Sjokolade uten "et eller annet" er dyrere ja. Men det er igrunnen ganske dyrt uansett synes jegBlir jo ruinert til jul.. Skal begynne å bake litt, og jammen koster det også. 200kr bare for 400gr sjokolade (må ha uten laktose)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjokolade uten "et eller annet" er dyrere ja. Men det er igrunnen ganske dyrt uansett synes jegBlir jo ruinert til jul.. Skal begynne å bake litt, og jammen koster det også. 200kr bare for 400gr sjokolade (må ha uten laktose)
juhhuu 

Sjokolade uten "et eller annet" er dyrere ja. Men det er igrunnen ganske dyrt uansett synes jeg
HjelpesBlir jo ruinert til jul.. Skal begynne å bake litt, og jammen koster det også. 200kr bare for 400gr sjokolade (må ha uten laktose)
I Know... Jeg kjøper sjokolade uten sukker til å lage trøfler til mamma.Ja mye er dyrt uansett, men den billigste kokesjokoladen koster ikke mange kroner på kiwi.. allergiprodukter kommer aldri med i noe priskrig heller, så her er det bare å bla opp..
Tenk att det allerede er Desemberjuhhuu
Føler og kjenner mer press nå når det gjelder gaver. Har ikke vært flink å vært tidlig ute med handlingen. Har kjøpt bare en gave
Følte en liten lettelse att jeg har i det minste begynt med gaver da![]()
Vis vedlegget 281954 Vis vedlegget 281955 Vis vedlegget 281956 Vis vedlegget 281957 Hmm hvilken ville dere valgt
Jeg er så enigDen lengste. De øverste var finere, men varm litt nedpå baken verdsettes
Ble visst ingen for de bar ikke med på 3 for 2Den lengste. De øverste var finere, men varm litt nedpå baken verdsettes
Nei ikke fått brev fra kreftregisteret heller. Det fikk jeg jo før.Hmm Da har du hatt mer kontroll enn meg.
Men du burde sjekke opp ang celleprøve ja. Får du ikke brev? Jeg får brev fra kreftregisteret når det nærmer seg tre år. Eller I alle fall om det går over.
Men jeg tok den når yngste var nesten halvannet år. Og hun blir bare tre nå til jul, så i mai er det to år siden. Da tok jeg celleprøve og satte inn spiral.
Kjipt , vi har også brukt 9000 på reparasjon i nov og 5000 på dekkNei ikke fått brev fra kreftregisteret heller. Det fikk jeg jo før.
Egentlig litt rart.
Men tviler på at jeg rekker før jul nå, er så mye som skjer...
Ikke har jeg råd heller, bilen har kosta oss ca 9000 denne mnd![]()
Vis vedlegget 281954 Vis vedlegget 281955 Vis vedlegget 281956 Vis vedlegget 281957 Hmm hvilken ville dere valgt
Det måtte vi også kjøpe, for første gang på noen årFår komme meg ut, må kjøpe mer gavepapir også

Brukt nesten 20 000 i løpet av sommeren og høsten... For ikke å glemme over 34 000 etter at jeg kjørte på en stubbe i mai... Det dekket heldigvis forsikringa.Kjipt , vi har også brukt 9000 på reparasjon i nov og 5000 på dekk
Må kjøpe nytt hele tiden her tydeligvisDet måtte vi også kjøpe, for første gang på noen år![]()
Ja til sammen har vi brukt mye mer siden sommeren både på min og mannens bil.Brukt nesten 20 000 i løpet av sommeren og høsten... For ikke å glemme over 34 000 etter at jeg kjørte på en stubbe i mai... Det dekket heldigvis forsikringa.
Men det koster med registerreim og vannpumpe, for/bakstillingskontroller, skifte av foringer, skruer og oppheng, nytt batteri og sommerdekk pga feilslitasje...
Så nå håper jeg bilen går. Nytt batteri i går, fordi bilen streika på torsdag kveld...