Juleskravle.

Satser på det blir mer jobbing på deg:D Tro kan flytte fjell:D Alt bra med dere?

Hehe ja jeg har hvertfall fått kommet inn i den arbeidsplassen igjen:D mamma jobber jo der.. så jeg kjenner noen av de ansatte godt ;) er renhold på gamlehjemmet.. og det er lederen som har fått så vondt i ryggen, derfor jeg får jobbe :)

Alt bra med oss ja:D deilig når alle er friske :) vet dere noe mer ang operasjon på Emmeth da?

Idag har vi spist pannekaker som blei laga i den nye Jamie Oliver pannen min:D Funka som gull den, kan virkelig skryte av den;) Ellers har mannen og de 2 minste vært i bhge og på jobb idag. Jeg har fått unnnajort klesvask og litt husvask i fred og ro;) Nå har de fri til mandag;):D Har ellers vært ute med hundene og Mathea og lekt en god times tid i snøen også:D GØY:D Ellers skjer det ikke stort, koser oss hjemme i romjula og får svigerfar og en god kompis på besøk på nyttårsaften:)

Skal kjøpe litt fyrverkeri i morgen og champagnen står klar i kjelleren:)

Emmeth legger seg nok til vanlig tid nyttårsaften, ellers våkner han bare på natta om han får sitte lenger oppe. Skal deres små sitte lenger oppe?
Pannekaker er digg :-D dyr panne eller? Kjøpte panne til K til jul. Kjeramisk panne. Sykt bra! ...
Så kos med champis. Er dere alene eller får dere besøk? :-) :-)
Mine skal legge seg tilvanlig tid. Tviler på qt det er så mye raketter der vi bor :-D

God morgen :-)
Fæl natt her. De har vært våkne mer eller mindre siden kl 3 :-( supertrøtt. K er på jobb, så skal sove når han kommer hjem :-D

Niesen min på 1,5 år har over 40 i feber. Helt slapp og hoster til hun kaster opp. Holdt på i mange dager. Håper legen klarer å gjøre noe i dag!

Hva skal dere i dag?

God morgen :-)
Fæl natt her. De har vært våkne mer eller mindre siden kl 3 :-( supertrøtt. K er på jobb, så skal sove når han kommer hjem :-D

Niesen min på 1,5 år har over 40 i feber. Helt slapp og hoster til hun kaster opp. Holdt på i mange dager. Håper legen klarer å gjøre noe i dag!

Hva skal dere i dag?

Uff så kjipt med sånne netter/morgner (?).. når kommer K hjem? :)

Stakkars liten :( og foreldrene å! Håper dem finner ut av det ja..

Jeg er på jobb idag å :) trøtt enda jeg la meg før kl 23 igår :P så nå må jeg få i meg noe kaffe og mat :) ellers har ungene sovet godt, men Leoh begynte å knirke litt i 6tiden, og etter en halv time så ville han opp å ha flaske ;)

Idag har vi spist pannekaker som blei laga i den nye Jamie Oliver pannen min:D Funka som gull den, kan virkelig skryte av den;) Ellers har mannen og de 2 minste vært i bhge og på jobb idag. Jeg har fått unnnajort klesvask og litt husvask i fred og ro;) Nå har de fri til mandag;):D Har ellers vært ute med hundene og Mathea og lekt en god times tid i snøen også:D GØY:D Ellers skjer det ikke stort, koser oss hjemme i romjula og får svigerfar og en god kompis på besøk på nyttårsaften:)

Skal kjøpe litt fyrverkeri i morgen og champagnen står klar i kjelleren:)

Emmeth legger seg nok til vanlig tid nyttårsaften, ellers våkner han bare på natta om han får sitte lenger oppe. Skal deres små sitte lenger oppe?
Hei og hå! Koselig å høre fra deg :D
Vi skal ha besøk av vänner på nyttårsaften. Først på dagen, med aking og grilling i bakken like ved huset vårt. Og så kommer det ene venneparet tilbake på ettermiddagen. De har også en sønn på litt over 2 år. De to minste blir nok lagt til vanlig tid, etter litt stjerneskudd ute i mørket. T får kanskje være oppe litt, men han er ikke av typen som tåler godt å være sent oppe :p Kanskje vi vekker han til rakettene!

God morgen :)

Hva skal dere i dag?
Uff for en fæl natt!
Håper virkelig du får tatt igjen litt søvn når K kommer hjem!

