Jule- og desemberskravle :)

Blir jo ruinert til jul.. Skal begynne å bake litt, og jammen koster det også. 200kr bare for 400gr sjokolade (må ha uten laktose)
Sjokolade uten "et eller annet" er dyrere ja. Men det er igrunnen ganske dyrt uansett synes jeg

Tenk att det allerede er Desember :joyful: juhhuu

Føler og kjenner mer press nå når det gjelder gaver. Har ikke vært flink å vært tidlig ute med handlingen. Har kjøpt bare en gave :nailbiting:
Følte en liten lettelse att jeg har i det minste begynt med gaver da :joyful:

Sjokolade uten "et eller annet" er dyrere ja. Men det er igrunnen ganske dyrt uansett synes jeg

Ja mye er dyrt uansett, men den billigste kokesjokoladen koster ikke mange kroner på kiwi.. allergiprodukter kommer aldri med i noe priskrig heller, så her er det bare å bla opp..

Ja mye er dyrt uansett, men den billigste kokesjokoladen koster ikke mange kroner på kiwi.. allergiprodukter kommer aldri med i noe priskrig heller, så her er det bare å bla opp..
I Know... Jeg kjøper sjokolade uten sukker til å lage trøfler til mamma.

Tenk att det allerede er Desember :joyful: juhhuu

Føler og kjenner mer press nå når det gjelder gaver. Har ikke vært flink å vært tidlig ute med handlingen. Har kjøpt bare en gave :nailbiting:
Følte en liten lettelse att jeg har i det minste begynt med gaver da :joyful:

Det er jo 23 dager igjen.

Men jeg må huske å bestille gaven til min svigerinne, den skal være med min svigermor som kommer på besøk om... Oi, muligens om en uke!

Hmm Da har du hatt mer kontroll enn meg.
Men du burde sjekke opp ang celleprøve ja. Får du ikke brev? Jeg får brev fra kreftregisteret når det nærmer seg tre år. Eller I alle fall om det går over.

Men jeg tok den når yngste var nesten halvannet år. Og hun blir bare tre nå til jul, så i mai er det to år siden. Da tok jeg celleprøve og satte inn spiral.
Nei ikke fått brev fra kreftregisteret heller. Det fikk jeg jo før.
Egentlig litt rart.

Men tviler på at jeg rekker før jul nå, er så mye som skjer...

Ikke har jeg råd heller, bilen har kosta oss ca 9000 denne mnd :mad:

Nei ikke fått brev fra kreftregisteret heller. Det fikk jeg jo før.
Egentlig litt rart.

Men tviler på at jeg rekker før jul nå, er så mye som skjer...

Ikke har jeg råd heller, bilen har kosta oss ca 9000 denne mnd :mad:
Kjipt , vi har også brukt 9000 på reparasjon i nov og 5000 på dekk

Kjipt , vi har også brukt 9000 på reparasjon i nov og 5000 på dekk
Brukt nesten 20 000 i løpet av sommeren og høsten... For ikke å glemme over 34 000 etter at jeg kjørte på en stubbe i mai... Det dekket heldigvis forsikringa.

Men det koster med registerreim og vannpumpe, for/bakstillingskontroller, skifte av foringer, skruer og oppheng, nytt batteri og sommerdekk pga feilslitasje...
Så nå håper jeg bilen går. Nytt batteri i går, fordi bilen streika på torsdag kveld...

Brukt nesten 20 000 i løpet av sommeren og høsten... For ikke å glemme over 34 000 etter at jeg kjørte på en stubbe i mai... Det dekket heldigvis forsikringa.

Men det koster med registerreim og vannpumpe, for/bakstillingskontroller, skifte av foringer, skruer og oppheng, nytt batteri og sommerdekk pga feilslitasje...
Så nå håper jeg bilen går. Nytt batteri i går, fordi bilen streika på torsdag kveld...
Ja til sammen har vi brukt mye mer siden sommeren både på min og mannens bil.

Min:
Service og litt fiksing: 8200
Vinterdekk 5000( takk Gud for rabatter der)
Ny del og jobb 9000 ( kunne vært mye verre, vi har vært så heldige med verkstedet som har jobbet mange timer uten å ta betalt )
Å vi er fortsatt ikke ferdig

Mannen son endre på 10-12000 tror jeg det var...

Back
Topp