Satser på det blir mer jobbing på degTro kan flytte fjell
Alt bra med dere?
Hehe ja jeg har hvertfall fått kommet inn i den arbeidsplassen igjen
Alt bra med oss ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på det blir mer jobbing på degTro kan flytte fjell
Alt bra med dere?
Pannekaker er digg :-D dyr panne eller? Kjøpte panne til K til jul. Kjeramisk panne. Sykt bra! ...Idag har vi spist pannekaker som blei laga i den nye Jamie Oliver pannen minFunka som gull den, kan virkelig skryte av den
Ellers har mannen og de 2 minste vært i bhge og på jobb idag. Jeg har fått unnnajort klesvask og litt husvask i fred og ro
Nå har de fri til mandag
Har ellers vært ute med hundene og Mathea og lekt en god times tid i snøen også
GØY
Ellers skjer det ikke stort, koser oss hjemme i romjula og får svigerfar og en god kompis på besøk på nyttårsaften
Skal kjøpe litt fyrverkeri i morgen og champagnen står klar i kjelleren![]()
Emmeth legger seg nok til vanlig tid nyttårsaften, ellers våkner han bare på natta om han får sitte lenger oppe. Skal deres små sitte lenger oppe?
God morgen
Fæl natt her. De har vært våkne mer eller mindre siden kl 3 :-( supertrøtt. K er på jobb, så skal sove når han kommer hjem :-D
Niesen min på 1,5 år har over 40 i feber. Helt slapp og hoster til hun kaster opp. Holdt på i mange dager. Håper legen klarer å gjøre noe i dag!
Hva skal dere i dag?
Hei og hå! Koselig å høre fra degIdag har vi spist pannekaker som blei laga i den nye Jamie Oliver pannen minFunka som gull den, kan virkelig skryte av den
Ellers har mannen og de 2 minste vært i bhge og på jobb idag. Jeg har fått unnnajort klesvask og litt husvask i fred og ro
Nå har de fri til mandag
Har ellers vært ute med hundene og Mathea og lekt en god times tid i snøen også
GØY
Ellers skjer det ikke stort, koser oss hjemme i romjula og får svigerfar og en god kompis på besøk på nyttårsaften
Skal kjøpe litt fyrverkeri i morgen og champagnen står klar i kjelleren![]()
Emmeth legger seg nok til vanlig tid nyttårsaften, ellers våkner han bare på natta om han får sitte lenger oppe. Skal deres små sitte lenger oppe?
Uff for en fæl natt!God morgen
Fæl natt her. De har vært våkne mer eller mindre siden kl 3 :-( supertrøtt. K er på jobb, så skal sove når han kommer hjem :-D
Niesen min på 1,5 år har over 40 i feber. Helt slapp og hoster til hun kaster opp. Holdt på i mange dager. Håper legen klarer å gjøre noe i dag!
Hva skal dere i dag?
Uff for en fæl natt!
Håper virkelig du får tatt igjen litt søvn når K kommer hjem!
Og stakkars lille jenta da... Ikke godt når de små er så syke!
Vi skal fortsette å rydde. Jeg satt på klokke for å få ryddet litt før vi henter ungene. De endte med å sove hos mamma og pappa siden vi brukte mye lengre tid enn vi trodde på å rydde her![]()
Men nå har vi fått byttet om på alle rommene, gutta har fått hvert sitt og sengene er på plass. Nå mangler vi bare å rydde på plass leker og endel skrot som må ut!
![]()
Haha ja! Prosjekt er rette ordetSkikkelig prosjekt dere har holdt på med så jeg på snapflinke!
![]()
Haha ja! Prosjekt er rette ordet
Rommene til gutta er ferdige, men vi står igjen med masse ting til overs som stod på kontoret, så det gjenstår endel enda. Spent på hva de synes om rommene![]()
Ja. Det ene rommet har vært kontor = roterom!! Lillebror må tåle et par bokhyller med våre bøker til vi finner en løsningUff ja..haha man står alltid igjen med mye til overs! Tror guttene blir for fornøyde jeg![]()
Det var ei veldig fin seng han hadde fåttJa. Det ene rommet har vært kontor = roterom!! Lillebror må tåle et par bokhyller med våre bøker til vi finner en løsningde skal straks komme hjem og se på rommene!
Jeg er livredd for at minsten skal falle ut av den høye sengen da :-o
Kjempefin!!!
Ny for oss, men vi kjøpte den bruktKjempefin!!!
Er den ny?
Tror vi må ordne ny seng til H også snart, hun begynner å bli tung å løfte opp fra sprinkelsenga!
Så herlig at dere kommer dere litt ut ogsåHallo!
Klokka ble 02 i natt før jeg var hjemme fra jentekveld, så fikk sove til 10 idag![]()
I kveld er det mannens tur å dra ut med gutta, så jeg og Hermine er innstallert hos mamma hvor vi skal være til over nyttårsaften![]()
Nå har vi spist laks og så blir det kaffe og litt julekaker snart!
Så kjekk daNy for oss, men vi kjøpte den bruktden har skuffer under og kan bli dobbeltseng! Men vi trenger ny madrass som passer bedre, og sikring så klart! Jeg synes også løftene er tunge nå. Men han sover så veldig godt i sprinkelseng, og hiver deg rundt, så dette er jeg spent på!
Ja, det er kjekt å ikke være alene nå i julaSå herlig at dere kommer dere litt ut ogsåhva skal dere i morgen?
Ja. Det ene rommet har vært kontor = roterom!! Lillebror må tåle et par bokhyller med våre bøker til vi finner en løsningde skal straks komme hjem og se på rommene!
Jeg er livredd for at minsten skal falle ut av den høye sengen da :-o