Jule- og desemberskravle :)

Ifjor var jeg gravid på denne tida, og var så fryktelig fysen på Sørlandets julebrus (måtte være den på glassflaske), skammer meg over hvor mye jeg til slutt hadde drukket :hilarious:
Haha, må ha det bare MÅ ha det:p

Jeg får sjekke igjen og evr ringe over helga

Det er definitivt ikke sånn at jeg prioriterer legevakta, jeg aner da ikke hvor lenge de har vært utenfor rekkevidde eller når jeg sist kjente dem.
Legevakta er nok ikke nødvendig nei:) om du ikke har smerter eller ubehag..

Kan ikke dere flotte damer sende meg litt arbeidslyst? Skulle vaska, pynta, laget pepperkakehus, middag, pepperkaker og julemenn i dag.. Har kommet meg oppi sofaen og spist en skumnisse (mens ungen dupper).

Tenk at det allerede er 1.desember! Var stor stas idag da barna fikk åpne første luke i kalenderen idag :D Jeg og barna har kost oss med en god frokost og varm kakao med krem og har sett Karsten og Petras vidunderlige jul. Føler meg helt rar som sitter å gråter til den filmen :oops::p
Idyllisk morgen :D

Kan ikke dere flotte damer sende meg litt arbeidslyst? Skulle vaska, pynta, laget pepperkakehus, middag, pepperkaker og julemenn i dag.. Har kommet meg oppi sofaen og spist en skumnisse (mens ungen dupper).
Jeg sitter med kaffe og lefse mens ungene sover, sparer huspliktene til samboer også er hjemme og kan hjelpe. Enten med å ha ungene eller å gjøre noe i huset:p nok med å være alene med et sykt barn og en aktiv 2,5åring akkurat idag :hilarious:

Er det noe du skulle ønske dere hadde? For man må jo ikke ha det om man ikke ønsker det selv :)
Nei. Får nesten litt dårlig samvittighet fordi 1 og 3 åringen ikke har pakke kalender. Fått så utrolig mange kommentarer på det. Spisse kommentarer. Så her er det visst et minefelt å trå i å si at de ikke får i år.
Har desverre ikke økonomi til det heller for tiden, men folk her rundt mener at det nesten er stygt gjort mot barna at de ikke har

Back
Topp