Juleskravle.

Ikke sant ;-) hN skulle ikke Være oppe. Men var såå gira og hadde ikke sovna 20 30 super overtrøtt. Han har aldri vært oppe så seint haha. Som jeg sa til K i stad; tenk at Wael er oppe for første gangen så sent og er 3 år, og barna i Libya har nyttårsaften hver kveld! De legger seg som regel 22-00...!
Jeg har alltid lurt på hvordan barna i sydlige land orker å være våken så seint? Sover de lengre på morningen eller? Husker bare jeg så i Tyrkia og Spania, og Hellas, at de lokale barna lekte ute i gatene kl 23 om kvelden ;)

Godt nytt år! :)

Hermine sov seg gjennom det hele :D

Hun tok kveld 20.30, da var hun utkjørt selv om hun sov til 15.30 idag ;)

Vi gikk opp til skibakken for å se fyrverkeriet over byen, men det regna sånn at man ikke så mye :P
ImageUploadedByBV Forum1420069626.673253.jpg

Vi gikk opp til skibakken for å se fyrverkeriet over byen, men det regna sånn at man ikke så mye :P
Vis vedlegget 96747

Hehe her sov også alle tre seg gjennom alt :) merkelig at dem klarer det når det smeller i ett fra alle kanter rundt hele borettslaget :P

Jeg har alltid lurt på hvordan barna i sydlige land orker å være våken så seint? Sover de lengre på morningen eller? Husker bare jeg så i Tyrkia og Spania, og Hellas, at de lokale barna lekte ute i gatene kl 23 om kvelden ;)
I Libya sover de gjerne på ettermiddagen i 16-17 tiden en times tid. Gjerne til de er 5-6 år.
Da kan de holde det gående i maaange timer :P Jeg legger meg før barna haha.
Skjønner bare ikke at foreldrene ikke blir utslitte i hodet liksom. Aldri noe alenetid. Også har barna veldig godt av rutiner :-)

Vis vedlegget 96747
Kjipt med regn :-(
Godt hun sov.. Samme med begfe her og. Men var omtrent ikke raketter her. Bor ca 1 mil fra byen.
Første gangen jeg ikke har vært en plass med skikkelig liv hehe. Vanligvis er vi jo i Oslo, og der er det take-off :-) Deilig å slippe det og, når man er så trøtt :-)

Godt nytt år alle sammen!!
Vi hadde 4-5 fantastiske timer i akebakken i går med grilling og gode venner!! Ungene storkoste seg!
Kl 16 hadde vi kommet oss inn og fått ryddet uteklær og utstyr på plass, og da sloknet Lillebror sittende i sofaen. Han holdt ut hele dagen uten å være sur eller synlig trøtt før han fikk se litt barne-tv mens vi ryddet :) vi gav han en drøy time på sofaen før vi vekte han før venneparet vi skulle feire kvelden med kom. De har også en 2-åring som ungene fikk lekt med og vi gikk ut og så litt på raketter kl 18. Når ungene var lagt fikk vi herlig middag av kokkevennen vår!
Vi hadde en rolig, men hyggelig kveld. De dro i 1-tiden, da var vi alle så trøtte :)
Lillebror sov hele natten i sin nye seng! Første natten gikk nemlig ikke så bra. Så jeg håper det går seg til :)
Null planer i dag! Det er så deilig!

I Libya sover de gjerne på ettermiddagen i 16-17 tiden en times tid. Gjerne til de er 5-6 år.
Skjønner bare ikke at foreldrene ikke blir utslitte i hodet liksom. Aldri noe alenetid. Også har barna veldig godt av rutiner :-)

Sånn har sambo vokst opp å.. uten rutiner og dem ble tvunget til å sove på ettermiddagen til dem var ganske så store :P også fikk han ansvaret for å passe to av brødrene når han var 8-9 år :eek: da var vel de to andre 5-6år og 7 år.. vasa rundt i storbyen i Tyskland til 22-23 om kvelden uten voksne :eek::P

Vi hadde 4-5 fantastiske timer i akebakken i går med grilling og gode venner!! Ungene storkoste seg!
Kl 16 hadde vi kommet oss inn og fått ryddet uteklær og utstyr på plass, og da sloknet Lillebror sittende i sofaen. Han holdt ut hele dagen uten å være sur eller synlig trøtt før han fikk se litt barne-tv mens vi ryddet :) vi gav han en drøy time på sofaen før vi vekte han før venneparet vi skulle feire kvelden med kom. De har også en 2-åring som ungene fikk lekt med og vi gikk ut og så litt på raketter kl 18. Når ungene var lagt fikk vi herlig middag av kokkevennen vår!
Vi hadde en rolig, men hyggelig kveld. De dro i 1-tiden, da var vi alle så trøtte :)
Lillebror sov hele natten i sin nye seng! Første natten gikk nemlig ikke så bra. Så jeg håper det går seg til :)

Høres ut som en koselig dag og kveld :D håper der går seg til med soving i ny seng da :)

Det er vel kanskje pga varmen at barna er oppe sent? De orker vel ikke å spise eller leke ute før sola er gått ned:P

Kjipt med regn :-(
Godt hun sov.. Samme med begfe her og. Men var omtrent ikke raketter her. Bor ca 1 mil fra byen.
Første gangen jeg ikke har vært en plass med skikkelig liv hehe. Vanligvis er vi jo i Oslo, og der er det take-off :-) Deilig å slippe det og, når man er så trøtt :-)
Har var det MYE bråk rundt huset, midt i et boligfelt med mange som skyter opp. Men hun sov og sov :D

Så hyggelig dere har hatt det! :)

Lite koselig å være ute her med plaskregn og isete veier med vann på. Håper på mer kulde og snø slik at H får brukt ski og akebrett!

Så hyggelig dere har hatt det! :)

Lite koselig å være ute her med plaskregn og isete veier med vann på. Håper på mer kulde og snø slik at H får brukt ski og akebrett!
Nei det er ikke noe særlig utevær :(
Nydelig her de siste dagene. Det krøp så vidt til plussgrader i går kveld, men nå er det akkurat under null - fin temp å være ute i og ikke altfor vår snø!
Det ble et par timer ute nå på formiddagen. Og jeg kjenner at minsten og jeg skal sove litt snart ;-p

Har var det MYE bråk rundt huset, midt i et boligfelt med mange som skyter opp. Men hun sov og sov :D
Det var endel bråk her også, men alle tre barna som var her sov godt :)

Nei det er ikke noe særlig utevær :(
Nydelig her de siste dagene. Det krøp så vidt til plussgrader i går kveld, men nå er det akkurat under null - fin temp å være ute i og ikke altfor vår snø!
Det ble et par timer ute nå på formiddagen. Og jeg kjenner at minsten og jeg skal sove litt snart ;-p
Vi har tatt i bruk parkdress igjen :P Den i 98 sitter skummelt bra :eek:

Det var kjekt å sove hos besteforeldre som er tidlig oppe, kl 08 overtok de Hermine så mannen kunne legge seg igjen og jeg sov til 10 :D

Venninna mi føda idag på morgen :D hehe 2 uker før termin.. hehe

Her gjør vi ikke stort :) rolig dag på oss gamlinger mens jentene har lekt i hele dag :D skal snart ut å bruke opp stjerneskuddene vi har igjen :) så blir det sikkert litt tv eller noe før stell og legging;)

Går det bedre med Wael?

Back
Topp