Juleskravle.

Så kjekk da :)

Skulle gjerne hatt noe liknende! Dere kan jo bare snu den andre veien inn mot veggen så har han jo gjerde ;)

Hermine snur seg også alle veier, så hun er ikke heeelt trygg i åpen seng :P
Ja det vet jeg, men skuffene er essensielle for oppbevaring som ellers er lite plass til ;)

Fruh: Så fin seng. Legg evt noen puter/madrass på gulvet i tilfelle rottefelle :-)
Her fjernet vi en vegg i sommer, og satt opp sengehest. Sover urolig her og :P

Marian87: Så deilig å komme bort på besøk. Laks hørtes snadder ut. Gøy med jentekveld. Gjorde dere noe spennende? :-)

Nå er barna dusja og lagt. Begge fikk flytende ibux. Og hostesaft. Håper denne natten blir bra. Begge har feber pÅ 38,5 og er ikke i slaget, håper litt søvn gjør susen. Mina sov 2 timer på dagen i dag. Helt utrolig. Skjønner hun ikke er i form da :-( Sov selv i 2 timer. Deilig.

I morgen blir det kalkunfilet fra prior, som pappa ga oss. Passet bra :-)
Hva skal dere spise?

Jeg hae begynt med rennende nese, trøtt og hodepine jeg og. Så spørs om jeg ikke ligger strøken i morgen.

Hentet den nye bilstolen fra Maxi-Cosi til Wael i stad. Virket veldig fin :-) :-)

Vi skal ikke legge ungen i den svære høye sengen uten å sikre altså ;)
Men den permanente løsningen mangler.

Nå er barna dusja og lagt. Begge fikk flytende ibux. Og hostesaft. Håper denne natten blir bra. Begge har feber pÅ 38,5 og er ikke i slaget, håper litt søvn gjør susen. Mina sov 2 timer på dagen i dag. Helt utrolig. Skjønner hun ikke er i form da :-( Sov selv i 2 timer. Deilig.

I morgen blir det kalkunfilet fra prior, som pappa ga oss. Passet bra :-)
Hva skal dere spise?

Jeg hae begynt med rennende nese, trøtt og hodepine jeg og. Så spørs om jeg ikke ligger strøken i morgen.

Hentet den nye bilstolen fra Maxi-Cosi til Wael i stad. Virket veldig fin :-) :-)
Vi er så heldige at venneparet som kommer i morgen så er mannen kokk :-D
Vi pleier å ha kalkunfilet, men må aner vi ikke, han ville overraske oss med 3-retters. Jeg vet at det blir creme bruele til dessert :)

God bedring til ungene. Og deg selvsagt! :)

Vi er så heldige at venneparet som kommer i morgen så er mannen kokk :-D
Vi pleier å ha kalkunfilet, men må aner vi ikke, han ville overraske oss med 3-retters. Jeg vet at det blir creme bruele til dessert :)

God bedring til ungene. Og deg selvsagt! :)
Hørtes deilig ut den desserten :-D
Godt at han skal stå på kjøkkenet :-)

Her skal jeg lage alt i morgen, men til gjengjeld så gjør han det ca hver dag hehe!

Fruh: Så fin seng. Legg evt noen puter/madrass på gulvet i tilfelle rottefelle :-)
Her fjernet vi en vegg i sommer, og satt opp sengehest. Sover urolig her og :P

Marian87: Så deilig å komme bort på besøk. Laks hørtes snadder ut. Gøy med jentekveld. Gjorde dere noe spennende? :-)
Nei, lite spennende. God mat, kake og masse skravvel :)

Hørtes hyggelig ut :-D
Viktig å være sosial også. Er blitt dårlig på det jeg :-( Var aldri hjemme, før jeg fikk barn hehe.
Mye hjemme vi også egentlig. Men det er så deilig å komme seg ut innimellom! Spesielt alene synes jeg :-p

Hørtes hyggelig ut :-D
Viktig å være sosial også. Er blitt dårlig på det jeg :-( Var aldri hjemme, før jeg fikk barn hehe.
Jeg er myyyye hjemme. Men vi er en jentegjeng som har hengt ilag siden ungdomsskolen og vi har fast romjulstreff hver jul med middag og snop hjemme hos en av oss. Vi prøver å treffes en gang i måneden men som regel går det 2-3 måneder mellom hver gang. ;)

Ellers er det stort sett mannen og familien jeg er sammen med. Men savner ikke mer aktivitet altså, mannen er jo bestevennen min så tv sammen med han er jeg som regel fornøyd med :P

Jeg synes det blir litt ekstra stas når det ikke er så ofte :)
Vi har blitt ganske hjemmekjære begge to!
Samme som her det!

Det er trivelig en sjelden gang men må ikke blir for ofte :P

Vi er på sykehuset i Uddevalla. Wael er skikkelig kortpustet, piper i bryster og surkling og hoster som en gal pluss feber. Bare 10 mil å kjøre hit, så ganske stress. Nå sitter vi å venter. Mina er også med for K jobber. Blir ganske aktivt :P

Alt bra med derr? :-) :-)

Vi er på sykehuset i Uddevalla. Wael er skikkelig kortpustet, piper i bryster og surkling og hoster som en gal pluss feber. Bare 10 mil å kjøre hit, så ganske stress. Nå sitter vi å venter. Mina er også med for K jobber. Blir ganske aktivt :P

Oida! Stakkars :( god bedring.
Alt bra her. Vi har straks laget leir i akebakken her! Jeg er bare hjemom for å vente på de siste som skal være med :-)

Ånei:eek::( stakkars gutten :( håper det ikke er noe alvorlig!

Back
Topp