Jule- og desemberskravle :)

Jeg gleder meg til mannen skal åpne kalenderen sin :D
Den første luken er kjedelig, bare et nedtellingslys. Men han får noen gaver senere som fikk meg til å le høyt :hilarious:
Kan ikke fortelle hva det er, i anonymitetens navn, men men. Jeg gleder meg :D
Jeg gleder meg til eldste skal åpne sin kalender og, spesielt siden jeg har glemt hva som er inni, til tross for at jeg nettopp har pakket den inn :rolleyes::hilarious:
Måtte le da jeg leste «spesielt siden jeg har glemt hva som er inni» :hilarious::p
 
Førkna våknet 0450 så startet ikke 1 desember så bra :grumpy: skulle tro de var uthvilte og usovne når de våkner men neida trøtt å irritert som fy :shifty: Sitter trøtt og små irritert i en stol å tenker «gøy med barn» :p Når er det innafor å vekke mormor(er på helgebesøk) så hun kan ta over å jeg legge meg :banghead:
 
Enkel men praktisk og god :)
Han trenger nye boksere, mange har utgått i det siste. Og svarte sokker den dagen det er julebord og julaften fordi da finner han et par
 
Da er alt klart for første desember, kanskje legge meg snart.....
I morgen kan jeg sove lenger, tror eg....
Her er to unger og derved mor våken... De to står opp sammen nå men hun har ingen tiltro til at broren skal klare å kle på henne så hun har planer om å rope på meg når det trengs...

Hun aner ikke, selv om vi har snakket om det nå, hva kalenderen er, at den er der

Så jeg har lyst å bli med henne opp. Men likevel ikke veldig lyst til å stå opp
 
WHAAAT :facepalm: er eneste jule produktet det er lov å kjøpe i oktober :p Hva er favoritten?

Jeg drikker heller ikke det før advent. Det blir når jeg begynner med kalenderene. Altså sånn siste par dagene i nov
 
Førkna våknet 0450 så startet ikke 1 desember så bra :grumpy: skulle tro de var uthvilte og usovne når de våkner men neida trøtt å irritert som fy :shifty: Sitter trøtt og små irritert i en stol å tenker «gøy med barn» :p Når er det innafor å vekke mormor(er på helgebesøk) så hun kan ta over å jeg legge meg :banghead:
Det anhenger av mormoren.

Min svigermor, der tenker jeg sju. Hun er trolig våken allerede, og avtalen er at de kan komme når de våkner. Men jeg drøyer dem litt, de kan våkne seks.
Min mor, ti. Eller åtte med små barn, og avtale. Hun har mye smerter, og sover hun på morgen så trenger hun det nok etter en lang natt. Ellers hadde hun stått opp før.

I ditt tilfelle, du kjenner henne best. Men det høres ut som du trenger å sove litt mer
 
Det anhenger av mormoren.

Min svigermor, der tenker jeg sju. Hun er trolig våken allerede, og avtalen er at de kan komme når de våkner. Men jeg drøyer dem litt, de kan våkne seks.
Min mor, ti. Eller åtte med små barn, og avtale. Hun har mye smerter, og sover hun på morgen så trenger hun det nok etter en lang natt. Ellers hadde hun stått opp før.

I ditt tilfelle, du kjenner henne best. Men det høres ut som du trenger å sove litt mer
Var ment litt mer spøkefullt, mamma hater så opp tidelig men elsker all tid med lillemor. Så er bare min samvittighet det går på, hvor snill jeg ønsker å være :p
 
Jeg drikker heller ikke det før advent. Det blir når jeg begynner med kalenderene. Altså sånn siste par dagene i nov
Prøver drikke mest mulig fra det kommer i butikken. Drikker lite brus men Hamar sin sukkerfri julebrus er himmelsk <3
 
Var ment litt mer spøkefullt, mamma hater så opp tidelig men elsker all tid med lillemor. Så er bare min samvittighet det går på, hvor snill jeg ønsker å være :p
Bestemødrene her også elsker tid med ungene, men tidene jeg anga er ca der min samvittighet har landet.

Jeg begynner å drøye litt lenger med svigermor etterhvert. Men så har yngstemor funnet ut at man kan jo sove sammen med bestemor, så de deler på å få sove med henne for tiden. Og derved forsvant problemstillingen.
 
Prøver drikke mest mulig fra det kommer i butikken. Drikker lite brus men Hamar sin sukkerfri julebrus er himmelsk <3

Det er Hansa sin som er jul for min del
Tror det er Hamar sin svigers har og den er god den, jeg har bare ingen assosiasjoner til jul knyttet til den. Hansa sin smaker jul for meg, for det er min tradisjon.

Hva som er god julebrus objektibt sett slik de prøver teste hvert år er jo ikke interresant. Den beste julebrusen er den som gir deg smaken av jul. Og det handler om tradisjon og minner.
 
Første luke i julestemningskalenderen er åpen forresten
 
Ja, mye avhenger av tradisjoner og assisjoner som du sier. Jeg har ikke det med noen brus så for meg er kun smak, og innen sukkerfrie er Hamar best. Mye smaker så vondt, rart det skal være så vanskelig få til god sukkerfri brus generelt :facepalm:
 
Ja, mye avhenger av tradisjoner og assisjoner som du sier. Jeg har ikke det med noen brus så for meg er kun smak, og innen sukkerfrie er Hamar best. Mye smaker så vondt, rart det skal være så vanskelig få til god sukkerfri brus generelt :facepalm:
Sukkerfritt smaker ikke godt nei
Jeg liker ikke smaken av aspatarm.

Ikke testet alle, jeg drikker med sukker. Jeg unngår lettbrus for det er ikke godt. Skal jeg ha brus skal det være godt.

Men mamma drikker uten sukker pga diabetes. Hun drikker likevel hansa sin for det er tradisjonen, det er den vi vil ha. Det har vi hatt siden vi jeg var liten.

Men litt rart all lettbrus smaker sånn. For fun light er jo godt. Så det er mulig å lage sukkerfri drikke uten den bismaken av aspatarm
 
1.desember dere. Starter dagen med skrikeunge... trøtt, og forkjøla. Sovnet etter ørten forsøk og nå ligge jeg her. Stakkars. Bestevennina mi har fått baby og der står ikke så bra til med henne eller baby. Dårlig samvittighet for at jeg klager for en sutrete baby da.
 
Back
Topp