Juleskravle.

Hvordan går det jenter?
Mannen ligger rett ut med influensa. Ungene hoster og har feber. Kjedelig. Håper ikke jeg blir dårlig også.

Har alle det fint?
Nå skal vi snart spise couscous. Gleder meg :-D

Hvordan går det jenter?
Mannen ligger rett ut med influensa. Ungene hoster og har feber. Kjedelig. Håper ikke jeg blir dårlig også.

Har alle det fint?

God bedring til gjengen din! Håper du slipper unna! ;)

Jeg holder på med middagen som snart er ferdig :) blir fiskegrateng idag ;) ellers har jeg tørket noe støv og støvsugd mens jentene var ute med sambo :)

God morgen :)

Idag sov Hermine til 08.15 :D

Men hun er blitt fryktelig forkjøla :( Kan ikke skjønne hvor hun har henta smitten for vi har jo bare vært hos familie i jula og ingen er forkjøla eller syke :confused: Ikke har hun vært på noen butikk på over ei uke heller.

I formiddag får vi besøk av ei venninne av meg som Hermine er veldig glad i :)

Og i kveld skal jeg på romjulsmiddag sammen med venninnene mine, det blir koselig :)

Stakkars, kjedelig og være så innmari forkjøla og uvel:( God bedring til Hermine:)

Hvordan går det jenter?

Har alle det fint?

Uff da, god bedring til alle mann:( Influensa er noe dritt.. Håper du holder deg frisk:D

Idag har vi spist pannekaker som blei laga i den nye Jamie Oliver pannen min:D Funka som gull den, kan virkelig skryte av den;) Ellers har mannen og de 2 minste vært i bhge og på jobb idag. Jeg har fått unnnajort klesvask og litt husvask i fred og ro;) Nå har de fri til mandag;):D Har ellers vært ute med hundene og Mathea og lekt en god times tid i snøen også:D GØY:D Ellers skjer det ikke stort, koser oss hjemme i romjula og får svigerfar og en god kompis på besøk på nyttårsaften:)

Skal kjøpe litt fyrverkeri i morgen og champagnen står klar i kjelleren:)

Emmeth legger seg nok til vanlig tid nyttårsaften, ellers våkner han bare på natta om han får sitte lenger oppe. Skal deres små sitte lenger oppe?

Ja. Hadde vært gøy :-D
Koster litt ja :-( Spesielt med unger hehe.
Alt bra med dere? :)

Ja, koster MYE, selv når man drar evt på restplass-billetter;) Hadde vært utrolig moro og dratt flere sammen med barn;)

Vi har det supert, samma som ellers med Emmeth, men han går på kortison tabletter og det hjelper litt, men skal helst ikke gå på de for lenge! Vi andre har det helt supert*bank i bordet* Enn dere da? Bortsett fra sykdom?:(

Takker, men er nok bare vikar:( aner ikke om det blir så mye mer..

Satser på det blir mer jobbing på deg:D Tro kan flytte fjell:D Alt bra med dere?

Idag har vi spist pannekaker som blei laga i den nye Jamie Oliver pannen min:D Funka som gull den, kan virkelig skryte av den;) Ellers har mannen og de 2 minste vært i bhge og på jobb idag. Jeg har fått unnnajort klesvask og litt husvask i fred og ro;) Nå har de fri til mandag;):D Har ellers vært ute med hundene og Mathea og lekt en god times tid i snøen også:D GØY:D Ellers skjer det ikke stort, koser oss hjemme i romjula og får svigerfar og en god kompis på besøk på nyttårsaften:)

Skal kjøpe litt fyrverkeri i morgen og champagnen står klar i kjelleren:)

Emmeth legger seg nok til vanlig tid nyttårsaften, ellers våkner han bare på natta om han får sitte lenger oppe. Skal deres små sitte lenger oppe?

Så godt å få vært litt i barnehagen da:) angrer faktisk på at jeg ikke ga ungene en dag eller to nå i romjula..for dem spør etter barnehagen, og dem hadde hatt godt av å bli slitne både fysisk og psykisk! Hehe..

Kommer ikke til å holde Liana våken bare for å se raketter nei.. da kan vi heller fyre opp en før hun legger seg også skal hun få holde stjerneskudd da :) med Emira så ser vi an.. men tror hun å kan legge seg og at vi evt vekker hun ved midnatt;)

Back
Topp