Jule- og desemberskravle :)

Jeg gleder meg til mannen skal åpne kalenderen sin :D
Den første luken er kjedelig, bare et nedtellingslys. Men han får noen gaver senere som fikk meg til å le høyt :hilarious:
Kan ikke fortelle hva det er, i anonymitetens navn, men men. Jeg gleder meg :D
Jeg gleder meg til eldste skal åpne sin kalender og, spesielt siden jeg har glemt hva som er inni, til tross for at jeg nettopp har pakket den inn :rolleyes::hilarious:
Stas med pakkekalender:D
Min mamma begynte å gråte når hun så sin:Heartbigred
 
Men, i går ,eller altså egentlig i forgårs da, A appen min at "your period should start tomorrow"

Jeg har hormonspiral men har de siste mnd spottet og småblødd litt sånn en gang i mnd. Og det er ca i månedsskiftet.

Ingenting kom så i kveld tok jeg en liten skjekk av hva som var inni der, og ikke noe blod. Men det jeg heller stussa på et at jeg fant ikke trådene til spiralen. Lenge siden jeg har sjekka etter den nå, men jeg pleide jo finne dem.

Kan de gjemme seg litt så det er et poeng å prøve om et par uker eller har Google rett i at jeg må ringe legen??
Hvis du ikke finner den lenger ville jeg ringt lege:)
 
Julebrus er oppskrytt:p
Ifjor var jeg gravid på denne tida, og var så fryktelig fysen på Sørlandets julebrus (måtte være den på glassflaske), skammer meg over hvor mye jeg til slutt hadde drukket :hilarious:
 
Førkna våknet 0450 så startet ikke 1 desember så bra :grumpy: skulle tro de var uthvilte og usovne når de våkner men neida trøtt å irritert som fy :shifty: Sitter trøtt og små irritert i en stol å tenker «gøy med barn» :p Når er det innafor å vekke mormor(er på helgebesøk) så hun kan ta over å jeg legge meg :banghead:
Kjipt når de våkner midt på natta:rolleyes:
 
God formiddag :)
Her er det lite som minner om desember og adventstid, vi har hatt hvite trær og hvit bakke i en ukes tid. I natt har det bøtta ned, og ute ser det ut som det er september. Men inne har stjernene og de røde gardinene kommet opp rampenissen har flyttet inn og tuppelure har åpnet den første adventsgaven, så litt julestemning er det nå kanskje allikevel:santa
 
1.desember dere. Starter dagen med skrikeunge... trøtt, og forkjøla. Sovnet etter ørten forsøk og nå ligge jeg her. Stakkars. Bestevennina mi har fått baby og der står ikke så bra til med henne eller baby. Dårlig samvittighet for at jeg klager for en sutrete baby da.
Håper det går bra med venninne og baby:(
 
God formiddag :)
Her er det lite som minner om desember og adventstid, vi har hatt hvite trær og hvit bakke i en ukes tid. I natt har det bøtta ned, og ute ser det ut som det er september. Men inne har stjernene og de røde gardinene kommet opp rampenissen har flyttet inn og tuppelure har åpnet den første adventsgaven, så litt julestemning er det nå kanskje allikevel:santa
Høres ganske koselig ut synes jeg:D
 
Ånei, håper ikke det er noe alvorlig med mor eller barn :Heartred
Jeg har også en ordentlig forkjølet baby, vi har ikke stått opp for han sover så godt i senga mi :p
Babyen min har sovet 2.5 timer siden igår kveld... prøver å trille nå og.. det er ganske alvorlig men håper på det beste for de :Heartred
 
Hvis du ikke finner den lenger ville jeg ringt lege:)
Jeg får sjekke igjen og evr ringe over helga

Det er definitivt ikke sånn at jeg prioriterer legevakta, jeg aner da ikke hvor lenge de har vært utenfor rekkevidde eller når jeg sist kjente dem.
 
Back
Topp