Og stakkars lille jenta da... Ikke godt når de små er så syke!
Vi skal fortsette å rydde. Jeg satt på klokke for å få ryddet litt før vi henter ungene. De endte med å sove hos mamma og pappa siden vi brukte mye lengre tid enn vi trodde på å rydde her :o
Men nå har vi fått byttet om på alle rommene, gutta har fått hvert sitt og sengene er på plass. Nå mangler vi bare å rydde på plass leker og endel skrot som må ut!
:D

Uff for en fæl natt!
Håper virkelig du får tatt igjen litt søvn når K kommer hjem!

Og stakkars lille jenta da... Ikke godt når de små er så syke!
Vi skal fortsette å rydde. Jeg satt på klokke for å få ryddet litt før vi henter ungene. De endte med å sove hos mamma og pappa siden vi brukte mye lengre tid enn vi trodde på å rydde her :o
Men nå har vi fått byttet om på alle rommene, gutta har fått hvert sitt og sengene er på plass. Nå mangler vi bare å rydde på plass leker og endel skrot som må ut!
:D

Skikkelig prosjekt dere har holdt på med så jeg på snap :D flinke! ;)

Skikkelig prosjekt dere har holdt på med så jeg på snap :D flinke! ;)
Haha ja! Prosjekt er rette ordet
Rommene til gutta er ferdige, men vi står igjen med masse ting til overs som stod på kontoret, så det gjenstår endel enda. Spent på hva de synes om rommene :)

Haha ja! Prosjekt er rette ordet
Rommene til gutta er ferdige, men vi står igjen med masse ting til overs som stod på kontoret, så det gjenstår endel enda. Spent på hva de synes om rommene :)

Uff ja..haha man står alltid igjen med mye til overs! Tror guttene blir for fornøyde jeg :D

Uff ja..haha man står alltid igjen med mye til overs! Tror guttene blir for fornøyde jeg :D
Ja. Det ene rommet har vært kontor = roterom!! Lillebror må tåle et par bokhyller med våre bøker til vi finner en løsning :) de skal straks komme hjem og se på rommene!
Jeg er livredd for at minsten skal falle ut av den høye sengen da :-o

Ja. Det ene rommet har vært kontor = roterom!! Lillebror må tåle et par bokhyller med våre bøker til vi finner en løsning :) de skal straks komme hjem og se på rommene!
Det var ei veldig fin seng han hadde fått :) Så jo ut som ei sprinkelseng men større ;)

Hallo!

Klokka ble 02 i natt før jeg var hjemme fra jentekveld, så fikk sove til 10 idag :)

I kveld er det mannens tur å dra ut med gutta, så jeg og Hermine er innstallert hos mamma hvor vi skal være til over nyttårsaften :)

Nå har vi spist laks og så blir det kaffe og litt julekaker snart!

Kjempefin!!! :)

Er den ny?

Tror vi må ordne ny seng til H også snart, hun begynner å bli tung å løfte opp fra sprinkelsenga!
Ny for oss, men vi kjøpte den brukt :) den har skuffer under og kan bli dobbeltseng! Men vi trenger ny madrass som passer bedre, og sikring så klart! Jeg synes også løftene er tunge nå. Men han sover så veldig godt i sprinkelseng, og hiver deg rundt, så dette er jeg spent på!

Hallo!

Klokka ble 02 i natt før jeg var hjemme fra jentekveld, så fikk sove til 10 idag :)

I kveld er det mannens tur å dra ut med gutta, så jeg og Hermine er innstallert hos mamma hvor vi skal være til over nyttårsaften :)

Nå har vi spist laks og så blir det kaffe og litt julekaker snart!
Så herlig at dere kommer dere litt ut også :-) hva skal dere i morgen?

Ny for oss, men vi kjøpte den brukt :) den har skuffer under og kan bli dobbeltseng! Men vi trenger ny madrass som passer bedre, og sikring så klart! Jeg synes også løftene er tunge nå. Men han sover så veldig godt i sprinkelseng, og hiver deg rundt, så dette er jeg spent på!
Så kjekk da :)

Skulle gjerne hatt noe liknende! Dere kan jo bare snu den andre veien inn mot veggen så har han jo gjerde ;)

Hermine snur seg også alle veier, så hun er ikke heeelt trygg i åpen seng :P

Så herlig at dere kommer dere litt ut også :-) hva skal dere i morgen?
Ja, det er kjekt å ikke være alene nå i jula :)

Vi skal bare være hos mamma og de i morgen kveld. Spise pinnekjøtt og ta det rolig ;)

Blir mye kaos av sånt ja.. hehe.. vi gjorde jo om fra treningsrom/roterom til soverom til Liana! :) + at vi mala der..

Ja er litt skummelt.. du kan ikke få tak i en sengehest via fb da? :)

Back
Topp