Jule- og desemberskravle :)

Jeg sliter med både lepper og hender om dagen :arghh: smører og smører men hjelper ikke.

Jeg har kjøpt leppekrem i dag, så jeg vet ikke med leppene, men hendene er som sandpapir selv med sterk kortison. Godt med vinter gitt ^^
 
Jeg får sjekke igjen og evr ringe over helga

Det er definitivt ikke sånn at jeg prioriterer legevakta, jeg aner da ikke hvor lenge de har vært utenfor rekkevidde eller når jeg sist kjente dem.

Det er slike ting som gjør at jeg ikke vil ha spiral. Og å sette den inn da.
 
Så langt har jeg kun funnet meg sjokolade :p
Jaja, dagen er enda ung :D
 
Ferdig med første heldekkende bilde, og tålig fornøyd :) 40x30 stort :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181201-112641.jpg
    Screenshot_20181201-112641.jpg
    823 KB · Visninger: 14
På tide å stå opp snart. Mannen er på badet, jeg venter på tur, behagelig å få være den siste av og til.

Frokost må til. Rydding av huset. Pynte litt. Julekortfotografering og kos på devoldfabrikken i ett-tiden og så kommer min nevø og niese som vi skal passe i natt. Eldste skal i en bursdag 16-18 som kræsjer litt da. Min nevø lever enda på den gangen han sov her og spiste pizza i sofaen mens han så film. Det har vi i grunnen ikke gjort siden yngste begynte å spise med oss, så usikker på om vi skal gjenta det i kveld og han som skal i bursdag er sikkert ikke sulten før lille skal legge seg og....

Jaja, det går seg til.
Ha en super dag:D
 
Tenk at det allerede er 1.desember! Var stor stas idag da barna fikk åpne første luke i kalenderen idag :D Jeg og barna har kost oss med en god frokost og varm kakao med krem og har sett Karsten og Petras vidunderlige jul. Føler meg helt rar som sitter å gråter til den filmen :oops::p
Herlig start på dagen:D
 
Meget rart å snakke om.
Og jeg vet ikke.

Jeg var jo søm langtidsprøver vant til "tappetafsing" men det er jo ikke aktuelt lenger. Jeg bare sjekket i starten at den var der for det var så uvant.

Men litt rart ja.
Haha :joyful:
Tappetafset en periode jeg og, men det er jo... 7 år siden eller no' :p Ute av trening :cool:

Men jeg mener å huske at gyn sa han ikke lot de være så lange, og at det ikke var sikkert at jeg kjente dem. Og de var jo der på kontrollen. Men nå husker jeg ikke om jeg har hatt en eller to kontroller etter innsett.. Er ett år igjen på spiralen iallefall.
 
Haha :joyful:
Tappetafset en periode jeg og, men det er jo... 7 år siden eller no' :p Ute av trening :cool:

Men jeg mener å huske at gyn sa han ikke lot de være så lange, og at det ikke var sikkert at jeg kjente dem. Og de var jo der på kontrollen. Men nå husker jeg ikke om jeg har hatt en eller to kontroller etter innsett.. Er ett år igjen på spiralen iallefall.

Jeg har hatt min i halvannet år, men ikke avtalt noe kontroll. Var fastlegen som satte den inn og hun tenkte celleprøve om tre år, altså halvannet igjen, som neste titt opp der
 
Jeg har hatt min i halvannet år, men ikke avtalt noe kontroll. Var fastlegen som satte den inn og hun tenkte celleprøve om tre år, altså halvannet igjen, som neste titt opp der
Tror det var kontroll etter tre eller 4 mnd, og så var det en vanlig kontroll en stund etter det. Men er en stund siden sist nå.
Når jeg tenker meg om så tok jeg jo celleprøve et par mnd før innsett av spiralen, men ikke fått ny innkalling til det heller..
Hmm, bør kanskje sjekke opp litt selv :confused:
 
Blir jo ruinert til jul.. Skal begynne å bake litt, og jammen koster det også. 200kr bare for 400gr sjokolade (må ha uten laktose)
 
Tror det var kontroll etter tre eller 4 mnd, og så var det en vanlig kontroll en stund etter det. Men er en stund siden sist nå.
Når jeg tenker meg om så tok jeg jo celleprøve et par mnd før innsett av spiralen, men ikke fått ny innkalling til det heller..
Hmm, bør kanskje sjekke opp litt selv :confused:

Hmm Da har du hatt mer kontroll enn meg.
Men du burde sjekke opp ang celleprøve ja. Får du ikke brev? Jeg får brev fra kreftregisteret når det nærmer seg tre år. Eller I alle fall om det går over.

Men jeg tok den når yngste var nesten halvannet år. Og hun blir bare tre nå til jul, så i mai er det to år siden. Da tok jeg celleprøve og satte inn spiral.
 
Back
Topp