Haha, må ha det bare MÅ ha detIfjor var jeg gravid på denne tida, og var så fryktelig fysen på Sørlandets julebrus (måtte være den på glassflaske), skammer meg over hvor mye jeg til slutt hadde drukket![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, må ha det bare MÅ ha detIfjor var jeg gravid på denne tida, og var så fryktelig fysen på Sørlandets julebrus (måtte være den på glassflaske), skammer meg over hvor mye jeg til slutt hadde drukket![]()
Legevakta er nok ikke nødvendig neiJeg får sjekke igjen og evr ringe over helga
Det er definitivt ikke sånn at jeg prioriterer legevakta, jeg aner da ikke hvor lenge de har vært utenfor rekkevidde eller når jeg sist kjente dem.
Da er det jo ekstra kjipt når det ikke pleier å være sånnSkal negentlig ikke klage for skjer aldri så og si men synes veldig synd på meg selv de få gangene det hender -_-

Hurra, så deilig!Den har det
Har ikke hatt en så god natt på lenge![]()
Kan jeg spørre hva som har skjedd?Ja,krysser alt jeg har
Idag er det jo innafor med både sjokolade og annet snadderSå langt har jeg kun funnet meg sjokolade
Jaja, dagen er enda ung![]()
Så fint det ble!Ferdig med første heldekkende bilde, og tålig fornøyd40x30 stort
![]()
Ja jeg har ryggskade med brudd etter svangerskapet i fjor :/Vondt i den?
Idyllisk morgenTenk at det allerede er 1.desember! Var stor stas idag da barna fikk åpne første luke i kalenderen idagJeg og barna har kost oss med en god frokost og varm kakao med krem og har sett Karsten og Petras vidunderlige jul. Føler meg helt rar som sitter å gråter til den filmen
![]()
Jeg sitter med kaffe og lefse mens ungene sover, sparer huspliktene til samboer også er hjemme og kan hjelpe. Enten med å ha ungene eller å gjøre noe i husetKan ikke dere flotte damer sende meg litt arbeidslyst? Skulle vaska, pynta, laget pepperkakehus, middag, pepperkaker og julemenn i dag.. Har kommet meg oppi sofaen og spist en skumnisse (mens ungen dupper).

Ser den. Jeg sov så dårlig inatt med eldste på 3.5 som bare knøddeJa
Som regel kommer storesøster inn til oss, og da blir det dårlig med søvn.
Takk søtaTakk det samme !
Takk, jeg ble ganske fornøyd, så tror det blir julegave til min bror når det er rammet innSå fint det ble!![]()

Fine gaverSokker , boxere
Å litt bøker, lue, skihansje og flaxlodd
Går myyye penger jaBlir jo ruinert til jul.. Skal begynne å bake litt, og jammen koster det også. 200kr bare for 400gr sjokolade (må ha uten laktose)
Det var virkelig slikHaha, må ha det bare MÅ ha det![]()

Nei. Får nesten litt dårlig samvittighet fordi 1 og 3 åringen ikke har pakke kalender. Fått så utrolig mange kommentarer på det. Spisse kommentarer. Så her er det visst et minefelt å trå i å si at de ikke får i år.Er det noe du skulle ønske dere hadde? For man må jo ikke ha det om man ikke ønsker det selv![]()
Trenger litt selv dessverrKan ikke dere flotte damer sende meg litt arbeidslyst? Skulle vaska, pynta, laget pepperkakehus, middag, pepperkaker og julemenn i dag.. Har kommet meg oppi sofaen og spist en skumnisse (mens ungen dupper).