Bare meg og barnaSå moro! Alle sammen eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare meg og barnaSå moro! Alle sammen eller?
Joda, men man skulle tro det var mulig å holde seg frisk når man er i hus hvor alle er frisk og ikke på noen offentlige stederGod bedring til Hermine da!! Og kos dere med besøk!
Man kan sikkert bli litt forkjøla uten å vite hvor smitten er fra?
Hvordan går det jenter?
Mannen ligger rett ut med influensa. Ungene hoster og har feber. Kjedelig. Håper ikke jeg blir dårlig også.
Har alle det fint?
Nå skal vi snart spise couscous. Gleder meg :-D
I januar.
Skal følge med på salget, også hopper vi på en tur :-D
Du får følge med ;-) ;-)Heldiggriser som skal ned i varmenMisunner dere kan du tro
![]()
God morgen
Idag sov Hermine til 08.15
Men hun er blitt fryktelig forkjølaKan ikke skjønne hvor hun har henta smitten for vi har jo bare vært hos familie i jula og ingen er forkjøla eller syke
Ikke har hun vært på noen butikk på over ei uke heller.
I formiddag får vi besøk av ei venninne av meg som Hermine er veldig glad i
Og i kveld skal jeg på romjulsmiddag sammen med venninnene mine, det blir koselig![]()
Du får følge med ;-) ;-)
Du får følge med ;-) ;-)
Jada går helt fint herveldig behagelig jobb egentlig..selvom det er renhold
![]()
Ja. Hadde vært gøy :-DHo, hoDEt hadde vært noe, du
Har dessverre ikke råd til det
![]()
Hvordan går det jenter?
Mannen ligger rett ut med influensa. Ungene hoster og har feber. Kjedelig. Håper ikke jeg blir dårlig også.
Har alle det fint?
Nå skal vi snart spise couscous. Gleder meg :-D
Takk.Uff da, god bedring til alle mannInfluensa er noe dritt.. Håper du holder deg frisk
![]()
Takk.
Ja, kjipt men bedre enn omgangssyke hehe!
Ja. Hadde vært gøy :-D
Koster litt ja :-( Spesielt med unger hehe.
Alt bra med dere?![]()
GRatulerer så mye med ny jobb![]()
Takker, men er nok bare vikaraner ikke om det blir så mye mer..
Idag har vi spist pannekaker som blei laga i den nye Jamie Oliver pannen minFunka som gull den, kan virkelig skryte av den
Ellers har mannen og de 2 minste vært i bhge og på jobb idag. Jeg har fått unnnajort klesvask og litt husvask i fred og ro
Nå har de fri til mandag
Har ellers vært ute med hundene og Mathea og lekt en god times tid i snøen også
GØY
Ellers skjer det ikke stort, koser oss hjemme i romjula og får svigerfar og en god kompis på besøk på nyttårsaften
Skal kjøpe litt fyrverkeri i morgen og champagnen står klar i kjelleren![]()
Emmeth legger seg nok til vanlig tid nyttårsaften, ellers våkner han bare på natta om han får sitte lenger oppe. Skal deres små sitte lenger oppe?