Juleskravle.

Så synd med bilen deres. Gammel?
Håper dere får kjøpt en ny bil. Synd det er så kostbart :-(

Bedre å tenke det verste hehe. :-D

Ja den begynner å bli gammel.. hehe men har gått så bra, for stefaren min bytta motor og masse annet på den :)

Hei og hå!
Så koselig med Norgetur og mat man er vant til Lene :)

Håper dere får til en tur Anita! Er det lagt til Asker fra dere? Jeg tror at jeg hvertfall hadde tatt med minstemann om han er så skeptisk. Hva er det som gjør at de ikke liker å kjøre bil?

Vi kom hjem i går kveld. Aaah så deilig!!
Vi kom sent, så vi la bare ungene (som endelig sovnet 30 minutter før vi var hjemme kl 22.30 :-p) og pakket ut av bilen. Vi har endel bagasje og gaver å gå gjennom i dag, men vi tar det helt med ro frem til middag med min familie i ettermiddag!
Fyr på peisovnen, tente lys og uthvilte unger som sov til 7.30 og 8.30. Den siste (mannen) sover enda :-)
Ha en super 4. dag jul!!

Hei og hå!

Håper dere får til en tur Anita! Er det lagt til Asker fra dere? Jeg tror at jeg hvertfall hadde tatt med minstemann om han er så skeptisk. Hva er det som gjør at de ikke liker å kjøre bil?

Vi kom sent, så vi la bare ungene (som endelig sovnet 30 minutter før vi var hjemme kl 22.30 :-p) og pakket ut av bilen. Vi har endel bagasje og gaver å gå gjennom i dag, men vi tar det helt med ro frem til middag med min familie i ettermiddag!
Fyr på peisovnen, tente lys og uthvilte unger som sov til 7.30 og 8.30. Den siste (mannen) sover enda :-)
Ha en super 4. dag jul!!
Kan tenke meg det er deilig å være hjemme :D

Blir fort kaos med bager og alle julegavene som skal plasseres hit og der!

God 4.dag jul :)

Disse juledagene går så altfor fort!!!

Idag skal vi ha to runder med besøk. Blir deilig å få gjester hit og være hjemme hele dagen for nå har vi vært borte på besøk hver dag siden Lillejulaften.

Først kommer et vennepar med en gutt på Hermines alder nå på formiddagen.

Så kommer mamma og de på middag og kaffe seinere :)

Det blir mye kaffe og kaker idag :P Men slik skal det være i jula :D

Idag skal vi ha to runder med besøk. Blir deilig å få gjester hit og være hjemme hele dagen for nå har vi vært borte på besøk hver dag siden Lillejulaften.

Slik er jula ja, og det er veldig koselig. Det første Lillebror spør om om morgenen er "kjeks" - altså, julekaker :-p
Kos dere maks!

Hei og hå!

Ha en super 4. dag jul!!
Ja, Norsk mat er best :-D
Godt når de endelig sovna tenker jeg. Slitsomt noen ganger med lange bilturer sent...
Ha en fin dag :-)

God morgen :-)
Har fått vasket opp, og satt på en maskin.
Søsteren min har bursdag i dag. Så jeg drar alene dit i dag. Skal på kino og det blir svært hyggelig :-)

Urolig natt, men til gjengjeld så sov de til 6.30 og 7.30 :-D :-D

Hei og hå!

Ha en super 4. dag jul!!

Jeg valgte å bli hjemme med ungene;) så har sambo dratt en tur idag. det tar 2,5 time fra oss til Asker..og de liker ikke å kjøre bil fordi det er så kjedelig å sitte stille :P hehe.. de to minste hylskriker av sinne etter 20-30 min fordi dem ikke vil sitte der mer:confused: også blir sambo så sur når han er i trafikken :P kjefter på alt og alle haha.. så da fant jeg ut at det hele ville bli en stressede tur istedenfor koselig tur;) da med tanke på veldig mye!

Sikkert utrolig godt å komme hjem :D koselig morgen å :) har også tent lys og må ha fyr i ovnen hele dagen nå ;) ønsker dere en fin dag :D

Hehe enig der! I jula skal man ha lov til å spise og kose seg med det man vil uten å få dårlig samvittighet :D:D:D dagen deres høres fin ut, så kos dere masse :)

Søsteren min har bursdag i dag. Så jeg drar alene dit i dag. Skal på kino og det blir svært hyggelig :-)

Å så godt med fri fra unger :D kos deg max! ;)

Jeg valgte å bli hjemme med ungene;) så har sambo dratt en tur idag. det tar 2,5 time fra oss til Asker..og de liker ikke å kjøre bil fordi det er så kjedelig å sitte stille :P hehe.. de to minste hylskriker av sinne etter 20-30 min fordi dem ikke vil sitte der mer:confused: også blir sambo så sur når han er i trafikken :P kjefter på alt og alle haha.. så da fant jeg ut at det hele ville bli en stressede tur istedenfor koselig tur;) da med tanke på veldig mye!

Sikkert utrolig godt å komme hjem :D koselig morgen å :) har også tent lys og må ha fyr i ovnen hele dagen nå ;) ønsker dere en fin dag :D
Greit å bli hjemme da ja :-)

Kos deg masse :-)

Ja :) jentene fikk komme til mora mi da :D så sa er jeg alene med Leoh;) godt med lite folk rundt seg å.. haha
Ja det er godt med litt ro også :)
I dag skal vi på selskap med min familie hos foreldrene mine. T og jeg blir igjen der i natt slik at han får lekt litt med fetterne og jeg får sittet oppe litt med søstre og foreldre for å spille spill :)

Ja det er godt med litt ro også :)
I dag skal vi på selskap med min familie hos foreldrene mine. T og jeg blir igjen der i natt slik at han får lekt litt med fetterne og jeg får sittet oppe litt med søstre og foreldre for å spille spill :)

Høres veldig koselig ut :)

God jul! Ser ut som dere har hatt en trivelig jul alle sammen :)

Her har vi hatt det stille og rolig, og vært nest hjemme. Nå har akkurat oldemor blitt kjørt hjem etter at hun har vært på middagsbesøk :) nå gjenstår tre arbeidsdager for meg, før vi drar på høyfjellshotell til nyttår! Det gleder vi oss til! Er alt for lite snø her på østlandet, så vi må opp i høyden for å teste nye ski og akebrett. Fortsatt god jul og etterhvert godt nytt år! Tapatalk-appen vil ikke la meg legge til bildet :o :(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her har vi hatt det stille og rolig, og vært nest hjemme. Nå har akkurat oldemor blitt kjørt hjem etter at hun har vært på middagsbesøk :) nå gjenstår tre arbeidsdager for meg, før vi drar på høyfjellshotell til nyttår! Det gleder vi oss til! Er alt for lite snø her på østlandet, så vi må opp i høyden for å teste nye ski og akebrett. Fortsatt god jul og etterhvert godt nytt år! Tapatalk-appen vil ikke la meg legge til bildet :o :(

Høres ut som mye kos! :-)
Det er litt snø her på Lillehammer, men vi skal ikke langt oppover før det er mye! :-)

Vi skal være hjemme resten av ferien nå. Feire nyttår hjemme. Aking og grilling på dagen og middag med venner på kvelden :)

God jul til dere :)

Så morro å reise opp til fjells for å kjøre ski :D

I Tromsø er det masse snø nå, men er meldt regn til nyttårsaften så varer nok ikke så lenge :confused:

Back
Topp