Jule- og desemberskravle :)

Tenk at det allerede er desember

Kalenderene er på plass og jeg har drukket julebrus mens jeg ordnet dem og spist en skumnisse når jeg ordnet mannen sin.

Desember. Jul
Ikke på plass her men kommer på plass i dag
 
1.desember dere. Starter dagen med skrikeunge... trøtt, og forkjøla. Sovnet etter ørten forsøk og nå ligge jeg her. Stakkars. Bestevennina mi har fått baby og der står ikke så bra til med henne eller baby. Dårlig samvittighet for at jeg klager for en sutrete baby da.
Ånei, håper ikke det er noe alvorlig med mor eller barn :Heartred
Jeg har også en ordentlig forkjølet baby, vi har ikke stått opp for han sover så godt i senga mi :p
 
Måtte le da jeg leste «spesielt siden jeg har glemt hva som er inni» :hilarious::p

Det skjer faktisk hver gang jeg lager en kalender, så jeg pleier å skrive det opp :hilarious: En skulle tro jeg lager til mange, men det pleier vanligvis å være bare en :p
 
Førkna våknet 0450 så startet ikke 1 desember så bra :grumpy: skulle tro de var uthvilte og usovne når de våkner men neida trøtt å irritert som fy :shifty: Sitter trøtt og små irritert i en stol å tenker «gøy med barn» :p Når er det innafor å vekke mormor(er på helgebesøk) så hun kan ta over å jeg legge meg :banghead:

Awww, kjedelig da :( Håper du får sove litt senere :)
 
Jeg gleder meg til mannen skal åpne kalenderen sin :D
Den første luken er kjedelig, bare et nedtellingslys. Men han får noen gaver senere som fikk meg til å le høyt :hilarious:
Kan ikke fortelle hva det er, i anonymitetens navn, men men. Jeg gleder meg :D
Jeg gleder meg til eldste skal åpne sin kalender og, spesielt siden jeg har glemt hva som er inni, til tross for at jeg nettopp har pakket den inn :rolleyes::hilarious:
Blir en overraskelse for deg og når hun pakker opp. Dobbel glede :p
 
God morgen
Får komme meg i dusjen , så pakke inn kalendergave og komme meg til byeb
 
Aha, den har jeg ikke hørt om før :p hvilken del av landet er den fra?
Nord Norge. Trodde før alle hadde den :p for det er så vanlig her. Men vet ikke om den finnes steder i sør. Rødbrus, bare bedre ♥
 
Kjenner jeg trenger 10 liter kaffe for denne dagen :p
 
Back
Topp