Jule- og desemberskravle :)

Er det topp 100 premier denne måneden?
 
Nord Norge. Trodde før alle hadde den :p for det er så vanlig her. Men vet ikke om den finnes steder i sør. Rødbrus, bare bedre ♥
Haha, jeg trodde det om CB, før søsteren min flyttet til oslo og fikk pappa til å ta med endel flasker hver gang, siden de ikke hadde den:p
 
På tide å stå opp snart. Mannen er på badet, jeg venter på tur, behagelig å få være den siste av og til.

Frokost må til. Rydding av huset. Pynte litt. Julekortfotografering og kos på devoldfabrikken i ett-tiden og så kommer min nevø og niese som vi skal passe i natt. Eldste skal i en bursdag 16-18 som kræsjer litt da. Min nevø lever enda på den gangen han sov her og spiste pizza i sofaen mens han så film. Det har vi i grunnen ikke gjort siden yngste begynte å spise med oss, så usikker på om vi skal gjenta det i kveld og han som skal i bursdag er sikkert ikke sulten før lille skal legge seg og....

Jaja, det går seg til.
 
Tenk at det allerede er 1.desember! Var stor stas idag da barna fikk åpne første luke i kalenderen idag :D Jeg og barna har kost oss med en god frokost og varm kakao med krem og har sett Karsten og Petras vidunderlige jul. Føler meg helt rar som sitter å gråter til den filmen :oops::p
 
20 kalendergaver til mannen er pakket inn, kjedelig kalender i år men an får noe han ønsker hvertfall.
 
Da er det den tiden igjen, der leppene tørker ut fullstendig.
 
Er det topp 100 premier denne måneden?
Det er det sikkert, men tror ikke den kommer før på mandagen.
Ikke bestandig de legger ut i helgene
 
Oi, mormor har laget pakkekalender til lillemor
Det skjer faktisk hver gang jeg lager en kalender, så jeg pleier å skrive det opp :hilarious: En skulle tro jeg lager til mange, men det pleier vanligvis å være bare en :p
er 24 pakker så skjønner godt du ikke husker :rolleyes:
 
Jeg har jo kjent dem mange ganger før, det er det som er rart.
Jeg må innrømme at jeg ikke har kjent så mye etter heller...

Men burde man sjekke innimellom, og hvilken stilling er det best å sjekke i? Haha, dette ble veldig rart å snakke om :oops:

Men ja, det er rart du ikke kjenner dem nå siden du har kjent dem før
 
13 til kengubarnet pakket inn, hurra.
Stua ser ikke ut, må få orden på den kjenner jeg
 
Jeg må innrømme at jeg ikke har kjent så mye etter heller...

Men burde man sjekke innimellom, og hvilken stilling er det best å sjekke i? Haha, dette ble veldig rart å snakke om :oops:

Men ja, det er rart du ikke kjenner dem nå siden du har kjent dem før

Meget rart å snakke om.
Og jeg vet ikke.

Jeg var jo søm langtidsprøver vant til "tappetafsing" men det er jo ikke aktuelt lenger. Jeg bare sjekket i starten at den var der for det var så uvant.

Men litt rart ja.
 
Back
Topp