Norge en tur, og handlet Norsk mat. Kresen :-) Godt med kyllingpølser/kyllingpostei og NORSKT brød :-D :-D

Tent masse lys og nå skal vi kose oss resten av dagen :-)

Nyt konfekten :-D
Så trist han er så redd. Hmm. Se ann litt. Ikke så greit alltid.
:-(

Han blir nok mindre redd med tiden. Vanlig i den alderen han er i :-(

Ja det er kjedelig..for det "ødelegger" mye! Menmen.. kan hende vi tar han med og bare lar det gå som det går.. men må tenkte oss godt om :)

Ja det er kjedelig..for det "ødelegger" mye! Menmen.. kan hende vi tar han med og bare lar det gå som det går.. men må tenkte oss godt om :)
Ja, ikke sant. Har dere bil, så dere kan reise når dere ønsker isåfall?

Noen ganger er det best å bare hoppe i det. For da kanskje det går over all forventning :-D

Vi har vært i Norge en tur, og handlet Norsk mat. Kresen :-) Godt med kyllingpølser/kyllingpostei og NORSKT brød :-D :-D

Tent masse lys og nå skal vi kose oss resten av dagen :-)

Hehe ikke alle "svensker" som drar til Norge for å handle mat :P jeg digger kyllingfilėt fra Sverige :) de som er i sånn 2kg's esker ;) men sjokoladen der er ikke alltid god:P

Ja, ikke sant. Har dere bil, så dere kan reise når dere ønsker isåfall?

Noen ganger er det best å bare hoppe i det. For da kanskje det går over all forventning :-D

Ja vi låner bil av stefaren min, for våres ble ikke godkjent pga mye alvorlig rust :( han skal se om det er verdt å fikse på (noe han isåfall gjør) ;) mem har ikke plass til alle bilsetene da! Så egentlig håper jeg vi må kjøpe ny ;)

Haha ja jeg forventer jo at det skal bli grusomt, så kan ikke bli verre enn forventet hvertfall :P :D haha

Hehe ikke alle "svensker" som drar til Norge for å handle mat :P jeg digger kyllingfilėt fra Sverige :) de som er i sånn 2kg's esker ;) men sjokoladen der er ikke alltid god:P
Ikke sant :-)
Syntes pålegget er så kjedelig her. Kun gulost jeg liker. Og div frokostblandinger. Ja, kyllingfiletene er gode og billige :-) går mest av det her i huset hehe.
Men blir lei det og. Når man bruker det så ofte :-D

Svensk sjokolade er ikke Freia akkurat hehe :-)

Ja vi låner bil av stefaren min, for våres ble ikke godkjent pga mye alvorlig rust :( han skal se om det er verdt å fikse på (noe han isåfall gjør) ;) mem har ikke plass til alle bilsetene da! Så egentlig håper jeg vi må kjøpe ny ;)

Haha ja jeg forventer jo at det skal bli grusomt, så kan ikke bli verre enn forventet hvertfall :P :D haha
Så synd med bilen deres. Gammel?
Håper dere får kjøpt en ny bil. Synd det er så kostbart :-(

Bedre å tenke det verste hehe. :-D

Ikke sant :-)
Syntes pålegget er så kjedelig her. Kun gulost jeg liker. Og div frokostblandinger. Ja, kyllingfiletene er gode og billige :-) går mest av det her i huset hehe.
Men blir lei det og. Når man bruker det så ofte :-D

Svensk sjokolade er ikke Freia akkurat hehe :-)

Ja vært ofte sluffa over pålegget vi har kjøpt.. men så får man tak i noe bra av og til å :) er nok også en vanesak kansje.

Haha nei det er ikke det samme.. hvertfall ikke sjokoladen i løsvekt;)

Back
Topp